Beauty Heaven

egészséges mézeskalács recept

2018. december 18. - zsu044

Nem egészen voltam biztos benne, hogy jó lesz-e ez a címválasztás, mert manapság azt mondani egy ételre, hogy "egészséges", annyira szubjektív.. Ma már van laktózmentes, gluténmentes, mindenmentes, paleo, és még ezerféle verzió, amit sorolhatnánk. Van, akinek az egészséges receptjétől égnek áll a hajam, és nyilván van, aki az én receptemre mondja ugyanezt. Maradjunk annyiban, hogy ez az én mézi verzióm, cukor és margarin nélkül, tönkölylisztből.

_mg_7515web.jpg

HOZZÁVALÓK:

  • 50 dkg fehér tönkölyliszt
  • 5-6 ek. méz
  • 2 csapott ek. mézeskalács fűszerkeverék
  • 1 kk. szódabikarbóna
  • 3 tojás

ELKÉSZÍTÉS:

Ennél egyszerűbb finomság nem is létezik a földön, az egészet összegyúrjuk, kinyújtjuk, cuki formákat szúrunk ki, és mehet is a sütőbe.

_mg_7557.jpg

A tönkölyliszttel még kísérletezek, ez a verzió tökéletes, de most 20 dkg rizsliszt - 30 dkg fehér tönkölyliszt arányban sütöttem, holnapra kiderül, milyen lett, és frissítem a posztot!

Láttam már mézi receptet, ami margarint ajánl az elkészítéshez, én soha, semmihez nem használok margarint, ezért ezt alapból kilőttem. Ezen kívül szinte az összes recept szerint plusz cukor is kell a tésztába, én inkább rakok 1 evőkanállal több mézet, de cukrot egyáltalán nem. Igaz, az elkészült süti nem olyan émelyítően édes, de ez is csak szokás kérdése.

_mg_7519web.jpg

❄︎ Kellemes karácsonyi készülődést kívánok Nektek! ❄︎

zsu.jpgFollow me:

 fb.jpgyoutube_1.jpginsta.jpg

Fotók:logo_stylish_calligr.png

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyheaven.blog.hu/api/trackback/id/tr4114499938

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása