Beauty Heaven

gardróbom nyári alapdarabjai

2018. június 13. - zsu044

A ruhatáram nagy része egyszerű, letisztult darabokból áll, jellemzően fekete, fehér és szürke színben, szeretem inkább a kiegészítőkre fektetni a hangsúlyt. Nyáron azonban próbálok elrugaszkodni ettől, és színeket csempészni a gardróbomba.

_mg_2787-3.jpg

Tavaly nyáron a lenge ruhák voltak nagy kedvenceim, idén azonban teljesen beleszerettem a "rakott" szoknyákba. Ezt a zöld Reserved szoknyát legszívesebben kétnaponta felvenném, kellemes, könnyed viselet. A webshopban már nem találom, eredetileg ezt a darabot szemeltem ki, de végül a sima zöld verzió mellett döntöttem, szerintem könnyebben kombinálható darab. Leginkább egy sima basic pólóval szeretem felvenni, és jól passzol hozzá a Cortezem is. 7f711714-889e-4fc0-bf3d-d5c9cbe5ec3a.jpeg

Örülök az idei hajpánt-trendnek is, a frufru növesztős korszakomban nagy segítség, több darabot is beszereztem már mindenféle színben, a képen az egyik kedvenc darabom, egy Zara hajpánt. Egy átlagos outfitet is feldob a színeivel, és különleges megjelenést kölcsönöz. Piros rúzzsal még jobb a hatás!

Szintén a Zarában vettem a fehér perforált / hímzett blúzt, igazi nyári könnyed darab, általában egy szűk farmerral szoktam felvenni, mivel a blúz bővebb fazon. Ez a felső tuti, hogy nem megy ki a divatból, nem csak "egynyári" darab.

Idén úgy döntöttem, elég a ruhák, cipők, táskák értelmetlen felhalmozásából, legyen inkább (sokkal) kevesebb, de különleges és minőségi darabom, amik nem az aktális trendet követik, hanem időtálló darabok. A Gucci espadrillest még áprilisban vettem, alig vártam, hogy szezonja legyen, és hordhassam. Szívem szerint mindenhez ezt venném fel, egy sima farmer-póló kombót képes feldobni, de szuper pl. a Reserved szoknyával, vagy egyszínű nyári ruhákkal is. Vékony Tezenis pamut zoknikkal szoktam hordani, azt gondoltam, a nagy melegben biztos nem lesz kellemes viselni, de még 30 fokban is imádtam. Az első pár használatnál nem volt a legkényelmesebb, de felvette a lábam formáját, és most már az egyik legkényelmesebb cipőm. Egyszerűen imádom.  

_mg_2381.jpg

2 éve engem is utolért a Cult Gaia ikonikus bambusz táskája utáni vágy, de a webshopban nézegetve valahogy mindig lebeszéltem magam róla. Nem tudtam eldönteni, melyik méret lenne megfelelő, és hogy egyáltalán kényelmes-e a használata. Aztán a tavalyi horvátországi nyaralásunk során az egyik árusnál megláttam ezt a darabot kb. 5000 Ft-ért, gondoltam itt az ideje kipróbálni, ha megszeretem, akkor jöhet az eredeti darab. Tény, hogy nagyon trendi táska, különleges, és gyönyörű, gyakorlatilag minden blogger gyűjteményében ott kell, hogy legyen, de elképesztően kényelmetlen használni. Induláskor szépen elrendezek benne mindent, de ha valamit ki szeretnék venni belőle, borul az egész rendszer. Apró dolgokat (ajakápoló, kocsikulcs) felesleges is csak úgy beledobni, mert akkor szépen levándorol a táska aljára, és mindent ki kell venni belőle ahhoz, hogy újra megkaparintsuk. Külön neszesszerben esetleg, de az meg csak foglalja a táskában amúgy sem sok helyet. Néha-néha hordom egy-egy nyáriasabb outfittel, de nagyon örülök, hogy nem vettem meg az eredeti Cult Gaia bamboo bag-et. 

A Gucci Soho disco bag viszont a mindennapi táskám lett, szeretem a klasszikus, letisztult megjelenését, nagyon praktikus és jól kombinálható a ruhatárammal. Mérete hétköznapi használatra nekem pont elég, pénztárca, némi sminkcucc, papírzsepi, telefon kényelmesen elfér benne. Régóta szemeztem vele, de alaposan átgondoltam a megvásárlását, hiszen hosszú távban gondolkozok vele. Jó döntés volt. ♥

_mg_2662.jpg

zsu.jpg

Follow me:

 fb.jpgyoutube_1.jpginsta.jpg

Fotók:
logo_lila.png

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyheaven.blog.hu/api/trackback/id/tr3714044228

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása