Beauty Heaven

Colo Skincare Hydro Infusion Serum - egy hialuron szérum, ami valóban hatásos!

2021. május 12. - zsu044

Pár hónapja végigáradoztam nektek egy blogbejegyzést a Colo Skincare nemrég megjelent Rebuild lifting szérumáról. Ami levett a lábamról (a profi összetétel mellett), az a szérum állaga, amitől a bőröm azonnal megnyugszik, kisimul, élettelivé válik, egyszerűen kellemes élmény a használata. Most pedig egy újabb csoda érkezett a szérumgyűjteményembe, komolyan nem találok szavakat, nem gondoltam, hogy kb 6 év őrületes szérum-tesztelés után a Colo 2 hónapon belül 2 ilyen profi termékkel is lenyűgöz. A Hydro Infusion Serum vízhiányos, dehidratált bőrre lett megalkotva, 3 féle molekulaméretű hialuronnal. Sokféle hialuront tartalmazó szérumot teszteltem már, de valahogy sosem értettem, mi ebben a nagy durranás. Biztos tudjátok, miről beszélek, olyan, mint amikor az egyik márka shea vajas testápolójától csak egy zsíros réteg alatt fulladozik a bőröd, és ugyanolyan száraz, míg a másik márkáétól azonnal megnyugszik, és pihe-puha lesz. Na pontosan így jártam a Colo szérumával is: azonnal megnyugtat, hidratál, feltölt, egyszerűen zseniális! 

_mg_5873.jpg

Kezdjük azzal, hogy kinek ajánlanám, így nem kell végigolvasni a posztot, ha nem aktuális..

MINDENKINEK!

Komolyan. Nem vicc, nem marketing duma. Teljesen mindegy, hogy 24 vagy 56 éves vagy, hogy milyen a bőrtípusod, ezt a szérumot meg fogja hálálni a bőröd! Nyilván a száraz, dehidratált bőrre kötelező, de minden más bőrtípusnak is szüksége van egy profi szérumra, és ez az! :)

Ezer éve hallgatjuk a hialuronsav áldásos hatásait, de mint említettem a poszt elején, én valahogy sosem értettem, mi ez a nagy csinnadratta körülötte. Akárhány hialuronos szérumot próbáltam, tudtam, hogy "na, most ezt felkentem a bőrömre, majd jól hidratálja", de a gyakorlatban nem nagyon tapasztaltam látványos hatást. A Colo hialuron boostere azonban ugyanúgy lenyűgözött, mint a Rebuild lifting szérum. És szintén az azonnali tapasztalatok miatt. Nagyon kevés olyan kozmetikummal találkozok, amik azonnali válaszreakciót váltanak ki belőlem, illetve a bőrömből, de ennek a szérumnak sikerült..

Azonnal:

  • érzem, hogy "valami jót" vittem fel a bőrömre
  • megnyugtatja a feszülő bőrt
  • feltölti a mikroráncokat
  • kisimít, pihentebb összépet eredményez
  • selymesebb a bőröm a használatát követően

3 heti használat után:

  • a bőröm kissé tömörebb, jobb állagú
  • a szemkörnyéki ráncaim finomodtak
  • szebb az összkép, még a smink is jobban mutat
  • estére kevésbé mélyülnek el a ráncaim

A nappali rutinomba illesztettem be, az arctisztítást, tonizálást követő lépésként, esetemben 3 csepp elegendő az arc-nyak területére, így nagyon kiadós lesz a 30 ml-es kiszerelés. Ezt követően én még felviszem a Rebuild lifting szérumot is, (erről ITT olvashattok) a két szérum együtt bombasztikus! Utána jöhet a hidratáló, fényvédő, majd a smink.

_mg_5876.jpg

Mitől más, mit a többi termék?

Ez egy booster, vagyis sokkal magasabb a hatóanyagtartalma, mint egy arckrémé. 3 féle molekulatömegű növényi eredetű hialuronsavat tartalmaz, valamint Glycoint, Aquaxyl-t, Betaint, Natrium PCA-t, bio citromfű virágvizet, és bio uborka kivonatot. Hogy mik ezek, és mire jók, arról a Colo webshopban olvashattok bővebben. Oké, ezek szuper hatóanyagok, gyönyörű az INCI, káros anyagoktól, illatanyagtól mentes, mégsem tudom rá a választ, mitől más. Ez Csilla titka marad. Kicsit olyan ez, mint a Coca-Cola receptje, hiába van feltüntetve az összetétel, soha nem fogják tudni lemásolni. Ha kipróbálod, megérted, miről beszélek.. 

A webshopban ITT találod a terméket, de nézz körül a teljes szérumkínálatban ITT, mert csodák!

 

zsu.jpgFollow me:

 fb.jpgyoutube_1.jpginsta.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyheaven.blog.hu/api/trackback/id/tr8316557542

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása