Beauty Heaven

Ez a szérum a C-vitaminos arcápolók Szent Grálja!

2018. április 10. - zsu044

Napok óta azon gondolkozom, hogy is fogjak bele ebbe a posztba. Mi legyen a címe, és egyáltalán hogy fogom tudni átadni Nektek, hogy a Natics C22 C-vitamin boosterénél (új nevén C-booster) lehet egy mégjobb C-vitaminos szérum a földön. A C-boosterről szóló blogbejegyzésem elképesztő sikert aratott, pár hónap alatt a blog 2. legolvasottabb posztja lett. Remélem ez a bejegyzés is ugyanolyan sokatokhoz eljut, mert a Natics legújabb fejlesztése - előre lelövöm a lényeget - számomra a C-vitaminos szérumok Szent Grálja!

_mg_2313.jpg

A C-vitamin bőrre gyakorolt áldásos hatásait már többször összefoglaltam, legutóbb épp a Natics C-boosterről szóló tapasztalataim során, ITT olvashatjátok. A C-booster azóta is stabil része a rutinomnak, és változatlanul imádom, de amikor kipróbáltam a C20-at, komolyan nem akartam elhinni, hogy lehet még jobbat alkotni. A Natics a C20-al gyakorlatilag házon belül csinált magának konkurenciát.

Tapasztalatom:

 Első benyomás, illat / állag:

A C20 is a Naticstól megszokott fehér airless tégelyben került forgalomba, minimál dizájnnal, amit én kimondottan szeretek, a tégely pedig egyszerűen zseniális, ezt minden használatnál megállapítom. Tökéletes, pontos adagolhatóságot biztosít, és védi az értékes beltartalmat a külvilágtól. Az összetevőlistát illetően ez esetben is biztosak lehetünk benne, hogy a legmagasabb minőséget kapjuk káros anyagoktól mentesen. Hozzáadott illatanyagoktól mentes termék, (+10 pont!) amire egyébként sem lenne szükség, mert ez a szérum is könnyed, tiszta illattal kápráztat el. Sűrű "cukros víz"hez hasonló színű és állagú, amit nagyon könnyű adagolni, és eloszlatni.

Használata, hatása:

A C-boosternek is szerelmese vagyok, de nem mindig tudok sminkelni rá. Valószínű a krémhez adagolt szérum aránya lehetett a döntő, de előfordul, hogy "megcsúszik" rajta a smink, illetve a fölé kerülő rétegek összessége. Így jellemzően csak éjszakára használom, de nyárra szerettem volna egy kicsit variálni a rutinommal, és nappalra használni a C-vitaminos szérumot. A Naticsnak hála valóra vált ez az óhajom, mert a C20 annyira könnyed állagú, hogy pillanatok alatt beszippantja a bőröm, nem marad semmiféle réteg utána, és simán elviseli a fölé kerülő hidratálót, fizikai fényvédőt, és a sminket is. Ami még elképesztőbb, az a hatása. Első alkalommal éjszakára kentem fel, másnap reggel csodaszép, egységes, üde bőrrel ébredtem. Akkor még úgy voltam vele, oké, biztos jót aludtam, bla-bla-bla. De a reggeli rutin során ismét felkentem, hiszen teszt alatt állt, ilyenkor mindenféle módon ki szoktam próbálni az adott terméket. Egy könnyed rózsavizes permetet követően felvittem a C20-at, majd egy hidratálót, fizikai fényvédőt, és egy könnyű BB krémet. A nap során a tükörbe pillantva megakadt a szemem a saját bőrömön. A BB krém alatt is látszott, hogy egyszerűen ragyog a bőröm! Nem tudom más szóval leírni, ragyog! Nagyon rég láttam ilyen szépnek a bőrömet. Itt már tudtam, hogy EZ az én szérumom, megtaláltam az igazit, amit nem cserélgetünk, mert bevált, és jó, és örökké kell. Eddig a pontig meg sem néztem az összetevőlistát, abban biztos voltam, hogy jó kezekben vagyok, nem kell tartanom semmitől még az én extra-érzékeny, mindenre allergiás bőrömmel sem, hiszen Natics termékről van szó, a márka elkötelezett a tiszta összetétel és a professzionális minőség iránt. A szérum a 20% C-vitamin tartalom mellett további 12 rendkívül hatékony összetevővel biztosítja ezt az elképesztő hatást, kis- és nagy molekulasúlyú hialuronsavval nyújt extra hidratálást.

_mg_2334.jpgMiben más a C20 az általam próbált C-vitaminos szérumoktól?

  • azonnali woooww hatás, már az első (!!) használat után sokkal üdébb, ragyogóbb bőr
  • könnyen kezelhető pumpás kiszerelés és textúra, nagyon könnyű eloszlatni, nem folyik, nem csöpög
  • makulátlan összetevőlista, magas hatóanyagtartalommal, valódi hatással
  • minden más kozmetikummal kompatibilis, probléma nélkül beilleszthető a többlépéses rutinokba is
  • nem hagy réteget a bőrön, pillanatok alatt beszívódik, gond nélkül lehet sminkelni is rá
  • airless tégelyben kerül forgalomba, így hatékonysága a szérum teljes élettartama alatt garantált, mivel nincs levegővel való érintkezés, nincs oxidálódás, valamint az a közismert jelenség, amikor a pipettás üveg szélén kikristályosodik a hatóanyag. A tiszta C-vitamin (L-aszkorbinsav) esetében elengedhetetlen a megfelelő tárolás.

 

Eddig is C-vitamin függő voltam, de most már konkrétan C20 függő vagyok. Minden bőrtípusra, minden korosztálynak ajánlom, meg fogja hálálni a bőrötök! ♥ A Natics webshopjában részletes leírást találtok a termékről, és az összetevőkről!

zsu.jpgFollow me:

 fb.jpgyoutube_1.jpginsta.jpg

Fotók:logo_stylish_calligr.png

 

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyheaven.blog.hu/api/trackback/id/tr6913824084

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása