Beauty Heaven

arctisztítás

2014. október 13. - zsu044

Tiszta arcbőrrel nyugovóra térni talán a legfontosabb kozmetikai szabály. Ha hajnali 4-kor érsz haza egy brutál jó buli után, a sminket lemosni akkor is kötelező! :) Az utóbbi időben annyiféle sminklemosó, arctej, arcvíz, micellás víz reklámjával árasztanak el minket, hogy nehéz a választás. Így most összeszedtem azokat a termékeket, amiket a közelmúltban próbáltam, hol negatív, hol pozitív tapasztalatot szerezve.. Natúr párti vagyok, nem szeretem felesleges dolgokkal terhelni a bőröm, ezért lemosók terén is igyekszem a natúr vonalból választani.

terra.png

Terra Naturi arclemosó tej: ár-érték arányát tekintve ez egy jó kis lemosó lehetne, DE: komolyan nem értem, hogy találták ki, hogy kőkemény, kocka dobozban hozzák forgalomba. Már az elejétől fogva problémás a használata, újkorától fogva fejjel-lefelé tárolva tudtam csak használni, amikor kezdett kifogyni, akkor pedig kettévágtam a dobozt, hogy ki tudjam belőle nyerni a még nem kis mennyiségű arctejet..

 

terra tonik.pngTerra Naturi kímélő arcvíz: számomra még mindig kérdéses, hogy mit hivatott szolgálni ez a termék.. Vattakorong segítségével vittem fel az arcomra arctejes tisztítás után. Bármilyen kis mennyiséget teszek a korongra, felhabzik. Nagyon kellemetlen, tisztátalan érzést hagy maga után, át kell törölnöm vizes koronggal is az arcom. Tehát tonikként egyáltalán nem működik, de nem is habzó arclemosó. Akkor most valójában mire való ez a termék??? Bár az illata kellemes, és nagyon olcsó árkategóriát képvisel, akkor is pénzkidobás, tekintve, hogy 3 használat óta érintetlenül áll a polcon, míg le nem jár a szavatossága..

 

Névtelen.pngNonique trópikus arctisztító krém:  Az illata elsőre magával ragadott, de a 3.-4. használat után már teljesen megszokottá, átlagossá vált. Az állaga már elsőre sem tetszett: sűrű, kemény krém, nehéz eloszlatni az arcon. Gondolom ez a shea vajnak köszönhető, ami amúgy egy fantasztikus "anyag", de egy arclemosónál szerintem nem túl előnyös ez az állag. Mivel a termék leírásában nem kapunk utasítást arra, hogy miképpen használjuk, kipróbáltam vizes, ill. száraz-vattakorongos verzióban is a használatát. Mindkét esetben egy krémes réteget hagyott maga után. Nem békéltem meg az állagával, én azt szeretem, ha alaposan tisztítja egy lemosó az arcom, hiszen ez a küldetése: tisztítás. Az ápolást a tisztítás-tonizálás után szeretem véghezvinni az arra való termékkel. Ez nekem olyan 2&1 sampon feeling..

pc.pngPaula's Choice Clear Normalizing Cleanser: bár nem mondhatnám szépnek az összetevőit, (SLS, Triclosan), a PC függőségemre való tekintettel ezt a lemosót is muszáj volt kipróbálnom. Az állaga tökéletes, zselés, könnyű eldolgozni az arcon. Elméletileg nem tartalmaz szárító, irritáló összetevőket, ennek ellenére arcmosás után igen hamar nyúlok a hidratálómért, kipirosodik, húzódik, ég a bőröm tőle. Valóban jól tisztít, de még a Deluxe mintát sem tudtam elhasználni belőle az irritáció miatt.

 

kétfáz.pngAlverde kétfázisú szemfestéklemosó: elég szépek az összetevői, tápláló olajokat tartalmaz, de a szerepét nem igazán tölti be. A szemfestéket nem szedi le maradéktalanul, pandaszemeket hagy maga után, a bőröm pedig nem tud mit kezdeni ezzel a rengeteg olajjal, így csak egy fényes rétegben áll az arcomon. Használata után gyakorlatilag ettől kell megszabadítani a bőrt, tehát csak beiktattunk egy felesleges lépést.

 

iszapos.pngAlverde Clear iszapos arclemosó: kellemes illatú arclemosó szép összetevőkkel. Arctejes tisztítás után szoktam áttörölni vele a bőröm, tökéletesen tiszta bőrt eredményez. Apró "iszapszemcsék" vannak benne, amikből egy kevés rajta marad a bőrön tisztítás után. Ez hangulattól függően néha zavaró, néha nem! :) Alkoholtartalma miatt inkább mellőzöm.

 

untitled.pngLa Roche-Posay Toleriane nyugtató sminklemosó emulzió: egyszerű, semmi felesleges összetevővel nem rendelkező sminklemosó tej. Gyengéden és gyorsan eltávolítja a sminket, miközben ápolja a bőrt. Használata után át szoktam törölni az arcom a márka micellás vizével, így makulátlanul tiszta bőrre vihetem fel a soron következő arcápolókat.

INCI: Water, Ethylhexyl Palmitate , Glycerin , Dipropylen Glycol , Carbomer , Sodium Hydroxide , Ethylhexyl Glycerin , Caprylyl Glycol

   Az iparfumeria.hu-n 4.590 Ft-ért kapható a 400 ml-es kiszerelés!

 

mic.pngLa Roche-Posay fiziológiás micellás víz: az illata nekem nagyon tetszik, szolíd, lágy, kellemes illat. Tisztító hatása tökéletes, nem hagy semmilyen utóérzetet a bőrön, mégsem szárít. Nem okoz pattanásokat, miteszereket, csak tiszta, jó illatú bőrt hagy maga után! Azt hiszem végre megtaláltam a tökéletes lemosó kombót... :) 

INCI: Water , Hexylene Glycol , Poloxamer 184 , Glycerin , Disodium Cocoamphodiacetate , Disodium EDTA , Citric Acid , Dihydrocholet-30 , Poliaminopropyl Biguanide , Parfum

    Az iparfumeria.hu-n 4.140 Ft-ért kapható a 400 ml-es kiszerelés!

 

A kategória győztesei nálam a La Roche lemosói. 400 ml-es kiszerelésben vásárolom, fél év alatt kicsivel több, mint a felét használtam el, tehát nagyon gazdaságos, az ár-érték arány teljesen rendben van.

CAM00735.jpg

                                                                                                                       Névtelen_1.png

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyheaven.blog.hu/api/trackback/id/tr226786239

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása