Beauty Heaven

kedvenc alapdarabom, a rakott szoknya

2018. augusztus 21. - zsu044

Tavaly óta nagy kedvenceim a pliszírozott szoknyák, egy sima pólóval és espadrilles cipővel is csinos és nőies outfitet alkotnak. Nem meglepő, hogy be kellett szereznem egy feketét is, nem tehetek róla, #blackismyhappycolor! :)

_mg_3803.jpg

_mg_3732.jpg

szoknya-collage.jpg

_mg_3798-.jpg

ta_ska_collage.jpg

A szoknyát a H&M webshopból rendeltem, de a Reserved-ben is tetszik a "rakott szoknya" felhozatal. A felsőt a Stradivarius leárazásán találtam valami nevetséges összegért, nagyon finom, puha anyagú, és a zöld sávokkal megtöri a fekete összhatást. A Gucci napszemüveggel régóta szemeztem, végül az Edel-Optics webshopból rendeltem meg egy 20%-os akciós hétvégén, nagyon szeretem, csodaszép darab. A Gucci cipőmtől nem nagyon tudok elszakadni, amióta megvan, komolyan, mint ha a lábamra öntötték volna, egyszerűen imádom!

                             505917_9n010_8460_002_089_0000_light-gg-supreme-bees-espadrille.jpg 491408_j0740_1112_002_100_0000_light-round-frame-acetate-sunglasses-with-star.jpg ne_vtelen-1.jpg

zsu.jpgFollow me:

 fb.jpgyoutube_1.jpginsta.jpg

Fotók:
logo_lila.png

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyheaven.blog.hu/api/trackback/id/tr6314192725

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása