Beauty Heaven

egy látványos, mégis kényelmes outfit

2019. február 28. - zsu044

Ezt a szettet mindenképp szerettem volna megmutatni Nektek még a tavasz beállta előtt, imádtam ezen a télen. Egy korábbi pink-korszakom után soha nem gondoltam volna, hogy a rózsaszín bármely árnyalata mégegyszer visszatér a gardróbomba, ennek ellenére a 2017-es télen beszereztem egy gyönyörű, púderrózsaszín gyapjúkabátot, a mostani télen pedig ezt a kisbundát. 

_mg_8578.jpg

A kendőt és a garbót az idei téli kiárusításon vettem potom pénzért, (Stradi és H&M), a bunda egy no-name darab. A farmer a valaha volt legkedvencebb darabom, a magyarországi Gas üzletekben nem volt elérhető, így az olasz Gas webshopból rendeltem. Fantasztikus a fazonja, nagyon kényelmes, puha anyag, és imádom, hogy van benne egy kis extra a boka résznél. A mini Ugg tudom, hogy nem a legcsinibb darab, de kinőttem már azt az énemet, aki feláldozta magát a divatért, és a legnagyobb mínuszokban is magassarkúban tipegett, mostanra már gyakorlatilag a teljes téli időszakot Ugg csizmákban töltöm. Amúgy a világ legkényelmesebb cipője, és imádom, hogy sosem fázik benne a lábam! 

_mg_8557-2.jpg

_mg_8580.jpg

_mg_8601.jpg

_mg_8594_ma_solat.jpg

kendő: Stradivarius

napszemüveg: H&M

bunda: no-name

farmer: Gas Jeans

csizma: Ugg

clutch: Louis Vuitton

 

zsu.jpgFollow me:

 fb.jpgyoutube_1.jpginsta.jpg

Fotók:logo_stylish_calligr.png

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyheaven.blog.hu/api/trackback/id/tr6914660687

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása