Beauty Heaven

a divatban is menő a natúr! | cipőajánló - 2019 tavasz / nyár

2019. március 31. - zsu044

A természetes anyagból készült táskák után most jöjjenek a kedvenc cipellőim! Sajnos ez a másik nagy szenvedélyem! :))

sandals-collage.jpg

Mindegyik cipőt linkeltem, katt a termékfotókra!

 

528897_9i270_9780_002_097_0000_light-raffia-espadrille-with-double-g.jpg  

Raffia espadrille - Gucci 690 €

Rögtön a legdrágább darabbal indítottam, de annyira imáádom! :))

Természetes alapanyagokból készült, szuper kényelmes, és gyönyörűséges darab, bármilyen nyári szetthez tökéletes választás, és tuti, hogy sok-sok évig újra és újra örömmel viselnénk! ♥

 

 

43007022_cu.jpg

 

Emelt sarkú csatos - Mango 13.995 Ft

Mindig is imádtam a platform cipőket / szandálokat, nálam örök szerelem. Ez a szandi a semleges színeivel abszolút basic darab.

 

 

 

2360001111_2_1_1.jpg 

 

Raffia platform papucs - Zara 14.995 Ft

Nagyon natúr, nagyon nyári, és igazi rohangálós fazon, tetszik.

 

 

 

 
43077739_cg.jpg 

 

Juta és bőr - Mango 9.995 Ft

Már ránézésre is a kényelem az első, ami eszembe jut. Nyári ruhákhoz csini, mégis kényelmes választás.

 

 

 

w-1_9-j0_sandals_with_bow_hamptons_vintage_taupe_3_manebi_espadrilles-v2_1000x.gif

 

Juta talpú masnis - Manebi 100 €

Már tavaly is szemeztem ezzel a fazonnal, megtartották az idei szezonra is.. Többféle színű felsőrésszel kapható, hogy még nehezebb legyen a választás! :))

 

 

43007750_08.jpg

 

 

Emelt sarkú fonott - Mango 13.995 Ft

Szintén egy tipikus basic darab, bármilyen nyári szetthez tökéletes.

 

 

 

 43087761_cg.jpg

 

Platform bőr papucs - Mango 13.995 Ft

Platform, csinos, mégis kényelmes, nekem kicsit a 70-es éveket idézi, imádom..

 

 

 

3321001111_2_1_1.jpg

 Juta platform papucs - Zara 14.995 Ft

Tavaly is kiadott egy ugyanilyen fazont a Zara, meg is rendeltem rögtön, de használhatatlan volt.. Túlságosan lazára hagyták a felső részét, így szinte minden lépésnél vagy tartani kellett, hogy ne repüljön le, vagy kibicsaklott benne a lábam, így visszaküldtem. Mikor megláttam idén az üzletben, persze, hogy rögtön fel kellett próbálnom, ez már szuper, kényelmes, tart, és szerintem tök trendi, igaz, ebből meg 1 számmal kisebb méret kell, de azon kívül minden stimmel! :)) Meg is vettem volna, ha nem pont 1 héttel előtte vettem volna egy másik Zara platform szandit, amit majd még megmutatok Nektek mindenképp, mert egy kicsit "átalakítottam"! :D

 

Nektek melyik a kedvencetek?

zsu.jpgFollow me:

 fb.jpgyoutube_1.jpginsta.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyheaven.blog.hu/api/trackback/id/tr4214730411

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása