Beauty Heaven

a bézs 50 árnyalata

2021. április 19. - zsu044

Bár már április vége felé járunk, 1-2 tavaszias napot leszámítva még mindig a téli ruhatáramból öltözködök, így igencsak megkésve, de mutatok néhány hűvösebb időre való szettet. Az elmúlt őszi-téli szezon alatt gyakorlatilag fehér és bézs kötötteket hordtam csak, a pandémiának köszönhetően kiöltözésre nem volt lehetőségem, így abszolút a kényelmes darabok kerültek előtérbe, amit Sztella Baba mellett nem is bánok! Mindig is hajlamos voltam a monokróm öltözködésre, ez régebben az örök fekete-fehér kombót jelentette nálam, de elkezdtem vágyni valami másra, színekre. Az elmúlt 1-2 évben próbálkoztam is becsempészni a színeket a gardróbomba, de én egy idő után káoszként élem ezt meg, úgy érzem, tele a szekrényem ruhákkal, mégsincs mit felvennem, mert nem passzolnak egymáshoz a darabok / színek. Így megint visszakanyarodtam a "színtelen" világba, ezúttal a bézs minden árnyalatában - fehérrel kombinálva - találtam meg a stílusom, ami jóval könnyedebb, mint a régi fekete gardróbom. (persze sosem fogom száműzni, a fekete örök!)

white_wedding_inspiration_facebook_page_cover_1_1.jpg

Erre a sálra már a tavalyi szezonban is vágytam, de folyton "sold out" volt mindenhol, karácsony előtt viszont sikerült megvásárolnom, és óriási szerelem lett! Sálként, és stólaként is szeretem használni, pihe-puha, extra meleg, mégsem az a túl vastag, tökéletes! Mivel más színű a két oldala, így variálható is! A bucket hat-re pedig régebben azt mondtam, soha, de ezzel a műszőrme Zara darabbal egész jóban lettünk! 

sapi: Zara, sál: Gucci, pulóver: H&M, jogger: Zara

f6bfc019-d2db-468a-a078-cac32c95cdd1.jpeg

A műszőrme kabát mániám változatlan, ezzel a fehér Gas darabbal bővült a kollekcióm a tél elején. Mindennel kombinálható, csini és sportos is tud lenni, szeretem! A sál ismét bevetésen, ezúttal a másik színű oldalával.

napszemüveg, sál: Gucci, kabát: Gas, kötött jogger: H&M, táska: Louis Vuitton

_mg_3742web.jpg

Egy abszolút kényelmes összeállítás.. Még Fergie bundája is passzol a színvilághoz! :)))

pulcsi: H&M x Giambattista Valli, kötött jogger: H&M

_mg_3751web.jpg

A sál stólaként..

táska, sál: Gucci, garbó: Gas, kötött jogger: Zara

09fd81c1-567e-4631-bebe-4b57b106393c.jpeg

Sztellával összeöltözve ♥ Amúgy a Gas bundával az igazi, akkor totál egyforma a szettünk! :)

sapi, jogger: Zara, bunda: H&M
Sztella sapi, bunda: H&M kids, kötött naci: Zara kids

_mg_4019v.jpg

bőr kesztyű: Reserved, kabát, farmer: Gas, cipő: Stella McCartney, táska: Louis Vuitton

_mg_4243.jpg

Ez a műszőrme bundám már 2 vagy 3 éves, de örök szerelem! A fehér kötött joggert pedig le sem lehetett robbantani rólam ezen a télen.. :D

műszőrme bunda: H&M, jogger: Zara, táska: Gucci

z5web.jpg

Már egy kicsit tavasziasabb szett, és igen, levágattam a hajam, természetesen 1 hétre rá minden bezárt a Covid mizériának hála, hellóóórövidhaj...

melegítő szett: H&M, szemüveg: Gucci

b5d784be-533d-44be-bf08-97f30e398197.jpeg

"ℤ"

 jogger: H&M, póló: Zara

641b2f05-dabb-402b-b695-e17322cc393a.jpeg

Most már remélem hamarosan jöhetek a tavaszi-nyári összeállítással, bár jelenleg pokrócba bugyolálva írtam ezt a bejegyzést! :)

zsu.jpgFollow me:

 fb.jpgyoutube_1.jpginsta.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyheaven.blog.hu/api/trackback/id/tr716506212

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása