Beauty Heaven

Clinique adventi kalendárium III.

2016. december 29. - zsu044

Sajnos december 24-én kinyitottam a Clinique adventi kalendáriumának utolsó ablakát is. 24 nap alatt simán hozzászoktam, hogy minden nap vár egy kis meglepi, hiányozni fog! :)

002_3.jpg

December 15-ig két részletben már mutattam, mit rejtett a kalendárium, megnézhetitek ITT és ITT.

16. Pirosító ecset

17. Clinique Smart Custom-Repair szérum / 7ml

18. Clinique For Men hidratáló krém / 15ml

19. 7 Day Srub Cream bőrradír / 30ml

20. Take The Day Off sminklemosó / 30ml

21. Cream Shaper For Eyes szemceruza - Black Diamond / 0.8g

22. Liquid Facial Soap Mild folyékony arclemosó / 15ml

23. Even Better alapozó SPF 15 - Neutral / 15ml

24. Aromatics in White parfüm / 4ml

Ezeknek a termékeknek is nagyon örültem, a szérumot régóta ki szerettem volna próbálni. A bőrradír nagy kedvencem, hiába próbálok más bőrradírokat, mindig visszatérek hozzá, így örültem, hogy 30 ml-es kiszerelés volt a kalendáriumban. A fekete szemceruza szerintem minden nőnél alapfelszereltség, az Even Better alapozóra pedig nagyon fájt a fogam, de aztán lebeszéltem magam róla a kémiai fényvédő miatt, de legalább kis kiszerelésben kipróbálhatom, mit is tud. Az egyetlen, ami eddig nem nyerte el a tetszésemet, az a parfümminta, abszolút nem az én világom. Hát ennyi volt a Clinique 2016-os adventi kalendáriuma, úgy tervezem, januárban jövök majd egy összefoglaló poszttal, véleményezve a termékeket. Szerintem nagyon megérte az árát, és tök jó móka volt naponta nyitogatni, én biztos, hogy jövőre is benevezek egyre.

Névtelen_1.png

A blog Facebook oldalát itt tudod követni.

find-us-on-facebook-logos-1024x245.jpg

Fotók:
logo_lila.png

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyheaven.blog.hu/api/trackback/id/tr1912080891

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása