Beauty Heaven

ezekre a darabokra érdemes lecsapnod a leárazásokon

2019. június 23. - zsu044

Évről-évre igyekszek kevesebbet vásárolni, drágább, de örök darabokra gyűjteni, és nem túlzottan táplálni az amúgy is őrült méreteket öltő fogyasztói társadalmat, de a leárazásoknak rendszerint nem tudok ellenállni. Már berendeltem a Zara és a H&M leárazásából, viccesnek tűnhet, de az alapdarabokon túl lakáskiegészítőket, és még téli kabátot is rendeltem, a kabátjaim 90%-át nyáron vásároltam potom pénzért a leárazásokon. Mivel már így is 4 csomagot várok, és alaposan kiköltekeztem, a többi áhított darabot inkább blogposzt formájában osztom meg Veletek..

lea_raza_s-collage.jpg

RUHÁK

Már így is rendeltem pár szuper darabot, de szívem szerint ezeket sem hagynám ki. A masnis hátú Mango ruha igazi nyári alapdarab, én tengerparti / balatoni nyaralásra, vagy egy fülledt nyári estén egy hangulatos kis étteremben elköltött vacsorára tudom elképzelni leginkább. Van már egy hasonló fazonú-színű gyapjúkabátom, mint ez a Zara kabát,  2 éve vettem a H&M leárazásán, azóta is imádom. Ha tetszik a stílus, ennyi pénzért ne hagyjátok ki! A fehér masnis H&M blúz is abszolút alapdarab, akár "hivatalos" megjelenésre, akár egy szaggatott farmerral szuper outfitet alkot. (az egyik csomagban már úton van felém..) Az öltönynadrágok is nagy kedvenceim 2-3 éve, van már egy sötétebb és egy világosszürke darabom, szintén csini és sportcipős outfitekhez is imádom, ez a Mango gyapjú nadrág pedig különösen szép darab, lehet, hogy még elcsábulok! A leopárdminta nálam örök, én nem csak a felkapottabb időszakokon viselem. Nagy kedvencem ez a Zara ruha is, a mintáján kívül a fazonját is imádom! És utoljára hagytam a legnagyobb szerelmemet, a Saint Laurent báránybőr mellénykét, aminek sajnos még 50%-os kedvezménnyel is horror az ára. Mint említettem, inkább gyűjtök drága, de örök darabokra, de  ennyi pénzért előbb csábulnék el egy designer táskára. Kb. 10 éve vágyok egy báránybőr mellényre, de olyan konkrét elképzeléseim vannak, hogy nem találok nekem tetsző darabot, hát most végre megvan, mégsem lesz az enyém.. De azért imádom.. ♥

ruha_k-collage.jpg

CIPŐK

A cipők a gyengéim, de már tényleg nagyon-nagyon vissza kell fognom magam, így inkább nem is nézelődtem cipő fronton, de ezt a két darabot véteknek tartom kihagyni.. de nem, erős vagyok...! :D A Mango bőrcsizma szerintem csodaszép darab, és kényelmesnek is tűnik.. Farmerral, szoknyával, ruhával, ezerféle outfitet tudnék összeállítani vele! A Zara törpesarkúval szintén, imádom az ilyen csini, mégis kényelmes darabokat, már nem vagyok hajlandó kínozni a lábam. Huszonévesen alap volt a minimum 8 centis tűsarok még bevásárláshoz is, ma már párosítom a divatot és a kényelmet. Öregszem?

cipo_k-collage.jpg

KIEGÉSZÍTŐK

Napszemüveg és táska fronton is vannak problémáim, de ezen a téren már tényleg bevezettem, hogy van 2-3 igazán minőségi darabom, és rá sem nézek másra. :)) Azért ezen a Mango táskán megakadt a szemem, pedig nem hiszem, hogy jól használható darab, a Cult Gaia Ark bag-re emlékeztető a fazonja, aminek a használata agyrém szerintem, pedig brutál jól néz ki. A Stella McCartney napszemüvegen pedig még töprengek, eleve akciós, és még 20% kedvezmény van rá a Farfetch-en, csábító ajánlat..

kiege_szi_to_k-collage.jpg

HOME

Lakberendezés téren sem nézelődök egyelőre, majd csak akkor, ha beköltözünk az új otthonunkba, addig nincs értelme vásárolgatni, míg nem látom a "helyszínt". Ennek a Zara Home rattan virágtartónak azonban nem tudtam ellenállni, már régóta kiszemeltem, és rögtön az akció napján le is csaptam rá. Már megérkezett a csomagom, gyönyörű, minőségi darab, örülök, hogy megvettem. A H&M Home fém kiskosárról pedig már 4x lebeszéltem magam, de még mindig akarom, szóval ebből újabb rendelés lesz.. Csak az a baj, hogy nyilván nem fogok leadni egy 2000 Ft-os rendelést, és kelleni fog mellé még valami.. :D

home-collage.jpg

zsu.jpgFollow me:

 fb.jpgyoutube_1.jpginsta.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyheaven.blog.hu/api/trackback/id/tr5814907696

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása