Beauty Heaven

must have..

2014. november 06. - zsu044

Sokáig problémám volt, hogy össze-vissza vásároltam mindenféle kozmetikai terméket, majd vagy azért, mert nem vált be, vagy azért, mert meguntam, 3-4 használat után elajándékoztam valakinek, vagy rosszabb esetben a polcon állva lejárt a szavatossága, és a kukában landolt. Amióta tudatosan vásárolom ezeket a termékeket (összetevők kielemzése, gyártó cég leinformálása, vélemények olvasása, reklámszövegek csábításának figyelmen kívül hagyása, stb...) azóta szerencsére ritkán nyúlok mellé, + már kialakultak a kedvenc márkák, és a bőröm számára legmegfelelőbb bőrápolási rutin. Most összeszedtem azokat a termékeket, amiket már sokadszor is újravettem, és venném ezután is.

favourites.pngAlverde Color & Care 2in1 alapozó: már írtam róla itt. Azóta felfedeztem, hogy fantasztikusan működik Paula's Choice Super-Light fényvédőjével keverve. Egy-egy pötty mindkettőből az ujjamra, majd így oszlatom el az arcomon. Így szupergyorsan megoldom a hidratálás-színezés-fényvédelem kérdést.

Paula's Choice Resist Daily with 5% AHA: már egyszer végigáradoztam egy posztot róla, így nem kezdem el megint! :) A lényeg, hogy számomra ősztől-tavaszig a bőrápolási rutinom alapköve, a legtökéletesebb termék, amivel valaha találkoztam!

La Roche-Posay fiziológiás micellás víz: nálam a natúrnak mondható arctisztítók közül a legjobban bevált termék.

La Roche-Posay fiziológiás deo stift: alumíniumsó-, alkohol-, színezék- és paraben mentes. Ezt váltogatom az Olivia Natural krémdeojával.

Guerlain L'instant: az én illatom. Ha váltogatom is a parfümöket, ez az a darab, amihez mindig visszatérek. Mennyei.

Catrice Beautifying lip smoother: teszt itt. Még csak 2 hónapja használom, de már tudom, hogy elválaszthatatlan társak lettünk! :)

Terra Naturi pirosító: egyetlen Terra Naturi termék sem nyerte el a tetszésem, de a pirosítójuk tökéletes. A Rosewood árnyalatot használom, teljesen természetesnek hat a bőrömön. Szépek az összetevői, gyönyörűen oszlatható.

Névtelen_1.png

 

A blog Facebook oldalát itt tudod követni.

find-us-on-facebook-logos-1024x245.jpg

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyheaven.blog.hu/api/trackback/id/tr546870495

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása