Beauty Heaven

L'Occitane Summer

2021. július 22. - zsu044

Mindig izgatottam várom a L'Occitane újdonságait, hiszen minden évszakra tartogatnak valami meglepetést. A nyári fülledt forróságra, a napon töltött órákra pedig mi más lett volna a Jolly Joker, mint egy frissítő, hűsítő, zamatos nyári kollekció?

l_occi_summer.jpg

A frissítő bőrápolási termékek előtt a személyes kedvencemmel kezdem. Akik régóta olvassák a blogot, szerintem már kívülről fújják, hogy a L'Occitane-tól a kedvencem a kezdetek óta a Shea kollekció. Annyira kifinomult, "tiszta" illatvilág, szerintem nincs ember a Földön, akinek ne tetszene! :)) Persze imádom a limitált kiadásokat is, elképesztő illatvilágokkal varázsolnak el időről-időre, de a klasszikus, örök kedvenc mindig is a Shea lesz. Ez az "ÉN" illatom. ♡

A friss illatot estig megtartani viszont hiperhidrózissal élőként nem mindig egyszerű feladat. Durván 10-12 éve csakis natúr deókat vagyok hajlandó magamra kenni, az izzadásgátlás részét már elengedtem a dolognak, de amiből nem engedek, az a tiszta, káros anyagoktól mentes összetétel, és az estig kitartó friss illat. Az évek során kb. 20 márka natúr deóit teszteltem, nem sok sikerrel, mindössze 2 deó maradt fixen a testápolási rutinom része, a többi nem ment át a teszteken. Amikor megláttam, hogy a L'Occitane is előrukkolt egy 98%-ban természetes eredetű összetevőket tartalmazó dezodor balzsammal, ami ráadásul a Shea kollekció része, teljesen izgatott lettem, és azonnal tudtam, hogy jóban leszünk! És persze, hogy nem csalódtam. Ugyanaz a kifinomult illatvilág, mesésen krémes, lágy formula, ami simán és könnyedén oszlatható a bőrön, és csúnyán fogalmazva később sem gyűlik össze a hónalj redőiben, mint ahogy az a sheás natúr deókra jellemző. Nem színezi el sárgára a fehér felsőimet, és estig friss illatot biztosít! (39 fokban is tesztelve!!) Nincs rá más szó: TÖKÉLETES! 

_mg_6795.jpg

_mg_6796.jpg

Úgy akartam kezdeni a mondatot, hogy "a második kedvencem"... de rájöttem, hogy nem tudnék választani, mindhárom terméket imádom! :) 

Az újdonságok közül a Kaktusz-verbéna napozás utáni bőrnyugtató, a Citrus-verbéna bőrradír, és a Verbéna-menta tusfürdő frissíti a mindennapjaimat, tényleg igazi nyári finomságok, azóta nem nyúltam máshoz zuhanyzás során, felváltva használom a tusfürdőt, és a bőrradírt. Hetente többször is alkalmazom, mert egyáltalán nem durva textúrájú, nagyon lágy peelinget biztosít, a hűs érzés, és a friss illat pedig, amit maga után hagy, isteni! A tusfürdő pedig egyszerűen zseniális a kánikulában, szó szerint felfrissülés vele egy zuhany. 

_mg_6753.jpg

_mg_6772.jpg

_mg_6792.jpg

Napozni idén Sztella mellett még nem volt alkalmam, viszont a hosszabb séták után, amikor folyamatosan nap éri a bőrömet, nagyon jól esik a zuhanyzás után a Kaktusz-verbéna napozás utáni bőrnyugtató gél használata. Azonnal hidratálja a bőrömet, és kellemes, friss illatot hagy maga után, a praktikus, csavarható-adagoló kupak pedig mégegy plusz pont! 

_mg_6782.jpg

A termékeket az ÚJDONSÁG menüpont alatt találjátok a webshopban, vagy keressétek a L'Occitane szaküzletekben!

zsu.jpgFollow me:

 fb.jpgyoutube_1.jpginsta.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyheaven.blog.hu/api/trackback/id/tr1216635618

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása