Beauty Heaven

Colo Skincare Rebuild lifting booster - egy tiszta összetételű, hatékony anti-aging szérum profi hatóanyagokkal

2021. január 24. - zsu044

A lassan 4 éve tartó ismeretségünk kezdete óta szeretem a Colo Skincare termékeit, mindig akad egy-egy termék, ami hatalmas meglepetést okoz, és hatalmas kedvenc lesz, majd fixen beépül a bőrápolási rutinomba. A Colo valahogy olyan számomra, mint egy szerény, csendes sztár, aki nem hivalkodik, csak csendben teszi a dolgát, aztán amikor kipróbálod, csak ámulsz. Az elmúlt évben kicsit kiestem a beauty világból, Sztella Baba minden figyelmemet és energiámat lekötötte, így nemrég, amikor újra a Colo webshopját böngésztem, meglepődve tapasztaltam, milyen erős lett a felhozatal pl. szérumok terén. A szérumok a gyengéim, a nappali és az esti rutin során is többfélét alkalmazok, (természetesen gondosan összeválogatva, hogy az összetevők, hatóanyagok passzoljanak, vagy akár támogassák egymás hatását, ne pedig az ellenkezője..) így örömmel vágtam bele a márka új, Rebuild lifting booster - Bőrfeszesítő hatású lifting szérumának tesztelésébe.

_mg_3896web2929_2.jpg

Bőrápolás terén nekem már nem a megelőzésre kell koncentrálnom, hanem kezelnem kell a kialakult problémákat. Így örömmel iktatok be minden olyan terméket a rutinomba, ami serkenti a kollagéntermelést, és profi hatóanyagokat tartalmaz. A Colo Skincare új Rebuild lifting booster-e 13 féle aktív hatóanyaggal, 2% bakuchiollal (természetes retinol) és 2 féle peptiddel segíti a bőrt, hogy teltebb, feszesebb és fiatalosabb legyen! 

Térjünk rögtön a hatóanyagokra, mert tényleg zseniális, ahogy meg lett komponálva ez a szérum. Az összetevők nagy részét használtam már, vagy jelenleg is használom, hiszen egy tisztességes anti-aging rutin elengedhetetlen részei, de tartalmaz számomra új hatóanyagokat is, amik rendkívül ígéretesek. 

A szérum alapja a damaszkuszi rózsavíz, imádom mind az illatát, mind a hatását, de tudjátok, én hidrolátum függő vagyok, damaszkuszi rózsa, vagy levendula jöhet minden mennyiségben! :)) A zöld tea kivonat áldásos hatásait szerintem nem kell ecsetelnem, ebből is tartalmaz jó adagot a szérum. 5% stabil C-vitamin tartalom segíti a kollagén szintézist, csökkenti a hiperpigmentációt, csodásan működik napkárosodott bőrön! Marula olajat is tartalmaz, használtam már önmagában, imádtam, nem zsíros olaj, könnyeden ápolja a bőrt, remek anti-aging olaj! Tartalmaz acmellát, amit természetes Botox-ként is emlegetnek, sajnos a Botox hatását meg sem közelíti, de tényleg elképesztő hatóanyag, valóban csökkenti a ráncokat, és tömörebbé teszi a bőrt, az egyik kedvenc hatóanyagom, ami szemmel látható változást képes előidézni! A peptidek sem maradtak ki a buliból, tényleg minden fontos anti-aging hatóanyag belekerült ebbe a szérumba.. A számomra új hatóanyagok: a bakuchiol, ami egy természetes "retinol". Mivel a retinol a rutinom egyik alap pillére, rajongok minden hatóanyagért, mely a retinol származéka, vagy ugyanazt a hatást produkálja, így nagyon örültem ennek az összetevőnek. Mivel ez az első találkozásunk, a webshopban található leírást tudom csak idézni Nektek. "Strukturálisan ugyan nem mutat egyezőséget a retinolfélékkel, a bőrön használva mégis nagyon hasonló módon fejti ki hatását, vagyis azokra a kollagéntípusokra hat, amelyekre a retinol is, halványítja a ráncokat és a pigmentfoltokat. A bőr rugalmasabb lesz tőle, csökkenti a napfény okozta bőrkárosodásokat. Kiterjedt kutatások bizonyítják, hogy a bakuchiol ugyanolyan mértékben hat a kollegéntermelésre, mint a retinol, de a negatív mellékhatások nélkül." Ígéretes.. ♥ Szintén újdonság számomra a Liftonin®-Xpert, ami egy szabadalmaztatott "kollagén-emlékeztető", illetve az Adipofill’in, ami a bőrfeltöltő és a lifting kezelések eredményét utánzó, szabadalmaztatott  kozmetikai hatóanyag, amely arra lett tervezve, hogy enyhítse a bőr szerkezeti öregedésének jeleit és növelje a tömörségét. Hatásosan lép fel a nasolabiális redők, a karikás szemek, a petyhüdt bőr ellen. Ugye mondtam, hogy profi összetétel? :))

_mg_3900.jpg

Ami az én tapasztalataimat illeti, 2 hete használom, így a kezdeti rajongáson kívül frissítem majd a posztot, ha elhasználtam a teljes üveggel.. Egyelőre annyit, hogy odavagyok a tejszerű állagáért, imádja a bőröm! Nagy általánosságban vizes szérumokat használok, amik jó részénél nem tapasztalok azonnali megnyugvást és táplálást, csak "tudom", hogy "na, most ezt és ezt vittem fel a bőrömre".. Ebből a boosterből viszont 4 cseppet szoktam eloszlatni, (1 homlok, 1-1 arc, és 1 nyak), és a manapság extra száraz, érzékeny, papírszerű bőröm azonnal megnyugszik, kisimul és élettel teli lesz. Tisztítás, tonizálás, hidrolátum után viszem fel, és ezt követően jön a többi lépés, esetleg plusz szérum, hidratáló, szemkörnyékápoló, fényvédő. Minden más termékkel kompatibilis, nem hagy réteget, egyszerűen tökéletes! A szemkörnyékemen már látok némi változást, picit tömörebb a bőröm, de mint említettem, még frissítem a bejegyzést, a kezdeti tapasztalatok, és a profi összetétel mindenesetre engem meggyőzött! 

A webshopban ITT éritek el, és nézzétek meg a többi szérumot is ITT, többféle bőrproblémára is találtok megoldást! 

_mg_3891.jpg

zsu.jpgFollow me:

 fb.jpgyoutube_1.jpginsta.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyheaven.blog.hu/api/trackback/id/tr7716399878

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása