Beauty Heaven

natics sérum masque MY NATICS közösségtermék teszt

2019. február 07. - zsu044

Decemberben a natics Facebook oldalán több héten keresztül lehetett szavazni arról, hogy mi legyen a Natics közösségterméke. Nekem nagyon szimpatikus volt ez a kezdeményezés, hiszen mindkét félnek előnyös az üzlet: a gyártónak remek, ha olyan termék készül, amire igény van, a vásárlónak pedig egyszerűen zseniális, ha egy professzionális kozmetikumokat gyártó cég konkrétan legyártja neki, amit szeretne. Már a szavazás indulásakor nagyon kíváncsi voltam a végeredményre, azt azonban az első perctől tudtam, hogy ebből csakis valami nagyon jó sülhet ki. És bejött a megérzésem, ismét egy csoda termék került fel a Natics termékpalettájára, mint a Natics közösségterméke.

natics-collage.jpg

Valójában két közösségtermék is született, egy hidratáló, C-vitaminos éjszakai maszk, és egy anti-age éjszakai maszk. (mindkettőt megtalálod ITT) Sajnos a bőröm olyan állapotban van a múltamban a bőröm ellen elkövetett súlyos hibáknak, a pocsék genetikának, és az évekig tartó pocsék bőrápolásnak köszönhetően, hogy nekem már az anti-aging nagyágyúkra van szükségem, így nagyon örültem, hogy az Anti-Age Sérum Masqe-ot tesztelhetem. Hamar szerelem lett a dologból, nézzük, miért?

ÖSSZETÉTEL:

AKTÍV HATÓANYAGOK

• acmella kivonat - növényi botox
• Q10 koenzim
• hialuronsav
• panthenol
• albarózsa-hidrolátum
• organikus argánolaj
• organikus mandulaolaj
• kokumvaj
• bisabolol
• allantoin
• E-vitamin
• vanília-kivonat

Ez konkrétan az az összetevőlista, aminek láttán ujjongtam. (igen, engem iszonyúan fel tud dobni egy szép INCI! ☺️) Az acmellát imádja a bőröm, úgyhogy már előre tudtam, ez nyerő lesz. Q10 koenzimmel párosítva hozza a csúcshatást, serkentik a kollagén és a fibroblasztok közötti kölcsönhatást, feljavítják a bőr sűrűségét. Az acmella oldja az izomfeszültséget, ezáltal simítja a ráncokat. A hialuronsavat gondolom nem kell bemutatni, hiszen régóta híres vízmegkötő tulajdonságáról. Ezeken kívül pedig az organikus olajak, hidrolátumok gondoskodnak a megfelelő éjszakai regenerációról. Engem már az összetevőlista meggyőzött!

_mg_7840-.jpg

HASZNÁLAT:

Mint a nevéből már kiderült, ez egy éjszakai használatra való maszk. Az esti arctisztítást követően kell felvinni 1-2 mm-es vastagságban, majd bedobni az ötcsillagos szunyát. Én a teszt-időszak alatt mindenféle verzióban ki szoktam próbálni egy terméket, legelső alkalommal csak önmagában viszem fel, és megnézem, mit produkál reggelre. Nagyon tetszik a termék állaga, könnyed, és mégis nagyon krémes, könnyen oszlatható, lágy formula. Azonnali megnyugvást ad a bőrömnek, kellemesen bevonja azt, szinte azonnal felszívódik, és mégsem, mert marad egy hajszálvékony "maszk" a bőrömön, érdekes érzés. Éppen ezért nem is kell össze-vissza kenegetni, csak gyors mozdulatokkal eloszlatni, majd békén hagyni ezt a réteget, éjszaka szépen végzi a dolgát. Kipróbáltam a többlépéses rutinomba építve utolsó rétegként, nekem így is nagyon bevált, de használtam úgy is, hogy csak egy szérumot vittem fel alá, és úgy is, hogy marula olajjal gazdagítottam. Talán a csúcs kombó az volt, amikor az Extrême 15%-os AHA hámlasztó fölé vittem fel. Reggel a tükörbe nézve csak vigyorogtam! :) 

_mg_7922a_llo.jpg

TAPASZTALATOM:

A C20 mellett (ITT olvashatsz róla) kialakult a következő függőségem is a natics termékpalettájáról, mert nagyon bevált ez a maszk. Több dolog miatt is imádom:

  • gyönyörű összetevőlista, ütős hatóanyagok
  • tökéletes állag, tápláló formula. Az utóbbi időben sok terméknél érzem, hogy jó-jó, de nem elég. Na ez elég, mégsem túl sok. Pont jó.
  • ha este már túl késő van, és túl fáradt vagyok a soklépéses rutint végigcsinálni, akkor sem kell lelkiismeret-furdalással lefeküdtöm, hiszen ez a maszk egyetlen lépésben, önmagában is tökéletes az éjszakai regeneráláshoz, gyönyörű bőr fogad reggelre! ♥
  • utazáshoz is nagyon praktikus, hiszen elég ezt az egyetlen terméket bedobni éjszakai arcápolásra

 

Minden szempontból zseniális termék, normál / száraz, esetleg már öregedő bőrre, vagy csak prevencióra, (ami a lehető legjobb dolog, amit a bőröddel tehetsz), jó szívvel ajánlom, igazán jó befektetés ez a maszk!

zsu.jpgFollow me:

 fb.jpgyoutube_1.jpginsta.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyheaven.blog.hu/api/trackback/id/tr6814613366

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása