Beauty Heaven

Pure by Pixibox PRÉMIUM KIADÁS | 2016. július

2016. július 15. - zsu044

Már alig vártam, hogy jöjjön a következő Pure by Pixibox, a márkaismertető láttán pedig végképp izgalomba jöttem. Három olyan brand terméke is bekerült a dobozba, akiket még nem ismertem, de átnézve a honlapjukat, és a termékeket, már most egy komplett listám van, amit rendelni szeretnék tőlük, de előbb megvártam, mit rejt majd a doboz! Legnagyobb örömömre  mindhárom márkától olyan termék lapult a dobozban, amit amúgy is meg szerettem volna rendelni, sőt, levásárolható kupont, és ingyenes szállítást is rejtett a box! Annyi minden volt a mostani kiadásban, hogy szerintem ez csak amolyan tartalombemutató poszt lesz, mert 3-4 márkáról / termékről egész biztos, hogy külön posztot is szeretnék a későbbiekben, egy rövidebb tesztelés után.081.jpg

A dobozom tartalma:

  • Magister Products Trópusi nyár arckrém | 50 ml - teljes kiszerelésű termék (2.390 Ft)
  • Abura Contact kézműves krémtusfürdő | 275 ml - teljes kiszerelésű termék (1.890 Ft)
  • Lavera Basis sensitive fogkrém | 75 ml - teljes kiszerelésű termék (1.100 Ft-tól)
  • Herbioticum Kamilla ápoló krém | 250 ml - teljes kiszerelésű termék (999 Ft)
  • Vaipani Mandel Body Lotion | 200 ml - teljes kiszerelésű termék (4.190 Ft)
  • Kneipp Szekundum kézkrém | 75 ml - teljes kiszerelésű termék (1.290 Ft)
  • Phí Kellemes krémdezodor | 30 g - utazó méret (az 50 g-os kiszerelés 2.490 Ft)
  • Biobaza Száraz napozóolaj | 2x20 ml minta
  • Biobaza Barnulásfokozó testápoló | 2x3 ml minta
  • Biobaza Aranyló szuperbarnító és napozó dzsem | 2x3 ml minta
  • Dewin Milky Touch krémtusfürdő | 30 ml minta
  • R.M ékszer ásvány karkötő
  • La Roche-Posay katalógus termékmintákkal
  • Phí kozmetikum kupon 3000 Ft értékben (15000 Ft feletti vásárlás esetén érvényesíthető)
  • Magister ingyenes házhozszállítást biztosító kupon

...igen, mondtam, hogy rengeteg termék volt a dobozban! ♥

022_1.jpg

Számomra újdonság volt a Magister Products, az Abura, és a Phí márka, ezért is imádom a Pixit, mert kincsekre lelhet az ember általuk!

A Magister honlapjára kattintva konkrétan azonnal be tudtam volna vásárolni, de meg akartam várni, mit rejt majd a doboz, és milyen jól tettem! Először is, a Trópusi nyár arckrém elsőként landolt volna a kosaramban, mivel nagy hangsúlyt fektetek a fényvédelemre télen-nyáron, de kémiai fényvédő és káros anyagok nélkül! Ezt a Magister arckréme tökéletesen teljesíti, gyönyörű összetétellel rendelkező arckrém természetes fényvédelemmel (cink-oxid), extrákkal (kojic sav, vitaminok, természetes vajak és olajok), extrafincsi illattal, és extramenő csomagolással. Love! Másodszor: ingyenes házhozszállítást biztosító kupon is érkezett, jupiéé, lehet pakolni a kosarat! :D Többet erről a termékről itt és most nem is írok, mivel egész biztos, hogy külön posztot szentelek neki akár önmagában, akár a pluszban érkező Magister termékekkel.

005_2.jpg

A Phí (ejtsd: Fí) felett sem tudtam elsiklani, több okból sem. A kozmetikumok során egyértelműen a legfontosabb számomra a beltartalom. DE: szeretem, ha egy termék a külsejével is elvarázsol, ha sugárzik róla az igényesség. A Phí nekem pontosan ilyen: egyszerű, igényes, letisztult. Ez a tökéletesség már a honlapjukra kattintva azonnal szembetűnik, de a termékeket nézegetve teljesen a hatalmába kerített az egyensúly, amit a márka képvisel. Termékük abszolút külön posztot érdemel, már csak a márka rövid ismertetése végett is. Másrészt mert évek óta nyűglődök a full natúr (nem csak natúrnak nevezett) deók terén, erre tessék, pont az volt a dobozomban! :) 

059.jpg

Az Abura egy új márka a natúrkozmetikai piacon, családi vállalkozás keretein belül luxus minőségű, 100%-ban természetes kozmetikumokat készítenek pécsi kézműves műhelyükben. Bár a szívem örökké Budapesté, de immáron 8. éve élek Pécsen, úgyhogy hajrá-hajrá! A csomagban lévő tusfürdő szerintem igazán különleges, hiszen fertőtlenítő hatású, így edzőtermi, uszodai, stb.. használatra különösen ajánlott, és mindezt vegyszerek nélkül érték el!! Na ettől különleges! A teljes kiszerelésű Contact tusfürdő mellett még egy Dewin Family kancatejes tusfürdő minta is volt a dobozban. Mindkét termék nagyon kellemes illatú, de egy-két tesztzuhany után külön posztot is szeretnék szentelni a dolognak.

072.jpg

A Biobaza márkát a DM-ben is kapható deók által ismertem már, de a Sun napozótermékeit még sosem próbáltam. Az elképesztően szép összetételét nézve nem is értem, miért nem? A napozóolaj csupa természetes olajok keveréke, megspékelve Horvátországban termesztett sárgarépából és dióból kinyert karotinoid összetevőkkel. Emellett még két izgalmas termékmintát tartalmazott a box, így ezekről is külön posztot tervezek, beszámolóval a hatásukról, használatukról.

029_1.jpg

A Lavera termékei azt gondolom, már mindenki számára ismerősek, Pixiben is találkozhattunk már vele, méghozzá a legelső Pure by Pixibox kiadásban. Az abban szereplő Mindentudó krém hamar a kedvencemmé vált, sampont is használtam már a márkától, elégedett voltam azzal is. Mint ahogy a bőrápolásban, a szájápolásban is a natúr kozmetikumokat kedvelem, a mostani natúr fogkrémem épp kifogyóban, így jókor jött az utánpótlás. 

045_2.jpg

A Vaipani Mandel body lotion egy tejszínállagú, növényi olajokkal, C- és E-vitaminnal felturbózott ayurveda testápoló. Bár a termék nem a fényvédő szerepét tölti be, mégis kisebb mennyiségben ugyan, de tartalmaz Cink oxidot, és Titanium dioxidot is, mindkettő fizikai fényvédő. Egy testápoló esetében azt gondolom, ez dícséretes! Kellemes illatát a rózsaolaj mellett sajnos szintetikus illatanyagok biztosítják, én már jobb szeretek tartózkodni ezektől, de ettől eltekintve egy tápláló, gazdag, mégis könnyed testápoló mindennapi használatra.

094_1.jpg

A Kneipptől egy újdonságuk, a Szekundum kézkrém volt a dobozban. Citromos, friss, szerintem tipikus nyári illatú kézkrém, ami egy pillanat alatt felszívódik, és a selymes puhaságon kívül nem hagy semmilyen ragacsos utóérzetet. A krém mottója abszolút helytálló: "Krémezz. Kész. Indulás."

089.jpg

Ékszert is rejtett a doboz, az R.M. ékszertől egy ásvány karkötőt, és a webáruházukban levásárolható kedvezményes kupont. A karkötőn az "R.M" logo látható, amin elmosolyodtam, mert a monogramom R-M Zs. Aztán gyorsan rákerestem a webáruházukra, mivel nem találtam leírást a karkötő "hatásairól". A színe alapján beazonosítva Aventurin ásványból készült, és bár a csillagjegyek között a Kos nincs felsorolva, mégis annyira de annyira aktuális a jelenlegi élethelyzetemben ez az ásvány, hogy találóbbat már nem is tehettek volna a dobozba.. Különösen a lelki gyógyhatására lenne szükségem. Régebben nem hittem ezekben a dolgokban, de valami kezd változni bennem..

092.jpg

Egy LRP katalógus is volt még a dobozban, 6 féle termékmintával. Szeretek mintákat próbálgatni, mert akárhogyis kis kiszerelés, azért szerintem általában az ember ennyiből is le tudja szűrni, hogy jó-e, kell-e számára az adott termék. Ha a kis kiszerelés során nem jön az a bizonyos "hűha" érzés, vagy nem tetszik az illata, stb,, már el is dőlt a kérdés. A LRP termékei közül eleve sokat szeretek és használok, a LRP micellás víz és a Cicaplast nálam eleve alapdarab, úgyhogy örültem a kis mintáknak.

097.jpg

Hát ez volt a júliusi Pure by Pixi tartalma, tényleg rengeteg terméket tömtek bele a lányok, talán az egyik leginkább nekem tetsző kiadás volt. Ne feledjétek, ez most csak amolyan bemutató poszt volt, pár napos tesztelés után szép sorban érkeznek majd a részletes posztok, szerintem több ígéretes darabbal is lesz dolgom. Köszi Pixik az ismét remek élményt! ♥

Névtelen_1.png

A blog Facebook oldalát itt tudod követni.

find-us-on-facebook-logos-1024x245.jpg

fotók: studio44 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyheaven.blog.hu/api/trackback/id/tr548886010

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása