Beauty Heaven

visszatekintés 2019-re

2020. január 06. - zsu044

Az ünnepek alatti / utáni digit-detoxból kicsit nehezen zökkenek vissza a hétköznapok valóságába, és ma szembesültem vele, hogy nem is kívántam még Nektek boldog új évet.. Remélem hozzám hasonlóan Ti is tervekkel telve indultok neki 2020-nak, azt kívánom Nektek is, magamnak is, hogy teljesüljenek álmaitok, vágyaitok, és egészségben, szeretetben gazdag, örömökkel és csodás élményekkel teli új évünk legyen! ♥

_mg_1732web2.jpg

Szerettem 2019-et. Olyan öntéseket is meghoztam, amiken előtte hónapokig, esetleg évekig vaciláltam. Az egyik ilyen nagy döntésem az volt, hogy eladtam a lakóparki lakásunkat. 3 éve hitel, és mindenféle támogatás nélkül vágtunk bele, vásároltuk meg, és alakítottuk ki a szerkezetkész állapotból egy kis ékszerdobozzá. (a Saját otthon projekt-en egy szuper kis cikk keretében meg is jelent az én kis szépségem, ITT tudjátok megnézni) Férj már túl volt egy-két saját lakáson-házon, de nekem ez volt az első saját otthon, ami csak az én kis fészkem volt, így nehéz volt elengedni. A nyár eleji eladáskor megsirattam, ma pedig már hálát adok a mindenségnek, hogy rákényszerített egy ingatlancserére. Annak ellenére, hogy április óta folyik az adás-vétel a kiszemelt új otthonunkra, cseppet sem bánom, hogy 2x költöztünk az elmúlt évben, és jelenleg is dobozokban van a cuccaim fele. Már látom az utat, és izgatottan várom az előttünk álló évet, és az új otthonunk felépítését! 

A bloggal kapcsolatban is rengeteg sikerélményem volt, sok fantasztikus márkával ismerkedtem meg, és olyan cégekkel dolgozhattam együtt, akikkel álmomban sem gondoltam volna. Rengeteg tervem van az idei évre a blogra, szeretnék új témaköröket is behozni, olyasmiket is megosztani Veletek az életemből, amiről soha nem beszéltem nyilvánosan, illetve kissé elhanyagolt tartalmakat feleleveníteni, de persze előtte a FB és az IG oldalamon megkérdezlek róla Titeket is, mi a véleményetek! :) 

A saját blogomat is szeretem időnként átnézni, visszatekinteni, olyan jól rögzíti, milyen változásokon megyek keresztül egy-egy időszak alatt.. 2019 abszolút a javamra vált, úgy érzem sokmindenben fejlődtem általa. Remélem Ti is remek esztendőt hagytatok magatok mögött, én izgatottan várom 2020-at, annyi minden áll előttem, annyi újdonság, amit még soha nem tapasztaltam, annyi sorsdöntő pillanat.. 

Köszönöm, hogy Velem voltatok 2019-ben, ígérem minden tőlem telhetőt megteszek, hogy 2020-ban is méltó legyek a figyelmetekre! ♥

Helló 2020! 

zsu.jpgFollow me:

 fb.jpgyoutube_1.jpginsta.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyheaven.blog.hu/api/trackback/id/tr215396220

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása