Beauty Heaven

best of 2019 | a tavalyi év legnagyobb kedvencei

2020. január 12. - zsu044

Megint összegyűjtöttem az elmúlt év best of beauty termékeit, szerintem talán ez a leghitelesebb kedvences poszt, mivel azok a termékek, amik 1 év távlatában is kedvencek maradnak, az igazi kedvencek! 2019-ben sok újdonság, és sok régi darab is felkerült a best of listámra, kicsit ki is szúrtam magammal, jó hosszú blogbejegyzésnek ígérkezik! :D 
_mg_1751.jpg

Mivel elég sok termékről van szó, kategóriákba gyűjtve linkelem őket, és tényleg csak pár szóval jellemzem. Jó szemezgetést! :)

ARCTISZTÍTÁS:

L'Occitane micellás víz: imádom az illatát, a tisztító hatását, a pumpás flakonját, a megjelenését.. Már a tisztítást követően pihe-puha, tiszta arcbőrt varázsol!

Mossa micellás víz: nemrég ismerkedtem csak meg a Mossa termékekkel, de nekem nagyon kellemes meglepetés volt a márka! A micellás vizébe is abszolút beleszerettem, izgalmas, natúr illat, csodaszép összetétel!

Omorovicza Iszapos tisztítókrém: nagyon gyengéden tisztít, gyakorlatilag inkább ápol, puha és ruganyos tapintású lesz a használata után a bőr! Az illata is mesés, élvezet a használata!

PEELING:

Magister Products Tropicscrub arcradír: életem legjobb arcradírja, tudom, sokan ellenzik a fizikai peeling használatát, és időről-időre szükségesnek érzem, gyönyörűen kitisztítja a pórusokat, és a krémes formulának köszönhetően kíméletesen tisztít! Az illata pedig ínycsiklandozó! 

L'Occitane Raspberry Crush ajakradír: az ajkaim a legjobb ajakápolók rendszeres használata ellenére is "cserepesre" tudnak száradni, ezzel az ajakradírral hozom rendbe heti 2-3 alkalommal. Rúzs használata előtt kötelező darab! 

TONIZÁLÁS:

Pixi Rose Tonic: mindig elkönyvelem magamban, hogy nem szeretem a rózsás arcápolókat, de a Pixi Rose kollekciója rácáfolt erre. A tonik konkrétan függővé tett az illatával és a hidratáló hatásával!

Omorovicza Magyar Királynő Permet: a legigényesebb arcpermet, amit valaha használtam..

SZÉRUMOK:

Phi Spotless szuszpenzió: a korábbi helytelen bőrápolási szokásaimnak, és az ész nélküli napozásoknak köszönhetően meggyűlt a bajom a foltokkal.. A Spotless 10% azelainsavval, mezei zsurlóval és új generációs Genowhite peptiddel veszi fel a harcot a foltokkal, bőrelszíneződésekkel!

Natics C20 Air: 2 éve beleszerettem az összetevőlista alapján, majd kipróbálva örök hűséget fogadtam neki. Nem hiányozhat a rutinomból!

L'Occitane Immortelle Night Reset: VALÓBAN csökkenti a ráncokat rendszeres használatnál, lenyűgöző!! Annak ellenére, hogy olajos formula, mégis könnyed, én nappalra is használom, sokkal szebb a sminkelt bőr a használatával! 

_mg_1753_1.jpg

_mg_1755.jpg

SZEMKÖRNYÉKÁPOLÁS:

L'Occitane Precious Immortelle szemkörnyékápoló balzsam: nekem csak a testes formulák válnak be szemkörnyéken, de ez a balzsam rácáfolt erre, bebizonyította, hogy könnyed textúrával is lehet hidratálni, és ráncokat csökkenteni! 

Clinique Repairwear Anti-Gravity szemkörnyékápoló: harmadszorra kerül fel a best of listámra, tökéletes! Kicsit testesebb krém, problémás szemkörnyékre kötelező!

ARCÁPOLÁS:

Life-flo Retinol A 1% arckrém: leg-leg-leg! Már bánom, hogy a legelső használat előtt nem fotóztam be a bőröm állapotát, mert csoda-sztorikat hallani a retinol áldásos hatásairól, és erről a krémről is csupa jót olvastam.. Imádom, valódi hatást produkál, sajnos még nem sikerült rászoknom a rendszeres használatára, az elején túl mohó voltam, és kezdésként akartam heti 3x használni, heves hámlással reagált a bőröm. De fokozatosan szoktatva most már fixen megvan a heti 2-3 alkalom irritáció nélkül, a cél legalább 4-5 lenne, vagy esetleg minden nap. Az anti-aging bőrápolás, és a prevenció nélkülözhetetlen darabja!

Natics Nouâge anti-stress fluid: tökéleset állag, gyönyörű összetétel, ütős hatóanyagok. Az urban-aging, vagyis a városi öregedés ellen lép fel hatékonyan!

Phi Vadrózsa anti-aging arckrém: szintén valódi hatást produkáló, zseniális anti-aging formula! Az acmella kivonatnak köszönhetően gyönyörűen kisimít, miközben tökéletes állaggal, és magas hatóanyagtartalommal kényeztet.

_mg_1779.jpg

SMINK:

Colo BB krém: sminkek terén az év legnagyobb meglepetése a Colo BB kréme volt. Rengeteg natúr BB-t kipróbáltam már, hiszen sminkek terén sem mindegy, mit kenünk a bőrünkre. Sok natúr BB elérhető már csodaszép összetétellel, de egyik sem lett szerelem, vagy az állag nem stimmel, fedőképesség nagy általánosságban nincs, és találkoztam rettenetes árnyalatokkal is. A Colo BB-je ezek mindegyikében tökéletes!! Natúr BB-hez képest, (de még nem natúr társaihoz viszonyítva is) meglepő a közepesnek mondható fedőképesség, gyönyörű, természetes árnyalatot ad, mesés az összetéle, egyszerűen imádom! Könnyen lehet dolgozni vele, nem szárít, nem ül bele a ráncokba, tényleg nagy meglepetést okozott! Must have! ♥

Estée Lauder Pure Color Love rúzs: másodszor lett nálam az év rúzsa, viszonylag tartós, nem szárít (!), nem natúr mivoltához képest szép az összetétele, a Bar Red árnyalat pedig a leggyönyörűbb és legtökéletesebb piros, amit valaha próbáltam! 

L'Occitane Színezett hidratáló ajakbalzsam: lemaradt a fotókról, pedig ez életem színezett ajakápolója! A Pink Calisson árnyalat gyönyörű, halvány rózsaszínes gyümölcsszínt varázsol az ajkakra, érzékien telt hatást kölcsönöz, és mindeközben ápol. Egy rétegben tökéletes plussz a hétköznapi megjelenéshez, rétegezve pedig "csókos-száj" varázsolható vele! Imádom hangsúlyozni vele az ajkaimat! ♥

TESTÁPOLÁS:

L'Occitane Mandula tusfürdő olaj: negyedszer választom be az éves kedvenceim közé, számomra nincs tusfürdő, ami ezt felülmúlná! Ismét csak áradozni tudok róla, mennyei illattal, símogató, olajos állaggal kényeztet, igazi luxus érzet a használata. Nem használom napi szinten, csak különleges alkalmak megkoronázására, így mégnagyobb élményt nyújt újra és újra! 

BotanicOil Vanília vaj: levendulafüggőségem mellett a másik a vanília, természetesen mindkét esetben kizárólag 100%-os tisztaságú növényi kivonatokról beszélek. A BotanicOil vaníliavaj "első szaglásra" levett a lábamról, majd kipróbálva a testes krémet (vajat) azonnali szerelem lett. Ajakápolásra rendszeresen használom, emellett tökéletes minden szárazabb bőrre, pihe-puha, mámorítóan illatos bőrfelületet hagy maga után. 

Omorovicza Feszesítő testolaj: nagyon száraz a bőr a testemen, így jóleső érzés az olajok használata, azt viszont nem bírom elviselni, amikor "csúszkálok magamon" az olajtól. Az Omorovicza testolaja a bőséges táplálás ellenére sem hagy túl olajos érzetet, könnyen beszívódik, nagyon kellemes illatélményt nyújt, és valóban sokkal ruganyosabb a bőr a használatával. 

Magister Products Maccarone habkrém: szintén sokadszor a hónap/év kedvence a Maccarone habkrém. Elképesztő illatorgia mellett tökéletes ápoló hatást nyújt, a könnyed habkrém állag ellenére maximálisan táplál! Nyáron kizárólag ezt használom, mivel semmiféle utóréteget nem hagy a bőrön, de a télen igénybevett bőrömet is kellőképp ápolja! Úgy ahogy van, tökéletes!! 

Schmidt's levendulás deó: az iHerb-ről szoktam rendelni egyszerre 3-4 darabot, ez volt a legkedvezőbb megoldás, eddig. A bejegyzést írva szerettem volna linkelni, és szomorúan látom, hogy megszűnt, csak más illatokban érhető el, nekem egyik sem vált be. Hosszú évek óta ez volt a kedvenc natúr deóm, valóban semlegesíti a szagokat, stiftes kiszerelésű, (nálam szintén csak ez jöhet szóba), maga volt a tökély.. Keresek majd webshopot, ahol elérhető, és linkelem, egyelőre a gyártó weboldalát linkelem.

_mg_1758.jpg

KÉZÁPOLÁS:

L'Occitane kézkrémek: aki rendszeresen olvas, annak gondolom nem okozok meglepetést, igen, változatlanul L'Occitane-kézkrém-függő vagyok! A kedvenc kétségtelenül a shea, de idén kiléptem a komfortzónámból, kipróbáltam a Mandula kézkrémet is, és szintén visszavonhatatlanul beleszerettem. Ilyenek a L'Occitane kézkrémek, ha egyszer elkezded, nem lehet abbahagyni! :)

HAJÁPOLÁS:

Authentic Beauty Concept Regeneráló sampon és hajpakolás: a 2019-es év legnagyobb felfedezése, meglepetése volt számomra a márka, évek óta keresem a tökéletes hajápoló termékeket. 1-2 natúr formulával úgy is gondoltam, hogy megvan, de hosszú távon sajnos egyik sem vált be. Az Authentic B.C. samponjai és hajpakolásai mentesek a káros összetevőktől, és valódi szalon minőséget nyújtanak otthoni használatra. Meglepő módon a gyorsan zsírosodó, száraz végű hajamra a Regeneráló kollekció tagjai váltak be legjobban, a sampon-pakolás duó maga az álom, könnyen kifésülhető vele a gubancolódásra nagyon hajlamos hajam, vékonyszálú, lapos hajamnak ad némi tartást, és fényt, és bár ugyanúgy naponta mosok hajat, sokkal ápoltabb összképet nyújt a hajam ezekkel a termékekkel, egyszerűen imádom! A termékek illata pedig... leírhatatlan! ♥

Authentic Beauty Concept Hajpaszta: tavaly rövidre vágattam a hajam, így szükségem volt valamiféle hajformázóra. Rengeteg waxot kipróbáltam a pixie hajamra, szinte kivétel nélkül extra-zsíros, tincses hatást produkált mindegyik. Az A.B.C. hajpasztájával könnyed formázást lehet elérni, és matt hatást ad, nem nehezíti el a tincseket. Imádtam használni! 

Ezek voltak a tavalyi kedvenceim, remélem sikerült adnom 1-2 tippet, viszont kíváncsi vagyok, Nektek mi vált be legjobban az elmúlt évben, osszátok meg velem / velünk! :)

zsu.jpgFollow me:

 fb.jpgyoutube_1.jpginsta.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyheaven.blog.hu/api/trackback/id/tr3015401654

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása