Beauty Heaven

Alverde karácsonyi csomagok

2014. december 19. - zsu044

Az Alverde termékek nálunk állandó darabok, az alap kategóriás natúrkozmetikumok között szerintem messze a legjobb márka. A karácsonyi szezonban mindig kidobnak valami limitált terméket, amire mindig le is csapok! :)

007.JPG

009.JPG

Bár nekem erről az összeállításról, csomagolásról és illatról inkább egy napsütéses tengerpart, a tűző nap, és a végtelen levendulamezők jutnak eszembe, mintsem a karácsony, azért a kosaramban landolt. A testápolóját már használtam nyáron, nagyon finom, szolíd illata van, és nálam a levendula mindig nyerő! Ez a csomag egy tusfürdőt, egy testápolót, és egy testpermetet tartalmaz levendula illatban. 1990 Ft

010.JPG

Ez a csomag a kedvencem. A szokásos karácsonyi tusfürdő-testápoló duót idén 1001 éjszaka fantázianéven adták ki, füge-datolya illatban. Tiszta Aladdin! :) Az illata pedig valóban mesébe illő! 1490 Ft

011.JPG

Férfi kozmetikumot még soha nem vettem az Alverdétől, de idén az egyik családtagot lepem meg vele. Megszagoltam mindhárom terméket, a félelmeimmel ellentétben nagyon kellemes és visszafogott illatuk van. 1790 Ft

Ezeken kívül idén is kiadták a testvaj-triót (999 Ft), melyet a nyereményjátékból is ismerhettek, és egy vaniliás tusfürdőt (499 Ft), ami szintén fantasztikus illatú! Most ébredtem rá, hogy ezeket elfelejtettem fotózni! :)

Névtelen_1.png

 

A blog Facebook oldalát itt tudod követni.

find-us-on-facebook-logos-1024x245.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyheaven.blog.hu/api/trackback/id/tr536998731

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása