Beauty Heaven

csinos, mégis kényelmes outfit forró nyári napokra

2018. július 27. - zsu044

Bár éppen zuhog az eső, miközben ezt a blogbejegyzést írom, de mégiscsak a nyár közepét tapossuk, mondjuk abba bele sem akarok gondolni, hogy már közelebb vagyunk a végéhez, mint az elejéhez.. Az idei nyár elég szeszélyes, de biztos várnak még ránk forró napok, amikor jól jön egy szellős, kényelmes, mégis csinos outfit.

_mg_2903.jpg

Én kimondottan örültem az idei masnis papucs divatnak, nekem nagyon tetszenek, a boho stílusúaktól kezdve a kicsit csinosabb darabokig össze tudtam volna vásárolni magamnak pár darabot! :) Végül ez mellett a H&M papucs mellett döntöttem, mert a prémium minőség ellenére 9.990 Ft, ami igazán remek ár egy bőr papucsért. Én nem rajongok a mintás felsőkért, talán 1-2 darab van csak a gardróbomban, jobban szeretem az egyszerű alapdarabokat, és inkább kiegészítőkkel dobom fel az összképet, így a szekrényem alapdarabjai az ilyen sima H&M basic trikók, pólók. A rövidnaci már nem kapható, a Stradivariusban vettem még nyár elején, de linkelek pár sortot, ráadásul tök kedvező áron, amivel el tudnám képzelni ezt az összeállítást, nincs nehéz dolgom, hiszen egy sima fekete trikóhoz, papucshoz végtelen a lehetőségek száma! :) Az ékszerek régi Parfois darabok, ahol amúgy 1-2 éve nem találok semmi nekem tetsző kiegészítőt, szerintem régebben sokkal jobb volt a felhozatal náluk. Különösen nyáron szeretem a feltűnőbb kiegészítőket, ezek a türkiz köves ékszerek pedig tipikusan nyári darabok, és feldobják a legegyszerűbb ouitfitet is.

bershka_naci.jpg hm_triko_1.jpg hm_naci_2.jpg hm_naci.jpg hm_papucs.jpg

zsu.jpg

Follow me:

 fb.jpgyoutube_1.jpginsta.jpg

Fotók:
logo_lila.png

 

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyheaven.blog.hu/api/trackback/id/tr7114146005

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása