Beauty Heaven

Prix De Beauté 2014 nyertesei

2014. december 15. - zsu044

Az idei Joy szépség nagydíján voltak számomra egyértelmű eredmények, és voltak nagy meglepetések (csalódások) is.

75006_970x500.jpg

Anti-aging:

No1: Estée Lauder - Revitalizing Supreme öregedésgátló arckrém, 27.500 Ft

Reális eredmény, az Estée Lauder kutatói mindig is úttörőknek számítottak a bőrápolási és a bőr éjszakai önregeneráló folyamatait vizsgáló kutatások területén. Ami csalódottsággal töltött el, hogy a kedvenc hámlasztóm, Paula's Choice 5% AHA kezelése nem került be az első háromba, de átgondolva, Magyarországon még nem annyira közismert márka, mint mondjuk a második helyezést elért L'oréal, mely márkát én nem igazán preferálok.

Női arcápolás:

No1: Vichy - Liftactiv Supreme nappali arckrém, 7.999 Ft

Számomra mindhárom helyezés meglepő, Vichy, Nivea, Avon. A Vichy még elmegy, de Nivea és Avon? Huhh.. Jó-jó, tudom, tömegmárkák és olcsók, de ha tisztességesen kielemeznénk az összetevőlistáit...

Design-díj:227937da826c9dd1b1c2b5f8553c5733.jpg

No1: Burberry - My Burberry, 27.500 Ft

Én is rá szavaztam! :) Ízléses és cuki!

Női testápolás:

No1: Nivea - zuhanyzás közbeni testápoló tej, 1.249 Ft

Ismét a tömegmárkák: Nivea, Dove. Félre ne értsetek, nem az a bajom velük, hogy tömegcikkek és olcsók, hanem az, hogy a média hatására szerintem a háztartások 80%-a ezeket a termékeket használja. Anno, amikor a környezetvédelem (majd a saját egészségem) kapcsán elkezdtem kielemezni az otthon található hasonló kategóriás tisztálkodószereim összetevőit, az első dolgom volt ezektől megszabadulni. Ezen termékek árán már simán vehetsz jó minőségű natúrszappanokat, vagy öko minősítésű tisztálkodószereket.

Az év innovációja:

No1: Clarisonic - MIA2 arctisztító készülék, 44.900 Ft

Várható volt ez az eredmény, idén nagy trend lett az arctisztító készülékek használata. Fejlődik a technológia, tini koromban ezt én még puha sörtéjű fogkefével oldottam meg! :)

Dekorkozmetikumok - szem:

No1: Artdeco - Long-Lasting szemhéjpúder ceruza, 3.990 Ft

Második helyezett a Lancome Grandiose spirál. Eddig csak kétféle Lancome spirált használtam, de mindkettő perfect!

Hajápolás:

No1: Schwarzkopf - Essence Ultimate sampon, 1.599 Ft

2.-3.: Dove, L'oreal

Bio- és natúr kozmetikumok:alverde_1.png

No1: Alverde - makadámdió és karitévaj testvaj, 999 Ft

No2: Ilcsi - fekete szappan, 7.590 Ft

No3: Annamarie Börlind - Beauty Pearls szépséggyöngyök

Mindhárom termék megérdemli a dobogós helyezést!

Dekorkozmetikumok - kéz:

No1: Douglas - Nails Hands Feet anti-aging krém, 3.990 Ft

No2: L'occitane - En Provence krém sheavaj, mandula és mézkivonattal, 6.290 Ft - Minden forintot megér ez a krém!

Az illat- és sminkkategóriák szerintem nagyon egyéni ízlés dolgai, én pl. egyik kategóriában sem találtam olyan terméket, amire leadtam volna a voksomat.

 

Ne feledjétek, december 18-ig még tart a Facebook nyereményjáték, klikk a blog FB oldalára! ;)

Névtelen_1.png

A blog Facebook oldalát itt tudod követni.

find-us-on-facebook-logos-1024x245.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyheaven.blog.hu/api/trackback/id/tr216985489

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása