Beauty Heaven

Kevin Murphy termékek vékonyszálú hajra

2024. január 07. - zsu044

Méltatlanul keveset esik szó a blogon hajápolásról, éppen az én blogomon, aki állandó hajproblémákkal küzd. A silány genetikámhoz, mellyel vékonyszálú, extra gyorsan zsírosodó hajkoronát örököltem, még jött egy plusz gondnak a pajzsmirigy alulműködés, és a hajhullás. Hurrá! Mivel alapvetően a vegyszermentes életmód híve vagyok, minden téren, (bőrápolás, háztartás, étkezés), természetes, hogy a hajápolásomat is ilyen módon szerettem volna megoldani. Számtalan márka számtalan natúr termékét próbáltam ki, de hosszú távon egyik sem vált be a hajamon, így elengedtem ezt a vonalat. A professzionális vonalon kezdtem kutakodni, természetesen az összetevőlista csekkolása után, gyönyörű összetételű darabokra lelhetünk.

A Kevin Murphy kínálatából eddig egy termékcsaládot próbáltam régebben kis kiszerelésben, a festett hajra valót, de bármennyire is gyönyörű, fényes, és puha volt a hajam tőle, nagyon viszketett a fejbőröm, így egy másik márka termékei mellett döntöttem. Most azonban az iQonhair jóvoltából tesztelhettem két általam választott terméket, némi vacillálás, és információ gyűjtés után a Plumping termékcsalád mellett döntöttem, melyet vékonyszálú, lapos hajra alkottak meg.

km-collage.jpg

Kevin Murphy - Plumping.Wash

 

Első körben hadd ejtsek néhány szót a csomagolásról, annak ellenére, hogy értelemszerűen nem a megjelenés, hanem az összetétel a mérvadó a termékválasztásnál. Imádom ezt a letisztult, modern, "menő" csomagolást, a flakonok érdekes alakját, a kellemes pasztell árnyalatokat. Szeretem, ha egy termék nem csak jó, de igényes megjelenésű is, ez esetben mindkettő stimmel. A sampon illata nekem elsőre nagyon sok volt, és valamiért egyből az jutott eszembe, hogy férfi parfüm illatú, amin az egyik barátnőm, akinek ez a kedvenc samponja, igencsak meglepődött, szerinte ez abszolút nem igaz! :) Én a kicsit édesebb, és lágyabb illatokat preferálom, ez nekem kicsit karakteres, de pár használat után végülis megszerettem. Mint általában a professzionális termékekből, ebből sem kell sok, főleg a második samponozásra. Alaposan tisztít, de nem a "csikorgós" verzióra, ennek ellenére a napi hajmosásom 1 hónap használat után kitolódott kétnapira, annak ellenére, hogy nem ez a sampon fő rendeltetése. (ezek még a listámon vannak, biztos, hogy ki fogom próbálni a Maxi Wash-t, és a SCALP.SPA Wash is ígéretesnek tűnik). Nem gubancolódik a használatával a hajam, és már a samponozás alatt is érezhető, hogy "súlya lesz" a hajamnak. (ezt valószínű csak az érti, aki hozzám hasonlóan vékonyszálú, pillekönnyű hajjal rendelkezik..)

Csak a sampont önmagában nem véleményezném, mert mindig is úgy gondoltam, sampon és balzsam kéz a kézben jár, a többi már csak hab a tornán!

Kevin Murphy - Plumping.Rinse

Ez a hajdúsító és hajvastagító balzsam olyan céllal készült, hogy meghosszabbítsa a hajnövekedési fázist, így elérhetővé téve a dúsabb, erősebb hajat. Kb. mogyorónyi-diónyi mennyiséget szoktam felvinni a középhosszú hajamra, és már a felvitel során kisimítja a tincseket, így a mosást követő fésülködés egy álom! Nincs gubanc, hajtépés, és csomók, persze a helyes hajmosási technika is fontos, de a megfelelő termékek is! Az illatát nagyon szeretem, bár egy termékcsalád, ez mégis szolidabb és édesebb, mint a samponé. Gyönyörű, fényes hajkoronám lesz a használatától, és mint említettem, viszlát gubancok!

Összegzés:

A két termék együttes használatától az extra gyorsan zsírosodó hajammal a napi hajmosást sikerült kitolni kétnapira, egészséges, és fényes küllemű lett. Ami a leginkább tetszik, hogy végre "van súlya a hajamnak", és összességében erősebb hatást mutat, még az én vékonyszálú hajam esetében is. A sampon illata nekem kicsit sok, de végülis megkedveltem, a termékek megjelenése pedig abszolút trendi.

_mg_8078_1.jpg

_mg_8088.jpg

_mg_8098.jpg

_mg_8102.jpg

Nézzetek szét az iQonhair.hu-n, bátran kérjetek segítséget a termékválasztáshoz, nagyon segítőkész, kedves csapat fogad majd titeket, és ha a fodrászatukat is kipróbálnád, ITT találsz további infókat!

zsu.jpgFollow me:

 fb.jpgyoutube_1.jpginsta.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyheaven.blog.hu/api/trackback/id/tr8018297277

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása