Beauty Heaven

Happy Skin Pure Touch 2in1 sminklemosó kendő teszt

2017. március 13. - zsu044

Találkozhattatok már Happy Skin terméktesztekkel itt a blogon, nemrég a Díva hialuronsavas szérumról írtam, előtte pedig a Brown Sugar testradírról, amit annyira megszerettem, hogy azóta újravettem. Most egy újabb Happy Skin terméket teszteltem, egy sminklemosó kendőt, amivel szemben egy kicsit szkeptikus voltam..

044_1.jpg

Ami miatt szkeptikus voltam, az az, hogy az évek folyamán megtanultam, a szép bőr egyik feltétele az alapos tisztítás. Mindig úgy gondoltam, ezt nem lehet megoldani holmi "nedves törlőkendővel", így ez előtt sosem használtam még sminklemosó kendőt. Viszonyítási alapom nincs, de azt elég egyszerűen le lehet mérni, hogy letisztította-e a bőröm, vagy sem.

Amit ígér:

"Neked is fontos, hogy bőrödet csak természetes anyagokkal ápold? Sminklemosónk nem pirosítja ki bőröd, hatékonyan távolítja el a sminket, és kiválóan tisztítja a bőrt. A benne lévő panthenol hidratál, csökkenti az irritációt. Uborka tartalma pedig üdévé, simává teszi a bőrt, ráadásul az uborka kiváló bőrpuhító, tisztító hatással bír."

Tapasztalatom:

Mint tudjátok, inkább a "skincare blogger" kategória vagyok, és nem a "make-up blogger". Vagyis a szérum-hidratáló-fényvédő trión felül csak egy könnyű BB / CC krém, és egy leheletnyi pirosító kerül nappalra az arcomra, úgyhogy nem kell primerrel és púderral fixált alapozóréteget lerobbantani esténként az arcomról, ami pedig a szememet illeti, 2D pillák könnyítik az életemet, így a szemfestés is letudva, bár most a tusvonal tetoválása miatt épp pillamentes időszakban vagyok, így a spirál eltávolítását is le tudtam tesztelni. Amíg csak a BB krémet és a pirosítót kellett eltávolítanom esténként, addig 1 kendővel simán ment a dolog. Félbehajtva 4 oldalát tudom használni a kendőnek, (egyik oldal, másik oldal, majd azok hátoldala) így a legtakarékosabb. Használata után egy micellás vizes vattakoronggal ellenőriztem bőröm tisztaságát, de már semmi nem maradt a vattán, tehát bebizonyosodott, hogy igen, a sminklemosó kendő is képes maradéktalanul eltávolítani a sminket. Természetesen szemspirálos sminknél már 2 kendőt használtam. 

Összegzés:

Azt nem mondom, hogy a napi bőrtisztítási rutinomat kiváltanám ezzel a sminklemosó kendővel, de pl. utazásnál, edzős tisztálkodócsomagba, barátnál / barátnőnél ottalvós estékre verhetetlen darab. Nem kell flakonos lötyiket, vattakorongokat vinned magaddal, csak bedobod a táskába a törlőkendőt, és a tiszta bőr megoldva. Ha viszont sminklemosó kendő használata mellett teszitek le a voksot, mindenképp a Happy Skin kendőjét ajánlanám, mert ellentétben a drogériás kendőkkel parabén-, alkohol-, színezék- és illatanyag mentes termék. Ez nagyon fontos a Boldog Bőrhöz! :)

A 25 db-os kiszereléshez 1290 Ft-ért juthattok hozzá a webáruházban, vagy a Müller Drogériák natúrpolcain.

047.jpg

Névtelen_1.png

A blog Facebook oldalát itt tudod követni.

find-us-on-facebook-logos-1024x245.jpg

Fotók:
logo_lila.pnginstagram-logo.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyheaven.blog.hu/api/trackback/id/tr6012335925

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása