Beauty Heaven

Tea time Baby!

2018. július 03. - zsu044

Régóta tudatos és véleményem szerint egészséges életmódot követek, de idén tavasz óta még szigorúbb életmódot követelek magamtól. Nem a fogyás volt a cél, mivel eleve jól kajáltam, és mindig sportolok valamit, az alakommal nem volt nagy kivetnivaló, a fókusz ezúttal az egészségmegőrzésen volt. Ennek a folyamatnak a részeként jutottam el oda, hogy koffeines turbózás helyett megpróbálok átszokni a zöld teára. Érdekes tapasztalatokat gyűjtöttem.

_mg_2818.jpg

A legelső, amivel szembesültem, hogy egy sima bevásárlás alkalmával milyen nehéz jó minőségű zöld teát venni. Az Intersparban és a DM-ben szoktam a heti bevásárlást intézni, előbbiben gyakorlatilag a Naturlandos zöld teán kívül az összes fogyaszthatatlan, nem értem, miért jó a mindenféle aromával telepakolt tea. Tényleg erre van igény? :( A DM-ben jobb a helyzet, a DM Bio jázminos zöld tea nem tartalmaz semmiféle hozzáadott aromát, olcsó, és praktikus a filteres kiszerelés, bár nem igazán pörget fel. Ami igazán csúcs, isteni finom, és hatékony, az a La Via del Té szálas filteres zöld teája, bár nem olcsó, de aranyat ér! Neki köszönhetem, hogy délutánonként létezni tudok koffein tabletta nélkül is. :D 

Érvek a zöld tea mellett:

  • szuper egészséges, nem untatlak titeket a jótékony hatásaival, a neten órákat olvashattok róla! :)
  • a jó minőségű zöld tea hosszú ideig hat, nem pörget fel úgy, mint egy csésze kávé, viszont tovább tart a hatása
  • sajnos tini korom óta hiperhidrózisos vagyok. A kávétól mindig eléggé beindult az izzadás nálam, a koffein tablettától is, a zöld teától sokkal kevésbé. Ez nálam áldás!
  • refluxos is vagyok, (éljen-éljen) valójában ez kényszerített a kávéról való leszokásra, mivel döntenem kellett: vagy brutál mennyiségű gyógyszerrel létezek, de kávézok, vagy elhagyom mindkettőt. Azt hiszem minden épeszű ember az utóbbira voksolt volna.. Szóval elhagytam a kávét, felváltotta a koffeintabi, ebből sajnos a reggeli 1 tablettát nem tudom elhagyni (50 mg), de az átlag napi 200 mg helyett már ez is csúcs teljesítmény. A zöld tea nemhogy nem csinál savat, de még nyugtatja is a gyomromat!
  • egyes oldalakon fogyasztó hatásáról is olvashatunk, erre nem tudok mit mondani, mert valóban fogytam az utóbbi időben, de komplett életmód-reformálást kezdtem 3 hónapja (ha érdekel titeket, erről is szívesen írok)

Kompromisszumok: 

  •  az utóbbi években hozzászoktam, hogy bárhol, bármilyen helyzetben fel tudom turbózni magam, hiszen fél pohár víz kérdése, hogy bevegyek egy koffeintablettát. Ez most igencsak megváltozott, kész tortúra "zöld-teázni", ha nem otthon vagyok
  •  világ életemben fáradékony voltam, mindig is csodáltam azokat az embereket, akik képesek kávé nélkül létezni. Régen napi 3-4 kávé volt nálam az alap, imádok pörögni. Ez zöld teával nem mindig jön össze, a reggeli 50 mg-os koffein-adagról pl. 2 hónap alatt sem sikerült leszoknom, csak zöld teával valószínű egész nap maradnék az ágyban..
  • ha úton vagyok, benzinkút,  kávézó, stb: vagy ihatatlanul forró vizet adnak, vagy önszántukból beleteszik a vízbe a filtert, (ez milyen szokás már?) bár igazából már szinte mindenhol szólok, hogy kifizetem a teát, de csak a vizet kérem, mindig viszek magammal filtert, mert ilyen helyeken is találkoztam már az aromás verziókkal (Pickwick és társai). Elvinni nem tudod szinte sehol, hiába sietnél.. Szóval nem egyszerű teázni!

Igazából csak ennyi az "ellenérv", de ez senkit ne tartson vissza attól, ha esetleg szintén megpróbálna átszokni a zöld teára, mert -főleg hosszú távon- nagyon egészséges dolog! Ja, én önmagában fogyasztom, semmilyen ízesítőszert (méz, cukor, citrom) nem adok hozzá, nektek is ezt javaslom! :)

_mg_2831.jpg

_mg_2832_1.jpg

zsu.jpgFollow me:

 fb.jpgyoutube_1.jpginsta.jpg

Fotók:
logo_lila.png

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyheaven.blog.hu/api/trackback/id/tr7114083209

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása