Beauty Heaven

boho style dolgozósarok | favi.hu wishlist

2019. március 05. - zsu044

Egy ici-pici íróasztalom van, a lakásunk jelenlegi elrendezésében ennyit tudtam kiszorítani dolgozósarok gyanánt. Mivel a munkám a számítógéphez köt, a napom nagy részét a gép előtt ülve töltöm. Nekem rettentően fontos a környezetem, befolyásolja a hangulatomat, és ezáltal a munkámat is, így az otthonunkkal kapcsolatos kívánságlistámon van egy trendi dolgozósarok kialakítása is, egy hatalmas (vagy legalábbis a mostaninál nagyobb) íróasztallal. Stílus tekintetében szeretem keverni a dolgokat, alapvetően a letisztult, modern, fehér enteriőr a nyerő nálam, de imádom a bolhapiacon fellelt kincsekkel megtörni ezt a hatást, és mostanában nagyon tetszik a boho stílus is. A favi.hu-n egy komplett dolgozósarok kellékeit válogattam össze, szerintem nagyon menő darabok!

favi.jpg

Mindegyik terméket linkeltem, katt a termékfotókra!
 

ÍRÓASZTAL:

Nem igazán tudom, melyik darabot választanám, mint említettem, szeretem a modern stílust, a lakásunkban is alapvetően ez uralkodik, ugyanakkor imádom a régies stílusú darabokat is. Egy a biztos, íróasztal esetében is csak fehéret! :))

9gh9uaidqvkgji4vlwt3cc7l88xyuzug5aw0i7zj.jpg  3a09de58-55fd-4e3a-93f5-4f09cfbdabfb.jpg  c8xfxd3tzmuovq3p02cis9ekuh0a89oqy4146sgi_1.jpg ju4vrjd0r8ijbft280tqi7f8ywbohy444hf49mbq_1.jpg

SZÉK:

Egy dolgozósarokba lehet, hogy inkább irodai széket kellene választani, (azokat is találtok a Favi kíválatában!) de mivel a dolgozósarkom a nappalink része, én valami kecsesebb darabot választanék. Szerelem volt első látásra ez a világosszürke huzatú, egyszerre retro és modern szék, tökéletesen passzol a lakásunk stílusához, igaz, a lábait lefesteném fehérre! :)) És bár a második képen egy kerti székhez való párnát láttok, nekem nagyon bejön ez a virág alakú párna, simán bevállalnám a lakásba is egy modern fém székkel!

                                       r0icvyqj47iep5zbyvt2g48vzndopwl39uapiz0z.jpg      4eolz9vxwi462trbo26y8f8nlutbwwmk4leap6v5.jpg

VILÁGÍTÁS:

Ez esetben teljesen odáig vagyok a búra nélküli darabokért, hatalmas gömb izzóval, a nappalinkba is egy ilyet választottam. A dolgozósarok esetbében is maradnék ennél a vonalnál, az első képen szereplő lámpa az igazán nyerő, nagyon-nagyon tetszik, (bár valószínű, hogy ezt is festeném) de a másodikat is el tudnám képzelni.

                                          cqkdv1t6bl10vun3mnwcyskqknlg8iwbmp4tmu4i.jpg hboj2i9lshtctthp4nrqgr9sierh3quho6h04797.jpg 

KIEGÉSZÍTŐK:

Az íróasztal fölé egy tükröt válsztanék, ha már boho stílus, akkor mindenképp az első képen szereplő, pomponos, szem formájú tükröt választanám, de szeretem a natúr anyagokat is, így a második tükör is tetszik. Az íróasztalra nem nagyon szoktam sokmindent kipakolni, szeretem, ha minden rendezett, de ennek az unikornisos ékszertartónak nem tudnék ellenállni! :)

                   eeb8e6d1-3e3a-4be2-9faf-e24d62178821.jpg         pdxnsh6whmkug2r3wwpc5yqppbkvcanu62p89usa.jpg      smn6931t70z1k3cce3qpscpubnl2k47cy0bvmepu.jpg

 

Imádom ezeket a darabokat, mégnagyobb örömmel ülnék oda a gépemhez írni a blogbejegyzéseket! :))

Nektek mi lenne az álom darab a favi.hu-ról?

zsu.jpgFollow me:

 fb.jpgyoutube_1.jpginsta.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyheaven.blog.hu/api/trackback/id/tr7614669979

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása