Beauty Heaven

erre kattintottatok legtöbben 2016-ban

2017. január 02. - zsu044

A blogon amit a jobb hasábban láttok TOP 5 posztot, az a blog indulása óta összesített kattintások alapján felállított lista. Kíváncsi voltam, 2016-ban mire kattintottatok legtöbben, mi érdekelt titeket leginkább. Ez nekem is fontos információ, irányt ad a 2017-es évre. Számomra két nagy meglepetés volt a listában..

best2016_collage.jpg

1. Pure by Pixibox prémium kiadás | 2016. július

Ez volt az egyik meglepetés számomra. Igen, tudom, hogy szeretitek a Pixit, én is imádom, de ez a poszt olyan szinten elhúzott a többi mellett, hogy a blog indulása óta összesített listában is stabilan a 2. helyen csücsül úgy, hogy 5 hónapja került fel a blogra..

2. Pure by Pixibox | 2016. február

...ezek után már meg sem lepődtem, hogy a 2. helyen szintén egy Pure by Pixi, az összesített listában pedig az 5. helyen... Hiába, a Pixi az Pixi ♥ Ígérem 2017-ben is sokszor fog szerepelni :)

3. 100%-ban natúr, méregmentes dezodorok tesztje

Sokatoknak tetszett a natúr deók összehasonlítása, ilyen posztokat tervezek 2017-re is, a következőben a natúr samponok lesznek a főszereplők.

4. A legcukibb karácsonyi ajándékok 5000 Ft alatt

Ez volt a másik nagy meglepetés számomra, mert ez a poszt úgy került a legolvasottabb posztok közé, hogy november végén került ki a blogra. Már gondolkoztam régebben is ilyen jellegű posztokban, de nem gondoltam, hogy sikere lenne, tévedtem. Ebben az évben kipróbálom az ötleteimet ezen a téren is! :)

5. EOS Vanilla Mint ajakbalzsam

Nem csodálom, hogy szerettétek, szerintem ha összességében nézzük, a legjobb ajakápoló: trendi, cuki csomagolás, szép összetevők, isteni illat, megfelelő hatékonyság. A mai napig a kedvenc.

Névtelen_1.png

A blog Facebook oldalát itt tudod követni.

find-us-on-facebook-logos-1024x245.jpg

Fotók:
logo_lila.png

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyheaven.blog.hu/api/trackback/id/tr3812092425

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása