Beauty Heaven

az 5 legtutibb Paula's Choice termék

2017. március 06. - zsu044

Az, hogy natúrkozmetikum párti vagyok, nem azt jelenti, hogy mindent magamra kenek, amire rá van írva, hogy "natúr", vagy "bio", hanem azt, hogy mielőtt magamra kennék egy terméket, kielemzem az összetételét, és amit nem megfelelőnek ítélek, azt értelemszerűen nem fogom kipróbálni sem. Mert "bio"-ban is találni csúf összetételű terméket, és "hagyományos" márkák között is találni csúcsszuper darabokat. Paula termékeit régóta szeretem, összetevők terén nagyon profi, bár az ő termékeit sem vásárolnám meg vakon, mert elvétve ugyan, de nagyritkán tartalmaznak olyan összetevőket, amit abszolút nem értek, hogy miért, és hogyan, és minek... Amit viszont kipróbáltam eddig, az mind olyan látványos változást produkált a bőrömön, hogy hajlamos lennék azonnal beszerezni a komplett rutinhoz szükséges összes PC terméket, egy gond van csak, ezt 100e Ft alatt nem úsznám meg. Így maradnak a kis próbatasakos kúrák, illetve egy-egy kedvencet teljes kiszerelésben is meg szoktam vásárolni. Ők az én must have darabjaim Paulától:

pc_collage.jpg

No1.:  Resist Daily Smoothing Treatment with 5% AHA

Ez egy 5% AHA savat tartalmazó, napi használatra kifejlesztett hámlasztó. Még a kezdet kezdetén írtam róla egy hosszú és ömlengős posztot, nos, a stílusom azóta sokat változott, de a tömör lényeg ugyanaz maradt: ez a favorit. Elképesztő, amit a bőrömmel művel, ennek, és a C-vitaminos szérumomnak köszönhetően a bőröm a domborzati térkép helyett ma már egész egyenletes, és foltoktól mentes. Az apróbb ráncokat is halványítja valamennyire, és az egész bőrkép valahogy üdébb, kisimultabb a használatától. Téli éjszakai krémként szoktam használni, számomra tökély úgy, ahogy van. Ő az a PC termék, amit muszáj nagy kiszerelésben megvásárolni. Összetételét a KM-en csekkolhatjátok, megvásárolható ITT

No2.: Resist Advanced Replenishing Toner

Tejszerű, selymes tonik, az első és egyetlen tonik, ami megértette velem, hogy miért is jó tonikot használni. Régen, amíg a drogériák alkoholos tömeg-tonikjaival próbálkoztam, sosem értettem, miért jó alkohollal szétszárítani az amúgy is vízhiányos bőrömet, és miért nem segítenek a pattik eltüntetésében, és miért utálom használni mindegyiket. A PC tonikja az előzőekkel ellentétben azonnal megnyugtatja, sőt, érezhetően ápolja a bőrömet. A pattanásokról segít lehúzni a gyulladást, selymessé varázsolja az arcbőrt, már a rutin első lépéseként (a tisztítást követően) érzem, hogy valamit tettem a bőrömért. Eddig csak kis kiszerelésekben használtam, de azt hiszem ebből is muszáj lesz egy nagy(obb, mert nem olyan nagy) terméket beszereznem. KM | web

No3.: Resist Daily Pore-Refining Treatment 2% BHA

Vízszerű, folyékony hámlasztó BHA-val, mely a pórusok belsejét is hámlasztja, így mitesszerek ellen csodafegyver. Deluxe kiszerelésben szoktam megvenni, mivel csak az orromra, és néha az államra használom, szerencsére csak ez a problémás terület. Hosszú távon még soha, semmilyen termékkel nem értem el olyan sikereket mitesszerek terén, mint ezzel a BHA hámlasztóval. Gyönyörűen "kitisztítja" és összehúzza a pórusokat. KM | web

No4.: Resist Skin Revealing Body Lotion with 10% AHA

Az elmúlt télen próbáltam ki először, kis kiszerelésből rendeltem 5db-ot. Az arcomra az 5%-os AHA mellett hetente, kéthetente 1x szoktam alkalmazni a PC 10%-os AHA hámlasztót is, de nem tudtam mit kezdeni a folyékony kivitellel, így abbahagytam az alkalmazását. A KM-en olvastam, hogy többen is ezt a verziót használják az arcukra, és amúgy valóban, ha túllendülünk a Body Lotion elnevezésen, miért ne? Kipróbáltam, nagyon bejött, intenzívebb hámlasztó hatás mellett extratápláló textúráját nagyon kedvelte a bőröm. Ezt az 5 mintát elhasználtam az arcomra, de jövő (vagyis idén) télre be fogom szerezni a teljes kiszerelést, mert ebből a jóságból a testem bőrének is kapnia kell! KM | web

No5.: Resist 10% Niacinamide Booster

Tavalyi megjelenése konkrét niacinamide hisztériát váltott ki a kozmetikai iparban, ezen felbuzdulva elkezdtem keresgélni, olvasgatni róla a neten, így egy (nagyon sokkal) olcsóbb, nem mondhatom, hogy alternatíváját vásároltam meg, mert nem tartalmaz annyi extrát, mint Paula Niacinamide Booster-e, de a 10%-os hatóanyag tartalom megvan, így elsőre inkább azt teszteltem. Ha semennyire nem számítana, hogy közel 16e Ft-ért én egy 20ml-es szérumot 1-1,5 hónap alatt magamra kenek, akkor nyilván a PC-t választanám, hiszen a B3-vitamin mellett sok hatékony összetevőt tartalmaz még pluszban. KM | web

Névtelen_1.png

A blog Facebook oldalát itt tudod követni.

find-us-on-facebook-logos-1024x245.jpg

Fotók:
logo_lila.pnginstagram-logo.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyheaven.blog.hu/api/trackback/id/tr5612317221

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása