Beauty Heaven

MOSCHINO [tv] H&M

2018. december 05. - zsu044

Elég rég volt már fashion bejegyzés a blogon, egyrészt, mert a karácsonyi fotózások minden időmet felemésztették, másrészt mert még nem igazán álltam át téli üzemmódba, és eszem ágában sem volt a hidegben fagyoskodva outfitet fotózni. (most sem, így otthon kreáltam a képeket..) De a H&M és a Moschino kollaborációja mellett kár lenne szó (vagy inkább képek) nélkül elmenni.flyer_1_2.jpg

Minden évben izgatottan várom, hogy melyik nagy designer márkával készít közös kollekciót a H&M, legutóbbi nagy szerelem a Kenzoval készített volt, a mai napig különleges, és jó minőségű darabokat szereztem be abból a kollekcióból is. A tavalyi Erdem kollaboráció nálam kimaradt, de az idei Moschinot alig vártam.. Volt egy-két elrugaszkodott darab is a kollekcióban, de a bevállalósabbak, vagy akik szeretik a feltűnést, szuper darabokat vadászhattak le. Én maradtam az "alap" Moschino vonalon, cuki Disney minták, a márkától megszokott hatalmas felirattal. Így utólag már sajnálom, hogy nem szereztem be 1-2 ékszert is, de mire rájöttem, hogy tetszik, addigra nem volt egy darab sem a webshopban. 

Ez a kapucnis melegítőruha a kedvencem, leggings-szel hordom általában, hozzá időjárástól függően egy fekete sportcipő, vagy a fekete Ugg csizmám, és kész is egy trendi, de szuperkényelmes outfit!_mg_7045.jpg

_mg_7075_1.jpg

Mostanában valahogy jobban szeretem az oversize pólókat, a testre feszülős rövid kis topokból már úgy érzem, kinőttem, így a férfi kollekcióban is nézelődtem egy kicsit. Végül egy sima fekete, feliratos póló mellett döntöttem, a képen fel van hajtva az ujja, általában így hordom, de leengedve sem vészesen "nagy rám". Már nem volt idő öltözködni, így maradt a fekete leggings, de tök jól mutat amúgy egy szűk farmerral, akár betűrve, akár csak így lazán, és szeretem pl. egy pamut zakóval párosítani az egészet.

_mg_7085.jpg

Ezzel a pólóval még nem igazán békéltem meg, az én színhatáraimat már kicsit sérti, de férj szerint "aranyos", így egyelőre marad. 

_mg_7060_1.jpg

Végül a másik nagy kedvencem, egy túlméretezett pulcsi egy laza Mickey-vel..

_mg_7082.jpg

Bár elsőre nagyon színesnek tűnnek a kiválasztott darabok, most szembesültem vele, hogy most sem rugaszkodtam el a szokásos fekete-fehér-szürke színektől! :)) (némi mintával megspékelve) Hiába, ez vagyok én! A képeken látható darabok közül már egyiket sem tudjátok megvásárolni, de van még 1-2 Moschino darab a H&M webshopban!

zsu.jpgFollow me:

 fb.jpgyoutube_1.jpginsta.jpg

Fotók:logo_stylish_calligr.png

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyheaven.blog.hu/api/trackback/id/tr7014439604

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása