Beauty Heaven

Bonprix nyár

2021. július 13. - zsu044

Ebben a hónapban is szuper termékeket válogattam a Bonprix webshopból, a színvilág ezúttal is fehér-bézs kombó, most teljesen odavagyok ezekért a neutrális árnyalatokért. 

white_red_collage_restaurant_bar_facebook_page_cover.jpg

Ti tudtátok, hogy babáknak is találtok ruhákat a Bonprix webshopban? Megmondom őszintén, nekem régebben elkerülte a figyelmem, de most annyira örültem ennek a kis fehér szettnek, amit Sztellának találtam! 86-os méretet vásároltam neki, mint általaban mindenből mostanában, amúgy kb. 76-80 cm lehet, már régen mértük, de inkább kicsit lazább legyen rajta, hogy kényelmes legyen!  Szupercsinos benne, és szerintem szupercuki is!

A webshopban ITT találjátok a szettet, most ráadásul akciós!

_mg_6520.jpg

_mg_6545.jpg

_mg_6543.jpg

Magamnak egy lenvászon rövidnadrágot, és egy válltöméses pólót választottam, a nadrág a létező legjobb viselet ebben a kánikulában, imádom! 36-os méretet viselek, kényelmesen laza méret. A fehér póló pedig a ruhatáramban eleve fix alapdarab, ez pedig még egy kicsit extra is a válltömésnek köszönhetően. 32/34 méretet viselek, jobb lett volna egy mérettel nagyobb, de nem volt készleten, nekem pedig túlságosan tetszett! :)

A rövidnadrágból a kis méretek már elfogytak, de olivazöldben még van kis méret is! A homokszínűt ITT találjátok.

A pólót pedig már nem találom a weben, hasonló fazonok ITT.

_mg_6572.jpg

8f2aef16-a13d-4ef3-b522-8a1a259c2dd7.jpeg

_mg_6564.jpg

 

zsu.jpgFollow me:

 fb.jpgyoutube_1.jpginsta.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyheaven.blog.hu/api/trackback/id/tr616626830

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása