Beauty Heaven

Valentin napi ajánló

2020. február 11. - zsu044

Hamarosan Valentin nap, és bár mi nem igazán szoktuk megtartani, ettől függetlenül imádok minden alkalmat megragadni az ünneplésre! ♥ Összeraktam egy jó kis kívánságlistát is, stílusosan csak piros dolgok kerültek fel rá, ha már egyszer Valentin... 

v-day.jpg

mindegyik terméket linkeltem, katt a terméknevekre! 

1. L'Occitane Rózsa tusfürdő olaj

Szerintem nincs mit ragozni azon, miért került a listámra ez a termék, számomra annyira Valentin napi, amennyire csak lehet! :)) A csomagolás, az illat, az olajos állagot pedig a fantáziátokra bízom.. 

2. Pixi MatteLast Liquid Lip

Életem első ajakra való sminkje a Pixi Beauty-tól, és azonnali szerelem lett! Mattra szárad, mégsem szárítja az ajkakat, és szuper tartós!! Alap kellék a szerelmesek napjára..

3. Magister Products Epervíz

Mennyei gyümölcsillatú arctisztító, valójában csak a pirossal kombinált csomagolása miatt választottam ezt a képre, sok-sok egyéb nyalánkságot tudnék ajánlani a Magister termékpalettájáról, akár a közös fürdőzést, akár a masszázst szuper illatorgiával tudjátok megfűszerezni! 

4. Louis Vuitton Pochette Metis

Úgy kb. 2 éve az álomtáskám, eddig a klasszikus monogramos verzióba voltam szerelmes, de nemrég az Andrássy úti üzletben csodáltam meg ezt a piros (vörös) bőr verziót, azóta nem tudom feledni! ♥ Nincs mit mondanom, ez nálam szerelem! ♥

5. African Spa Koffeines vitalizáló sampon

Mindig csak nőknek szóló meglepiket ajánlok, pedig a pasik is rászolgálnak néha egy kis meglepire.. :)) A szexi fehérneműn kívül hasznát veszik egy kimondottan számukra készült samponnak is, de az africanspa.hu-n szakállápoló, és egyéb pasis termékeket is találtok, sőt, van egy kimondottan Valentin napi ajánlat is, azt ITT éritek el! 

6. Phi Eperke ajakápoló

Szintén a színe miatt került Eperke a képre, mellesleg az egyik kedvenc ajakápolóm, isteni! De ha már a Phi webshopban jártok, ne hagyjátok ki a szérumokat és az arckrémeket, a márka abszolút erőssége ez a vonal!! Szérumok közül kedvencem a Spotless, a Vadrózsa anti-aging arckrém pedig mindent visz! 

7. L'Occitane Immortelle Night Reset limitált kiadás

Jól jött nekem az ajánlóhoz a Night Reset limitált kiadása, gyönyörűen paszol a V-Day hangulatba.. :) Szerintem minden nő hálás lenne ezért a szérumért, valódi hatást produkál, lenyűgöző.. Az új Immortelle Reset szemkörnyékápoló szérummal együtt pedig a legütősebb anti-aging páros, amit próbáltam! A szemkörnyékápolóról nem győzök áradozni Nektek, mióta nálam van, 1 hete használom, de teljesen lenyűgözött.. Zseniális termékek! ♥

zsu.jpgFollow me:

 fb.jpgyoutube_1.jpginsta.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyheaven.blog.hu/api/trackback/id/tr2915469554

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása