Beauty Heaven

favourites | 2015 May

2015. június 10. - zsu044

A májusi Pure by Pixiboxot imádtam, a dobozból két termék be is fészkelte magát a májusi kedvenceim közé.

 may.jpg

The Konjac Sponge konjac szivacs bambusz faszénnel

Mindig ügyelek arra, hogy maximálisan tiszta bőrrel térjek nyugovóra. Ez a kis bambusz szivacs igazán a kedvencemmé vált, a nap zárásaként kellemes érzés a szivaccsal, és a Mádara arctisztító habbal átmasszírozni az arcom. Ellazít, ugyanakkor felpezsdíti a bőröm. Az így életre keltett és alaposan megtisztított bőrömre kerülnek az éjszakára használt kozmetikumaim.

Mádara mélytisztító arclemosó hab

A májusi Pure-Pixiből az abszolút kedvencem. Micellás vizen kívül nem nagyon szoktam más arctisztítót használni, pont az összetételük miatt. Általában mindegyik arctisztító SLS / SLES alapú, amit nem vagyok hajlandó magamra kenni. De a Mádara lemosó habja gyengéd, kókusz alapú tisztítószeren kívül csakis értékes gyógynövénykivonatokat tartalmaz. Kicsit bővebben írtam róla itt.

CaoNatur sampon száraz hajra

Szintén a májusi Pure-Pixiből ismerkedtem meg ezzel a samponnal. A márka eddig teljesen hidegen hagyott, magamtól biztos, hogy nem vettem volna meg. Mivel pár hónapja a legjobb natúr sampont kutatom, így ez a sampon is beszáll a játékba. Eddig jó élményeim vannak vele, szereti a hajam, finom illatú. Részletes összetétel elemzés majd a natúrsamponos posztban! :)

Olivia Natural krémdezodor

A tökéletes samponon kívül a tökéletes deót sem sikerült még megtalálnom, bár ez a deo már majdnem az. Az összetételét tekintve 100%-os, ezt aztán tényleg nyugodt szívvel kenem magamra. Ami miatt kicsit meg szoktam unni, az a használata. A kis fém tégelyben a szódabikarbóna rendszerint a tégely alján landol, a vajas-olajos rész pedig felül. Így kezdetekben alaposan leápolom a bőröm, a vége felé pedig már nagyon szódabikarbónás a paszta, így ez nyomot hagy a ruhákon. Ha pl. nyáron ujjatlan felsőt, ruhát húzok fel, akkor a hónaljam 15 cm-es körzetében "homokos" a ruhám a szódabikarbónától. Ilyen esetekben szoktam a LRP alumínium mentes deójára váltani. A másik nyűgöm a deó felkenése. Körömmel visszafelé ujjal kiszedni, felkenni. Ha épp rohanok, nem szoktam ezzel pepecselni. De az összetétele miatt marad örök kedvenc..

Bioderma Cicabio bőrregeneráló krém

A lézeres kezelésnek kitett tetoválásomat a kezelés utáni első héten Bepanthennel szoktam kenni, majd váltok a LRP Cicaplast bőrregeneráló, hámképződést serkentő, szilikonos krémjére. A Cicaplastom elfogyott, de volt itthon Cicabio is, így elkezdtem azt használni, hogy ne járjon le a szavatossága. Ez a termék is a hámképződést, bőrregenerációt segíti, de közel sem olyan szilikonos, mint a Cicaplast. Tudom, sokan kerülik a szilikonos krémeket, de hegkezelés esetében sokkal szebb eredményeket érhetünk el vele. Mindig marad a bőrön egy szilikonos réteg, ami nem engedi kiszáradni a heget, és annak területét, és megfelelő közeget biztosít a gyógyuláshoz. A Cicabiot ellenben azonnal beszippantja a bőröm, szinte száraz felületet hagy maga után. A KM-en meglepődve olvastam, hogy milyen sokan alkalmazzák a Cicaplastot az arcukra. Sokan abban reménykedve veszik meg, hogy a pattanásos bőrüket gyógyítsák vele. Nekem meg nem fordulna a fejemben a Cicaplastot arcra ajánlani, ahhoz túlságosan szilikonos, tömör krém. Aki az arcán lévő hegeket, stb.. szeretné kezelni, sokkal inkább a Cicabio ajánlott. Nálam most ez is bevált, igazán jól teljesített, de azért a hegesedés elkerülése érdekében visszatérek a LRP termékéhez.

Névtelen_1.png

A blog Facebook oldalát itt tudod követni.

find-us-on-facebook-logos-1024x245.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyheaven.blog.hu/api/trackback/id/tr347421308

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása