Beauty Heaven

favourites | 2018 ősz

2018. november 04. - zsu044

Nem rajongok az őszért, és a bőröm sem, idén heves szárazsággal reagált a fűtési szezonra. Már várom az igazi hideg időt, a telet, a bekuckózós estéket, a fényeket, és remélem, sok-sok év után idén végre fehér karácsonyunk lesz. De ne szaladjunk ennyire előre, előbb még összeszedtem az őszi megmentőimet. És remélem ezzel a blogbejegyzéssel le is zárul az őszi szezon! :) 
_mg_5281wb.jpg

Colo Skincare Mélyhidratáló testápoló tej 

Az idei őszi szezonban ez a testápoló volt a legnagyobb mentsváram. Egy posztot már végigáradoztam róla, ITT olvashatjátok a bővebb véleményemet a termékről. Azonnal megnyugtatja és hidratálja a száraz, feszülő bőrömet, és mindezt hosszú távra teszi! Minden használattal jobb állapotú a bőröm, ruganyosabb, és érezhetően hidratáltabb. Csodaszép az összetétele, kellemes az illata, állaga, és airless tégelybe került, nem sok testápoló mondhatja ezt el magáról! :) Egyszerűen imádom!

Omorovicza Magyar királynő permet

Szeretem az arcpermeteket, minden alkalommal használok valamilyet a reggeli és az esti rutinnál is. Megmondom őszintén, ez a permet a limitált csomagolásával vett le a lábamról, (persze az összetevőlistát sem hagytam figyelmen kívül), de minden használattal jobban szeretem. Az adagolója profi, nagyon finoman, egyenletesen porlaszt, még nem találkoztam ilyen tökéletes kivitelezéssel. Az illata elragadó, de természetes, és kellemes érzet a bőrömnek. A csomagolásról, hogy honnan is ered ez a kék csillagos csoda, és a terméktapasztalataimról ebben a posztban olvashattok bővebben.

Séance Római narancsliget gélpeeling

A Magister Products "kozmetikai márkájától", a Séance-tól két termék is bekerült az őszi kedvenceim közé. Egymás után szoktam alkalmazni őket, és tiszta, gyönyörűen "feltöltött", hidratált arcbőr a végeredmény. Imádom ezt a peelinget, kettős hatású: az olivahéj és a mandulamag finom mechanikus peelinget végez, miközben az AHA sav is dolgozik a bőrönkön. Én miután átmasszíroztam vele az arcomat, pár percig fent szoktam hagyni, utána öblítem le langyos vízzel. Közben pedig élvezem a zamatos illatát..

Séance Mangósárga-fügemátrix pakolás

A peeling használata után pedig jön ez a mennyei illatú és textúrájú pakolás. Száraz, vízhiányos a bőröm, és eddig még nem sikerült vastagon felvinni a bőrömre ezt a pakolást, mert a nagy részét azonnal elnyeli! :) Az értékes mangóvaj, füge kivonat, kivi-, kókusz- és mandulaolaj, valamint a liposzómás vitaminkoncentrátum minden alkalommal meghozza hatását, üde, pihe-puha, kisimult bőrképet eredményez. 

L'Occitane Shea vajas egyperces kézradír

Eddig is imádtam, de az őszi-téli szezonban elengedhetetlen a használata! A kezem, főleg a két mutatóujjam képes érdessé száradni-repedezni a hideg idő beköszöntével, plusz a kézmosási mániámnak köszönhetően.. Ez a kézradír viszont azonnali gyógyír, gyönyörűen elsimítja az érdes, hámló részeket, és már használat közben ápolja, felpuhítja a kéz bőrét. Az illata mámorító, hiába, a L'Occitane kollekciói közül nálam a Shea az egyetlen és örök szerelem! A L'Occitane kézápolási rituálémról ITT olvashattok.

Biobaza 3 az 1-ben tusfürdő gél rozmaringgal és verbénával

Nemrég olvashattatok erről a tusfürdőről a blogon (ITT), a férjemnek nagy szerelem lett a bőr és a haj mindennapi ápolására is, és végülis arra lettem figyelmes, hogy az utóbbi időben én is csak ezért a tusfürdőért nyúlok, ha beállok a zuhany alá.. A kellemes és természetes, kicsit gyógynövényes illatával nekem valahogy nagyon beleillik a szezonba, plusz a bőröm is szereti, nem reagál feszülő szárazsággal a használatára. Szóval családi kedvenc lett..

zsu.jpgFollow me:

 fb.jpgyoutube_1.jpginsta.jpg

Fotók:logo_stylish_calligr.png

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyheaven.blog.hu/api/trackback/id/tr5214353003

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása