Beauty Heaven

Magister Products arckrémek

2016. október 31. - zsu044

3 arckrémet is használok a Magister kínálatából, Ti se érjétek be egyel, bár már egy jól kiválasztott, jó minőségű arckrémmel is sokat teszel a bőrödért. Én használok egyet nappalra, egyet éjszakára, és egyet plusz fényvédőként. A márkáról már többször írtam a blogon, így most erre nem fektetnék hangsúlyt, a Magisteres posztokat megtekinthetitek ITT, honlapjukon pedig szuper leírást találtok minden termékhez, illetve megtudhatjátok, mit is képvisel ez a trendi magyar márka.

083.jpg

Hialuron nappali arckrém:

A blogon általában fel szoktam sorolni a termékek összetevőit, valamint a főbb hatóanyagokat ki is elemzem, mit miért tettek az adott készítménybe, milyen hatással van a bőrre, stb., azonban a Magister webáruházában olyan átfogó leírást mellékeltek minden termékhez, hogy kár lenne belefognom bármilyen elemzésbe és felsorolásba, egyszerűbb, ha belinkelem a termékek elérhetőségét. Ez nálam külön pluszpont, elég sűrűn találkozok webes vásárlás során azzal, hogy nincs feltüntetve az adott termék összetétele, csak az, hogy "mit ígér". A Magister esetében tényleg minden összetevőre kitérnek, így még könnyebb valóban a bőrtípusunknak megfelelő készítmény kiválasztása. 

A Hialuron nappali arckrémet már az összetevők alapján tudtam, hogy szeretni fogja a bőröm. Mint a neve is mutatja, egyik fő hatóanyaga a hialuronsav, de emellett telepakolták értékes növényi vajakkal, olajokkal, valamint A-, C-, D-, és E-vitaminnal. Bár tartalmaz egy cseppnyi édesnarancs illót, felkenéskor én inkább illatmentesnek mondanám, annyira lágy és szolíd az illata. A reggeli rutinban használom a virágvizet és a C-vitaminos szérumot követően, extra gyorsasággal szippantja be a bőröm, tényleg nem marad utána semmilyen réteg a bőrön. Nekem pont elegendő a hidratáló hatása, és az állaga is, nem zsírosítja túl a bőröm, mégis kellőképpen hidratálja. 50 ml-es kiszerelésben 2.390 Ft-os áron juthatunk hozzá, ami szerintem verhetetlen ár a minőségi natúrkozmetikumok piacán. A webáruházban ITT találjátok, és mint említettem, bőséges, részletes leírást olvashattok az összetevőkről.

065.jpg

Éjszakai hidratáló arckrém levendulával:

Már csak azért is tudtam, hogy KELL, mert súlyos levendulafüggőségben szenvedek. Számomra egyszerűen a levendulavirág illatánál nincs fenségesebb illat a földön. (a második ilyen illatszenvedélyem a vanília, ilyen illatú kozmetikumot is találtam a Magister termékei között) Ez már - éjszakai krémhez méltón - kicsit testesebb állagú krém, mégis könnyed, és ugyancsak gyorsan felszívódik, nem hagyva hátra semmilyen zavaró réteget. Az esti rutinom részét képezi, virágvíz-szérum-szemkörnyékápoló fölé, záró lépésként, illetve az ágyam mellett rendszeresítve van egy üveg levendula virágvíz, lefekvéskor még azzal is át szoktam fújni az arcom, hajam, párnám. Színtiszta levendulaillata van, felkenés közben óriásiakat "kell" szippantanom, nagyon kellemes élmény a használata. Tiszta összetételének köszönhetően minden bőrtípusra ajánlanám, kombinált bőrtípus esetében talán a T-zónát kihagyva, bár én nem érzem soknak, és mint tudjuk, a zsíros bőrnek is ugyanúgy szüksége van az ápolásra, óriási tévhit, hogy szárító hatású (alkoholos) termékekkel kell ápolni. Összetételéről, illetve a hatóanyagokról szintén nem tennék külön említést, gyönyörűen összefoglalva megtaláljátok a webáruházban.

076.jpg

Trópusi nyár arckrém természetes fényvédővel:

Már megírtam róla a véleményemet ITT, nos, ez azóta sem változott. Imádom az illatát, nekem még mindig a vaníliás túrót idézi. A fényvédelmet fizikai szűrő biztosítja, az ásványi fényvédőkre jellemző fehéres réteg NÉLKÜL. Mint már ezerszer leírtam, minden nap használok fényvédőt, télen - nyáron - borús időben - és csak 5 percre ugrok le a kutyával esetében is. Ezt a krémet a hidratáló fölé, és a BB/CC krém alá használom, attól függően, hogy milyen terméket használok záró lépésként. A színezett BB/CC krémeim is tartalmaznak fényvédőt, SPF15 és 45 között, ezt is figyelembe véve alkalmazom pluszban ezt a krémet. Nekem nem sok hidratálóval és BB-vel sem, nagyon könnyed állagú, önmagában nekem nem is elég, csak aláhidratálva. Zsíros bőrűeknek is lazán belefér a nappali rutinba még plusz lépésként is, hiszen nem zsírosítja a bőrt, és mattít. Igazi must have darab.

071.jpg

069.jpg

Névtelen_1.png

A blog Facebook oldalát itt tudod követni.

find-us-on-facebook-logos-1024x245.jpg

Fotók:
logo_lila.png

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyheaven.blog.hu/api/trackback/id/tr4111917365

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása