Beauty Heaven

Paula's Choice Resist Super-Light Wrinkle Defense SPF 30

2014. szeptember 16. - zsu044

Bár vége a nyárnak, ez nem jelenti azt, hogy beszüntethetjük a fényvédő használatát. Az őszi/téli napsütéstől ugyanúgy védeni kell az arcunk bőrét, főleg síelés, vagy egyéb "havas" időtöltés során. És persze elérkezett a számomra várva-várt "hámlasztózás" ideje, ami mellé pedig KÖTELEZŐ a fényvédelem!

Napimádó vagyok, de a megfelelő fényvédő termék megtalálása komoly feladat volt számomra. Nem vagyok hajlandó ugyanis kémiai fényvédőt magamra kenni. Sajnos a drogériák polcain lévő napozószerek 90%-a kémiai fényvédőt tartalmaz, és emellett még csupa káros, vagy bizonytalan hatású összetevőt is. Így megalkottam inkább magamnak a testre való fényvédő kencémet, de ezt majd egy másik posztban osztom meg veletek. De azért az arcomra szerettem volna valami minőségi terméket.

CAM00638.jpg

Régebben az Ilcsi géljét használtam, de nem szeretem azt a fehéres réteget, amivel bevonja a bőröm. Paula termékei között találtam egy olyan alternatívát, ami arcra való ásványi alapú fényvédő, enyhén színezett változatban. Nyár elején elég sokáig hiánycikk volt a shopban, még a próbakiszerelés sem volt elérhető. Amikor sikerült végre megrendelnem, alig vártam, hogy megkapjam. De az első használat nagy csalódás volt. Kombinált bőrtípusom van, csak az orrom területén zsírosodik, a többi terület száraz. Felvitel után gyakorlatilag azonnal beszívta a bőröm, nem tudtam rendesen eloszlatni, a száraz területeket pedig mégjobban kiemelte. Elkeseredtem, de másnap újból próbálkoztam, azért mégiscsak egy tízezres fényvédőről beszélünk.. Ezúttal  Paula antioxidáns szérumát kentem fel először. Más esetben szoktam várni pár percet, hogy teljesen felszívódjon a szérum, de most rögtön rákentem a fényvédőt, hogy könnyebb legyen eloszlatni. Így már tökéletesen működött a dolog. A színét tekintve engem ez is sápaszt egy kicsit, így fel szoktam dobni egy kis pirosítóval, vagy bronzosító púderrel. Így alkalmazva tökéletes, szépen egységesíti a bőrt, és nem fénylik át az orrom környékén!! Még estére is tökéletesen matt marad a bőröm!! :) (35 fokban is tesztelve) A benne lévő antioxidánsok megnyugtatják a bőröm, az esetleg előbukkanó pattanásokról 1 nap alatt lehúzza a gyulladást. Nem mellesleg a tengerparton az első nap sikerült rákvörösre égnem, de az arcom még csak meg sem pirult! :)

CAM00640.jpg

CAM00641.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Véleményem szerint ez egy tökéletes fényvédő termék, nagyon szép összetevőkkel. Ami negatívum volt számomra, az csakis abból adódik, hogy nem az én bőrtípusomra való. Zsíros, pattanásos bőrüeknek első osztályú termék, minden benne van, ami egy nappali arcápoló termékben benne kell, hogy legyen. Kitűnő sminkalap, primer nem szükséges mellette. Talán a színe lehetne egy kicsit erősebb, és akkor önmagában is elég lenne. Bőrtípusomat tekintve a következő fényvédőm a  Resist Cellular Defense SPF 25 lesz.

                                                                                                  Névtelen_1.png

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyheaven.blog.hu/api/trackback/id/tr186702623

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása