Beauty Heaven

Terra Naturi pirosító

2015. január 09. - zsu044

Ha egy adott termékből létezik natúr, vagy bio (nem is tudom, hogy fogalmazzak, annyira elcsépelt már mindkét szó) egész biztos, hogy azt veszem meg. Annyi vegyszerrel, méreganyaggal találkozik a bőrünk nap mint nap, nem szeretném még én is feleslegesen káros anyagokkal terhelni. Szerencsére már a sminkek között is terjednek el a vegán, állatkísérletektől, kőolaj és egyéb finomságoktól mentes, ásványi alapú termékek. Na nem mintha annyit sminkelném magam, beauty blog író létemre a BB krém, pirosító, szemceruza, spirál, szájfény kombóval ki is merül a sminkkészletem. :) Én inkább a bőröm szépítésébe, állagának megőrzésébe fektetem az energiám, és jobban is érdekel (szinte a mániám) ez a témakör.

Na de térjek végre a lényegre.. A Terra Naturi termékei semennyire sem fogtak meg. Az arclemosó tej és a testápoló kemény kocka dobozától minden használatnál kisebb idegrohamot kaptam, gratulálok a dizájnernek az ötlethez. A tonik állaga botrányos, felhabzik a vattakorongon, majd ragacsos érzetet hagy a bőrön. Egy árkategóriában van az Alverde termékekkel, de nem is lehet egy lapon említeni a két márkát. Ennek ellenére azért csak megnéztem anno a márka sminkfelhozatalát, és végre megláttam pontosan azt az árnyalatú pirosítót, ami az én bőrömhöz passzol. Rosewood név alatt fut. A barack, vagy világos rózsaszín pirosítók nagyon előnytelenek számomra, ahogy a narancsos árnyalatúak is. Egy nem megfelelően választott pirosító az egész sminket tönkreteheti, nyúzottá, betegessé, vagy épp viccessé teheti viselőjét. Ez az árnyalat teljesen természetesnek hat az én közepesen világos bőrömön. Könnyű vele dolgozni, szépen oszlatható. Lágy, selymes textúrája élettel tölti meg az arcot. Most vettem újra másodszor, az előző kb. 1 évig tartott ki, ami ki is meríti a szavatossági idejét.

terra.jpg

image_2.jpg

terra2.jpg

Névtelen_1.png

 

A blog Facebook oldalát itt tudod követni.

find-us-on-facebook-logos-1024x245.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyheaven.blog.hu/api/trackback/id/tr927057397

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása