Beauty Heaven

Clinique adventi kalendárium II.

2016. december 15. - zsu044

Idén a Clinique adventi kalendáriumával várom a karácsonyt, az első 8 nap tartalmát már felfedtem, megnézhetitek ITT. Most a következő adagot mutatom, egyre izgibb a dolog, nekem ez a 7 termék sokkal inkább elnyerte a tetszésem, mint az előző posztban bemutatottak, de persze azoknak is örülök, és hasznukat veszem. :)

034_5.jpg

 9. BB krém SPF30 / 15ml

10. szempillagöndörítő

11. arctisztító lotion 2.lépés / 60 ml

12. Moisture Surge éjszakai maszk / 7ml

13. Repairwear Laser Focus szemkörnyékápoló krém / 5ml

14. Dramatically Different - hidratáló krém / 15ml

15. Blushing Blush - púder - Innocent Peach árnyalat / 3,1g

A BB krémet régóta ki szerettem volna próbálni, bár vannak kételyeim a kémiai fényvédelmet illetően. A 3 lépéses arctisztító termékcsaládból eddig csak az 1-es és a 3-as "lépést" próbáltam, a kettes valamiért mindig kimaradt nálam (nem szettben vettem). A szemkörnyékápolóra is kíváncsi vagyok, mostanában kísérletező vagyok szemkörnyékápolókkal. A pirosítóra pedig azért vagyok kíváncsi, mert az első és egyetlen és örök pirosító nálam a Terra Naturi kínálatából került ki, bármennyire is nem szeretem a márka egyéb termékeit, az ő pirosítójuk között találtam meg az én árnyalatomat, az volt életem első pirosítója, és azóta is hű vagyok hozzá. Nem gondolom, hogy a barackos árnyalatok passzolnának hozzám, de ha már itt van, muszáj kipróbálnom! Még egy poszttal jövök majd, amiben a még kalendáriumban bújó termékeket mutatom meg, a későbbiekben pedig egy összefoglaló posztban az összes termék tesztjét / véleményezését tervezem.

Névtelen_1.png

A blog Facebook oldalát itt tudod követni.

find-us-on-facebook-logos-1024x245.jpg

Fotók:
logo_lila.png

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyheaven.blog.hu/api/trackback/id/tr9012050867

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása