Beauty Heaven

kedvenc termékeim 2016-ban

2017. január 26. - zsu044

Mivel 10 napra kiütött az influenza, csak most jutottam el ennek a posztnak a befejezéséig, amit amúgy január elején lett volna illendő posztolni. Ebben a posztban felsorolt termékeken kívül azért jóval több kedvencem volt a tavalyi évben, de most csak azokat a termékeket szerettem volna 2016 kedvenceibe sorolni, amik valamivel többet nyújtottak, jobban megfogtak, mint a többi.

016_2.jpg

ARCÁPOLÁS:

C21,5 szérum: a tavalyi év egyik legnagyobb felfedezése volt számomra, minden téren nagyon rendben van ez a termék. Az elődjének nem a legszebb volt az összetétele, ezt ebben az újabb formulában gyönyörűen korrigálták. Ilyen magas C-vitamin tartalom, és szép összetétel mellett is abszolút pénztárcabarát szérum, a bőröm fantasztikusan reagál rá. Két üveggel rendeltem, el is használtam mindkettőt, és ezentúl is fix helye lesz a rutinomban. Ha csak egyetlen szérumot keresel, akár anyagi, akár más okokból, ezt a koreai szérumot jó szívvel ajánlom! TESZT | Wishtrend

Alverde Vital szemránckrém: az okra kivonat miatt vettem, amúgy nem szeretem az Alverdés arckrémeket, szemkörnyékápolókat, de ebben olyan szinten csalódtam (pozitív értelemben), hogy azt hiszem, marad stabilan ez a szemkörnyékápolóm. Ár-érték-összetétel-hatás arányban verhetetlen szemkörnyékápoló! TESZT | KM összetevőlista

Magister Products Trópusi nyár arckrém: ez volt a legelső Magister termék, amit próbáltam, a Pixibox által ismertem meg a márkát. Azonnali szerelem lett, és a márka webáruházába látogatva tudtam, hogy további kedvenceim is lesznek, hiszen minden termék gyönyörű összetétellel rendelkezik, és izgalmas illatokkal vannak fűszerezve.A Trópusi nyár arckrém azért kiemelkedő számomra a többi közül, mert fizikai fényvédelemmel ellátott termék, ami mégsem meszeli fehérre az arcomat, mindezt gyönyörű összetétellel, és rendkívül kedvező árral! Sajnos a saját bőrömön tapasztalva jöttem rá a fényvédelem fontosságára, a kémiai fényvédelmet azonban hanyagolom.. A vaníliás túróra emlékeztető illata pedig minden használatnál elvarázsol! :) TESZTwebáruház

Phi RáncStop arckrém: nem tudom, mi okból kifolyólag, de pont erről a Phi-ről nem írtam a blogon, pedig nagyon szerette a bőröm.. Még linkelni sem tudom a webáruházban, mert kívül-belül megváltoztatták a csajok, így ez már nem ugyanaz a krém, amiről én még szólni szerettem volna.. A RáncStop régi verziója egy kicsit testesebb, sárgás kence volt, ami mégis pillanatok alatt beszívódott, és enyhe bizsergést hagyva maga után, gyönyörűen feltöltötte a bőrt. Nem kételkedek benne, hogy a mostani verzió is fantasztikus, hisz az egyik kedvenc összetevőm, a Damaszkuszi rózsa került bele.

SMINK:

Terra Naturi pirosító: kb. ötödször vettem újra, és fel sem merül bennem, hogy másik pirosító után nézzek, ez nálam már olyan szintű elismerést jelez, amit szerintem egyetlen termék sem érdemelt még ki ezen a pirosítón kívül. Natúrkozmetikum, pont a bőrtónusomhoz, hajamhoz passzoló árnyalat, könnyen oszlatható, selymes textúra, természetes, selyemfényű hatás, rendkívül olcsó ár. Kell ennél több? Tökéletes úgy, ahogy van.

L'Occitane CC: rengeteg próbálkozásom volt már natúr BB, CC, színezett hidratáló terén, mégsem stimmel egyik sem, pedig szerintem nincsenek irreális elvárásaim. (méregmentes INCI, fizikai fényvédelem, megfelelő -nem hullaszínű - színárnyalat, megfelelő ápoló hatás, és netántán némi extra összetevő, antioxidánsok, vitaminok, peptidek, de ez már a plusz elvárás) Sokáig a REN BB krémjére esküdtem, aztán kipróbáltam ezt. Elsőre ijesztően fehér, de elkenve a bőrön a Medium árnyalat nekem majdnem tökéletes, még ez is egy kicsit világos. Számomra pont elég a fedése, (nem szeretem a vakolt arcbőrt), 20-as fényvédelmet nyújt tisztán fizikai szűrővel, nem kirívóan szép az INCI, de nincs is túl nagy kivetnivaló benne. Az egyetlen, ami borzalmas, az a kiszerelése, csőrös tubusban van, amiből a végefelé már kész artistamutatvány egyedül kinyomni a krémet. Megérdemelt volna ez a termék egy airless pumpás tégelyt.. Miután elfogyott, újra a REN BB-t használva döbbentem rá, hogy mennyivel szebben mutatott a bőrömön a L'Occitane CC-je, és sokkal jobban ápolta is a bőrömet, így hosszas keresgélés után egyelőre ez lesz a fix bőrtökéletesítőm. TESZT | webáruház

Alverde rózsás ajakápoló: nem igazán smink kategória, de enyhén csillámos és színezett ajakápoló, így a sminkekhez soroltam. Ez megint az a kategória, amiből az első próba után visszamentem a DM-be, és vettem még négyet, majd felfedeztem, hogy van még egy, világosabb árnyalata is, abból is vettem rögtön hármat. Ennyi pénzért (299 Ft) a valaha használt legjobb ajakápoló, amit próbáltam. GYÖNYÖRŰ az INCI, teszi a dolgát, vagyis ÁPOL, nem szárít, mint pl. a Labellók. Lágy, enyhe fényt ad az ajkaknak, ami szerintem hétközben pont elég is.Számomra a tökéletes ajakápoló, szerintem minden DM-ben fel fogom vásárolni az aktuális készltetet, mert sajnos nem basic darab, hanem limitált kiadás :(  KM összetevőlista

TESTÁPOLÁS:

L'Occitane Mandula tusfürőolaj: nem rendszeresen használom, csak alkalmanként, amikor vágyok egy kis luxusra zuhanyzás közben, amúgy ennél egy picivel natúrabb összetételű tusfürdőket / szappanokat használok. Elragadó illata van, és tetszik az olajos állaga. Annak ellenére, hogy nem a legmakulátlanabb összetevővel rendelkezik, és nem rendszeresen használom, mégis ez volt 2016-ban az egyetlen szappan / tusfürdő, ami megmozgatta a fantáziámat. webáruház

HappySkin Brown sugar testradír: szeretem, amit a bőrömmel művel: használata után érezhetően ruganyosabb, ápoltabb a bőröm, és a benövő szőrszálak mennyisége is csökkenni látszik, amióta ezt a bőrradírt használom. Makulátlan összetétel, finom, natúr illat, kiváló radírozó hatás, gazdag táplálás. Profi. TESZT | webáruház

Nuxe csillámos szárazolaj: legelső blogbejegyzésem erről a termékről írtam, nosztalgiával töltött el a poszt visszaolvasása.. Amikor beszereztem, még nem volt kapható Magyarországon, mára azonban végre nálunk is elérhető ez a csoda. Az illatával eleinte nem voltam kibékülve, de megszerettem, nyáron pedig szeretem, ahogy az enyhén barna bőrömön mutat: szolid fénnyel vonja be, cseppet sem giccses vagy hivalkodó a végeredmény. Ja, és valóban "száraz"olaj, egyáltalán nem hagy olajos-ragacsos réteget, nyáron sem zavaró a használata. Ad egy kis pluszt, egy kis luxusérzetet a mindennapi testápolási rutinba. TESZT

L'Occitane Shea kézkrém: szintén nem a legszebb INCI-vel rendelkező termék, (szintetikus illatanyagok) mégis azt mondom, ez a nagybetűs kézkrém! Varázslatos illata van, megfelelő az ápoló hatása, mégsem ragacsos utána a kéz. A L'Occitane termékekben valahogy ott van az a plusz, az a csipetnyi luxus, amit más termékekből hiányolok.. webáruház

Névtelen_1.png

A blog Facebook oldalát itt tudod követni.

find-us-on-facebook-logos-1024x245.jpg

Fotók:
logo_lila.png

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyheaven.blog.hu/api/trackback/id/tr8412151059

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása