Beauty Heaven

happy bday to L'Occitane, happy bday to me | Pixibox április

2016. április 14. - zsu044

A L'Occitane 40. születésnapját ünnepli. És én is ma ünnepelem a szülinapomat. Hála égnek még nem a 40.-et.. :) Így ez a szülinapi Pixi a saját szülinapi meglepim is volt magamnak..023_1.jpg

Én most nem fogok belemenni a márka történetébe, missziójába, stb-stb, gondolom az összes létező beauty blogger írni fog a Pixi - Loxi különkiadásáról, így egy-két helyen biztosan fogtok kapni ízelítőt a márkáról. Végre-végre a Pixi lányok is megemlítették tegnapi Facebook posztjukban, hogy ne szálljon már mindenki versenybe, hogy ki rakja fel előbb a Pixis posztot / fotót a tartalomról, mert ez egy MEGLEPETÉSDOBOZ!! (természetesen ők rendkívül finoman fogalmaztak, nem így!) Ez mindig is idegesített, hogy már a szállítás első napján elárasztják a közösségi oldalakat a Pixi-posztok. Na de mára már mindenki megkapta, úgyhogy jöjjön a tartalom!

Ez a doboz nem tért el a tartalmat illetően, mint a "sima" Pixik esetében megszoktuk. Ez egyen-doboz. A csomagolás azonban kívülről a két logo mellett egy illusztrációt kapott, a belső papír pedig a megszokott Pixi-minta helyett sima napsárga színben pompázik. A doboz kinyitásakor illatorgia fogadott, amit sajnos a mandulás tusfürdőolaj kiszivárgása okozott, de szerencsére csak minimális mennyiségről van szó. A doboz 7 db terméket - 2 darab kereskedelmi forgalomban lévő utazó méretűt, és 5 darab deluxe minit tartalmaz:

  • 75 ml Mandula tusfürdőolaj
  • 75 ml Aromakológia helyreállító sampon
  • 50 ml Aromakológia helyreállító kondícionáló
  • 10 ml Shea vajas kézkrém
  • 2 g Shea vajas utra rich ajakbalzsam
  • 8 ml Pivoine Sublime bőrtökéletesítő arckrém
  • 25 g Verbena levélszappan
  • 3000 Ft értékű kedvezménykupon, melyet 9000 Ft feletti vásárlás esetén lehet beváltani

A termékek külleme most is, mint minden L'Occitane terméknél csodás, minőségi, luxus érzetet keltő. Szeretem, ahogy a legapróbb részletekre is figyelnek, én nagyon tudom értékelni ezeket. Tavaly rendeltem utoljára a webáruházukból, de amikor egy L'Occitane csomagot bontok ki, az mindig bevésődik az emlékezetembe. Az igényes és szép papír doboz, a papírba csomagolt termékek, kis logós matricával lezárva, a termékek csomagolása, a finom textúrák.. ♥ hiába tudom, hogy a beltartalom a lényeg, engem elvarázsolnak ezek az apró részletek, és szerintem az ember egy prémium kategóriás márkától már el is várja.

A termékek közül a Shea vajas kézkrémet és az ajakbalzsamot ismerem, szeretem és használom, a kézkrém szerintem a kézkrémek királynője. A kézkrémmel való első találkozásomkor már írtam róla, azóta egy nagy kiszereléssel is megleptem magam. Nem lehet megunni!

A többi termék még kipróbálásra vár, a sampon-balzsam duóra vagyok a legkíváncsibb, bár nem az a nagyon-natúr kategória, amit mostanában használok, de sampon terén sajnos még nem találtam meg az igazit..

A tesztek után jövök egy részletes poszttal, véleménnyel, összetevő-elemzéssel.

Ja, és még egy nagyon fontos dolog: remélem a márka 40. szülinapja körüli felhajtás mindenkinek egy életre bevési az emlékezetébe, hogy is kell ejteni a márka nevét: LOK-SZI-TÁN!  ;)

034_4.jpg

Névtelen_1.png

A blog Facebook oldalát itt tudod követni.

find-us-on-facebook-logos-1024x245.jpg

fotók: studio44

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyheaven.blog.hu/api/trackback/id/tr688604690

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Évi Kassay 2016.04.20. 15:22:03

Kedves Zsú~most látom velem 1 napon az az ápr.14.én Szülinapod volt~Utóg is ~

zsu044 2016.04.20. 15:25:40

@Évi Kassay: Kedves Évi! Neked is nagyon boldog szülinapot kívánok! :) Zsú
süti beállítások módosítása