Beauty Heaven

Disney x TOMS kollekció | üvegcipellő modern hercegnőknek

2018. augusztus 01. - zsu044

Mindig is tudtam, hogy lesz egyszer egy Toms cipőm, annak ellenére, hogy úgy gondoltam, nem igazán passzol a ruhatáramba. De a Toms cipők története, a márka tevékenysége mélyen megérintett. Régebben egy sima fekete alapdarabban gondolkodtam, de idén nagyon tetszett a "bálnás Toms", vagyis a küldetése, miszerint a limitált, vegán cipők megvásárlásával a TOMS One for One® kampányán felül a bevételekből származó összeget az Oceana környezetvédelmi szervezet kapja a bálnák megsegítésére. ♥ A kampánnyal igyekeznek felhívni a figyelmet a túlhalászás veszélyeire és a populációk vándorlási útvonalának veszélyeztetésére. Szégyen, de még itt is vaciláltam, akartam a jótékonykodást, de nem tudtam, mivel vehetnék fel egy kék bálnás Toms cipőt. Aztán jött a Disney x TOMS kapszulakollekció, és úgy voltam vele, ha egy ilyen darabot nem fogok hordani, akkor semmilyen Toms cipőt nem fogok. 

tomsxcollage.jpg

A Disney x TOMS kollekció darabjait a klasszikus Disney rajzfilmek eredeti rajzai díszítik, Hamupipőke, Csipkerózsika és Hófehérke meséiből. A rajzok az 1930-as évek közepe és 1959 között készültek, amikor fiatal nők csoportja dolgozott a színfalak mögött, hogy életet és színt vigyen a Disney animációs filmekbe.

1x1-su18-usca-emea-cinderella-08-450x540.jpg

Mint mindig, minden megvásárolt termékkel a TOMS egy pár új cipőt ad egy rászoruló gyereknek a világon! 

One for One® ♥

_mg_3529.jpg

A 38-as lábamra 37,5 méret lett a tökéletes. Amin legelőször meglepődtem, az a cipő súlya, vagyis az, hogy nincs súlya. Pillekönnyű. Aztán belebújva a kényelmessége is meglepett. A V alakú gumírozott kivágásnak köszönhetően könnyű felvenni, és nem vágja a vászon a lábfejet, mivel a láb mozgásával együtt tud tágulni. A talpbetét nekem különösen kényelmes, de amúgy kivehető, ha valaki saját speckó talpbetétet szeretne a cipőbe tenni, illetve tisztítani is sokkal egyszerűbb így a cipőt. Mivel jól szellőző vászon, titokzoknira sincs szükség, komolyan nem gondoltam, de csúcs ez a cipő! Felvéve olyan, mintha semmi nem lenne rajtam, azaz mégis, egy nagyon könnyű, kényelmes "valami". Mert nem cipő feelingje van a lábon. A mintázata pedig.... ♥

_mg_3524.jpg

_mg_3526.jpg

_mg_3571.jpg

A szokásos kék "matrica" helyett most szép, finom kis csillogós logo díszeleg a cipő sarkain.

_mg_3561.jpg

Még csak a lakásban volt rajtam, de már most szerelem. A tudat pedig, hogy a vásárlásom által egy rászoruló gyermek is Toms cipőhöz jut, csak emeli az üvegcipellőm fényét! ♥ Készítek majd komplett outfit fotókat is vele, de most az örömöm hevében muszáj volt megosztanom Veletek, a Toms mindenhogyan egy csoda!

A kollekció a készlet erejéig elérhető a Pig Shoes üzleteiben, és a webshopban.

_mg_3549.jpg

zsu.jpg

Follow me:

 fb.jpgyoutube_1.jpginsta.jpg

Fotók:
logo_lila.png

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyheaven.blog.hu/api/trackback/id/tr8814156645

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása