Beauty Heaven

L'Occitane Peónia CC krém SPF 20 fizikai fényvédelemmel

2016. július 04. - zsu044

Mint ahogy már az előző fényvédős posztomban is említettem, régóta keresem a tökéletes színezett fizikai fényvédős krémet. Hogy számomra mit takar a tökéletes?

  • natúr összetétel, vagy legalábbis ne legyen az INCI-ben túl nagy kivetnivaló
  • csakis fizikai szűrős legyen, kémiai fényvédelem kizárva
  • a bőrömhöz passzoló színárnyalat, ne kelljen külön réteg BB krém / színezett hidratáló
  • könnyed, lágy fedés, az alapozóhatás nálam nem nyerő
  • az sem hátrány, ha tartalmaz valami extra összetevőt (pl. antioxidánsok, vitaminok, hialuron sav, stb...)

Kb. 5 éve keresem azt a terméket, amely minden pontnak megfelel, és bármily hihetetlen, a BB-CC és egyéb krémek tengerében ezidáig a REN BB krémjén kívül nem találtam ilyen termékre. A REN BB-je is perfekt, de csak SPF 15-ös fényvédelmet nyújt, amivel télen tökéletesen megelégszem, nyárra azonban szerettem volna egy hajszálnyival erősebb védelmet. Próba nélkül nem szeretek rögtön teljes méretű terméket vásárolni, de a L'occitane szülinapi Pixibox kiadása tartalmazott egy 3000 Ft értékű kedvezménykupont, így az Aromakológiás balzsam mellett egy Peónia CC is landolt a kosaramban..

035.jpg

Amit ígér:

"Ez a könnyed hidratáló krém CC pigmentet tartalmaz, amely használat során azonnal tökéletes bőrfelületet eredményez. Használatával látványos és azonnali javulás érhető el. Az arcbőrt egyenletesebb tónusúvá, frissebbé és ragyogóbbá varázsolja. Kényelmes érzetet és védelmet biztosít a bőr számára (SPF 20). Bőre felüdül, ragyogóbb és egységesebb marad egészen estig."

Összetétel:

Szilikonos alapú krém, amivel az én bőrömnek sosem volt még baja, ellenben a szilikonos krémeket általában könnyebb szépen oszlatni, és azonnal bársonyos hatást kölcsönöznek a bőrnek. A fényvédelmet Titanium Dioxide biztosítja. Az INCI közepe táján kapott helyet a bőrtökéletesítő peóniakivonat,  és az E-vitamin. Az  egységes hatást CC pigmenttel és ragyogást nyújtó gyöngyszemcsékkel biztosítja a krém.

Szín / illat / állag:

A tubusból kinyomva először megijedtem, mert majdnem hófehér krém fogadott annak ellenére, hogy a Medium árnyalatot választottam. De ahogy elkentem a kezemen, rögtön aktiválódott a színe, és egy kellemes, bézses árnyalatot nyújtott. Az arcomra felvíve végre ad egy kis színt is, és nem azt a halovány, beteges külsőt kölcsönzi, amit az eddig általam kipróbált fizikai szűrős "színezett" krémek. Felvitelét zónánként javaslom, mert gyorsan kell dolgozni vele. Enyhe-közepes fedést biztosít, ami nekem épp elég, nem szeretem az alapozókat, sem a maszkszerű hatást. Ahhoz épp elég a fedése, hogy egy egységesebb, kellemes bőrtónust biztosítson. Hidratáló nélkül nekem önmagában nem elegendő, de aláhidratálva gyönyörű hatást biztosít egészen estig. A végeredmény nem fénylik, de nem is az a mostanában trendi természetellenesen matt, pont kellemes. Egy leheletnyi pirosítóval szoktam feldobni egy kicsit, és kész is a tökéletes, fényvédelemmel ellátott bőr! Ha tudom, hogy egész nap a napon fogok tartózkodni, akkor azért szoktam alákenni a Clinique SPF 40-es fizikai fényvédőjéből, igaz, így már kicsit sok a szilikon, ez a verzió már át szokott fényleni estére. Illata lágy virágillat, kellemes, diszkrét, abszolút nem tolakodó. Végre megtaláltam azt a fényvédős krémet, amelyik teljesíti az elvárásaimat! :) 

039.jpg

043_1.jpg

044.jpg

Ára: 8.900 Forint / 30 ml, megvásárolhatjátok ITT

Névtelen_1.png

A blog Facebook oldalát itt tudod követni.

find-us-on-facebook-logos-1024x245.jpg

fotók: studio44

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyheaven.blog.hu/api/trackback/id/tr138866052

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása