Beauty Heaven

2018. augusztus 29. - zsu044

Tanulmányaimat a Gundelban kezdtem, és egy kis családi cukrászdáról álmodtam, mégis nagyon hamar a szépségiparba csöppentem. Szüleim válása egy vonallal áthúzta a terveimet, és korai önállóságra késztetett. Az első komoly állásom egy nemzetközi szoláriumhálózatnál volt. Mivel szerettem a munkámat, és jól dolgoztam, 1 év alatt stúdióvezető lettem, majd fél éven belül azon kaptam magam, hogy 20 évesen egy céges autóval járom az országot, 6 budapesti, és 4-5 vidéki szoláriumstúdió üzemeltetéséért felelek. Imádtam ezt a pörgést, az embereket, a stúdiókat. 5 év után kicsit nyugisabb időszak következett, férjem saját budapesti stúdiójában kezdtem  foglalatoskodni, majd egy hirtelen fordulat miatt Székesfehérvárra költöztünk. Új kihívásként Székesfehérváron is stúdiót nyitottunk, ezt már szépségszalon jelleggel. 2 év után éreztük, hogy eljött az idő a váltásra, Pécsre költöztünk. Férjem egy igazi kaméleon, a szépségiparból kb 180 fokos fordulattal teljesen más vállalkozásba kezdett. Én ekkor még csak kerestem az utam, nem tudtam, a stúdiók nélkül mi lesz velem.. Hiányzott az a világ, de ekkor már éreztem, hogy nem feltétlenül a szépséget szolgáltuk vele. Saját bőrömön tapasztaltam a nem átgondolt, eszetlen szolizás következményeit. Lázasan kezdtem keresni, hogyan is hozhatnám helyre a dolgot, hogyan tudnám eltűntetni a ráncokat, foltokat. Itt jött a képbe a tudatos bőrápolás, a vágy a hatóanyagok megismerésére, működésére. 3 év összetevőelemzés, mindenféle kence kipróbálása után úgy éreztem, tapasztalataimat másokkal is meg kell osztanom, és elindítottam a blogom. A kezdetekben még nem igazán találtam a hangom, azóta sokmindenben változtam, stílusban, minőségben. Ez részben annak is köszönhető, hogy fotósként kezdtem dolgozni, ez sokat javított a blog megjelenésén, képi világán. Mostanra több márkával dolgozok együtt, és egyre nagyobb bizalmat kapok egy-egy cégtől, ez igazi elismerés, és nagyon megtisztelő feladat. A blog indulása óta mégnagyobb hangsúlyt kapnak a “non-toxic” termékek, nem szeretem megcímkézni “natúr, bio” és hasonló jelzőkkel, mert ez nem feltétlenül jelzi azt, hogy egy termék egészséges és toxinoktól mentes, viszont egy nem-natúr cég termékei között is találhatunk csodás összetételű darabokat. Ebben az útvesztőben próbálom elkalauzolni ugyanúgy magamat, mint az Olvasóimat, a lehető legnagyobb szenvedéllyel, és mindig egy kicsit jobb minőségben átadva a tapasztalataimat.

zsu.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyheaven.blog.hu/api/trackback/id/tr1414210971
süti beállítások módosítása