Beauty Heaven

#ootd | kényelmes, mégis csajos outfit őszre

2018. október 14. - zsu044

Szerintem már említettem, hogy nem igazán szeretem az őszt. Öltözködés terén én ilyenkor csak nyűglődök, nappal meleg van, de ha egész napos program van, akkor nehezen hozok össze egy normális outfitet, mert reggel és este viszont már nagyon hűvös az idő.. Azon szoktam nevetni, hogy nyilvánvalóan nem csak én vagyok így ezzel, egész különös szetteket láthatunk ilyenkor az utcákon.. :) Ezt az outfitet, ami idén ősszel a kedvencem, a Cosmopolitan és a Lenovo blogger-pályázatára fotóztam, de mivel imádom ezt a szettet, (és a képeket is), úgy gondoltam, Nektek is megmutatom!

_mg_4854.jpg

 outfit2-collage-_1.jpg

_mg_4879.jpg

outfit2-collage.jpg

outfit-collage-_2.jpg

Ez egy szuperkényelmes szett, a farmerszoknya-póló kombó nappalra pont elég, reggel és este pedig csak felkapok hozzá egy pamut zakót. A kalap napközben árnyékol, este a hűvösebb szellőben pedig nekem kifejezetten kellemes viselet, bár én eleve hamar nyúlok sapkákért, kendőkért, ha beköszönt az ősz. Arról ne beszéljünk, hogy ilyenkor jön a vállalhatatlan haj jelenség, ez egy másik sztori.. :)

A farmerszoknya Gas őszi kollekciós darab, már a webshopban meglátva azonnali szerelem volt, alig vártam, hogy megérkezzen az üzletbe. Puha, sztreccses anyag, így nagyon-nagyon kényelmes, szeretem, hogy hátul hosszított fazon, és a színe/koptatása is gyönyörű. Imádom a részleteit, a glitteres márkajelzést, a nem megszokott szabásvonalat. A pamut zakó szintén Gas, ez a tavalyi kollekció része volt, de linkelek Nektek hasonlót, ami most is elérhető a Gas webshopban és az üzletekben. Sztreccses, puha pamut anyag, nagyon jó minőségű, tavaly télen elég sokat hordtam, mégis újszerű állapotban van még mindig. Ez a póló nem igazán jellemző rám, jellemzően egyszínű, letisztult darabokat választok, kerülöm a nagy mintákat, de ez kivételesen megfogott a vidám flittereivel. A Bershkában vettem nyáron, szerintem már nem érhető el sehol, de idén is a minták és flitterek divatját éljük, úgyhogy bárhol találtok hasonló stílust. A kalap H&M, prémium minőségű nemezelt gyapjúkalap mindössze 6000 Ft-ért! Ezért szeretem a H&M-et, mert minőségi darabokat lehet kifogni nagyon kedvező áron. A Nike Cortez nekem örök szerelem, kb. 15 éve vettem az első Cortezemet, és kitörő örömmel fogadtam az újbóli visszatérését pár éve. Tipikusan az az edzőcipő, amit mindenhez el tudok képzelni. Én hordom farmerral, rövidnadrággal, farmerszoknyával, de rakott szoknyával is, sőt, van 1-2 Zara és Sugarbird ruhám is, amihez elképesztően jól passzol. Ha csak 1 edzőcipőm lehetne, tuti, hogy egy Cortez lenne az. Én a bőr verziót részesítem előnyben, gondolkozom egy fekete beszerzésén is, de a nylon fazonok is gyönyörű színkombinációkban kaphatók. A Gucci táskát szerintem már jól ismeritek, nem nagyon tudok elszakadni tőle, mióta megvan.. 

outfit2-collage_2.jpg

  gas-collage.jpg gas2-collage.jpg befunky-collage_8.jpg gucci.jpg

 

 

 

zsu.jpg

Follow me:

 fb.jpgyoutube_1.jpginsta.jpg

Fotók:
logo_lila.png

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyheaven.blog.hu/api/trackback/id/tr1314301567

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása