Beauty Heaven

a barna 50 árnyalata

2022. április 02. - zsu044

Az utóbbi 2 évben totálisan eluralkodott rajtam a bézs / barna minden árnyalata, fehérrel kombinálva szerintem ez az a kombináció, amivel soha nem lehet mellényúlni, kellemes, letisztult, meleg összképet nyújt. A gardróbomban és az otthonomban is ez az uralkodó színvilág. (Mr. Big jutott eszembe.. ugye emlékeztek? :D )  Van, aki szerint unalmas, van, aki elkönyvelte, hogy a barna öregít. Igen, ha egy divatjamúlt, kötött barna kardigánról beszélünk. Egyébként pedig engem például kimondottan fiatalított, hogy a szinte totál fekete ruhatáram háromnegyedét leceréltem fehér, bézs és barna darabokra. Mutatom!

be_zs_3-collage_1.jpg

be_zs-collage.jpg be_zs_2-collage.jpg

Hogy tetszik? :) A célom egy kapszula gardrób kialakítása, aminek az alap színei a fehér, bézs / barna, és a fekete. Kiegészítők terén már sikerült egy minőségi alap készletet megalkotnom, ezzel elértem, hogy nincs késztetésem mindig újat venni, hiszen úgy választottam ki a darabokat, hogy időtlen, klasszikus darabok legyenek, amiket hosszú évekig hordhatok. Lassan beköltözünk az új házba, ahol végre lesz saját, nyitott gardróbom, úgyhogy hamarosan érkezik egy wardrobe-tour is! És a tavaszi-nyári szezon is! :)

zsu.jpgFollow me:

 fb.jpgyoutube_1.jpginsta.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyheaven.blog.hu/api/trackback/id/tr617795565

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása