Beauty Heaven

Sheila Vegán natúr kutyaszappan

2016. november 10. - zsu044

Nem egy megszokott poszt következik, de mégis abszolút beauty: négylábú kedvenceink natúr "testápolásáról" lesz szó. Az én kicsikém már régóta a natúr samponommal fürdik, mert kutyafronton elképesztően botrányos összetételű samponok találhatóak a boltokban. Sajnos sok gazdinál azt látom, hogy a trendi, cuki csomagolásra megy rá, vagy arra, hogy minél illatosabb legyen a fürdetés után szegény eb. Ennél már csak a kutyaparfüm horrorisztikusabb számomra... De szerencsére a natúr piac fellendülésével egyre több cég ismeri fel ezt a rést a piacon: bizony kis kedvenceink számára is ugyanolyan fontos a minőségi, natúr termékek forgalmazása. 

019_2.jpgFergie-vel a Sheila natúr kozmetikum Vegán kutyaszappanját teszteltük. Megmondom őszintén, kicsit tartottam tőle, hogy milyen lesz a szappanos fürdetés után a bundája, mert az én szappanos-hajmosásos kísérletem anno csúfos kudarcba fulladt (a Manna hajmosó szappanával küzdöttem). Hosszú és alapos öblítés, és ecetes öblítés sem segített azon a szörnyű rétegen, ami a hajamon keletkezett a hajmosó szappantól, kifésülhetetlen, ápolatlan, matt összhatás lett a vége. 3 napi baseballsapis / kendős járkálás után újra hajat mostam, még több öblítés, kicsivel több ecet a végső öblítővízbe, de ugyanaz a pocsék megjelenés. 3 próbálkozás után véget vetettem a natúrszappanos hajmosásnak. Fergie fürdetését már egy hete halogattam, aztán elgondolkoztam, minek rágörcsölni ennyire a témára, úgyis az első használatnál kiderül, jó-e, ha nem jön be, másnap megfürdetem újra samponnal. 

A szappan illatanyagmentes, és tisztán növényi összetételű. Első szaglásra picit furcsa is ez a szintű illatanyagmentesség, a natúr illós termékekhez vagyok szokva, de az ebeknek szánt termék esetében ez abszolút pirospont! Amikor a megnedvesített bundáját elkezdtem átdörzsölni a szappannal, már akkor éreztem, hogy nem lesz itt gond. Lágy és selymes habot képzett, és ahogy átmasszíroztam a teljes testét, érződött, hogy alaposan tisztítja, és nem hagy réteget a bundán. Nem érzékeltem, hogy tovább kellett volna öblíteni, mint a natúr samponomat, könnyedén ki lehetett öblíteni a bundájából. Én csak törölközővel szoktam áttörölni, sosem hajszárítózom. Törlés után közvetlenül kicsit "kutyaszaga" volt (meglepő, nem?) de ez a száradást követően maradéktalanul eltűnt. A végeredmény pedig szó szerint lenyűgözött: olyan pihe-puha lett a bundája, hogy 2 napja folyamatosan azt tapizom (az Ő nagy örömére). Köszönjük a szappant Sheila kozmetikum, mi Fergie-vel innentől csak ezt használjuk! ♥

fergie.jpg

Ami még megfogott a szappanban azon kívül, hogy vegán, 100%-ban növényi összetételű, illatanyagmentes, és gyönyörű lett Fergie bundája, az az, hogy NEM TARTALMAZ PÁLMAOLAJAT! Igen, ez egy új felismerés lett nálam, miután végignéztem 1-2 elborzasztó videót, és elolvastam pár cikket, mi is az ára annak, hogy a kozmetikumainkban, de még az élelmiszereink felében is ott szerepel az összetevőlistán a pálmaolaj. Olcsó, könnyen előállítható olaj, ezért a legnagyobb mértékben használt növényi olaj a világon. A pálmaolaj-ültetvények telepítése végett naponta 300 focipályányi őserdőt égetnek fel. Ezalatt rengeteg szén-dioxid szabadul fel, bolygónk "tüdeje" pedig elképesztő mértékben csökken, ami további szén-dioxidszint növekedést hoz magával. Emellett számos növény- és állatfajt sodor ez a romboló tevékenység a kipusztulás szélére. Nem megyek bele további részletekbe, könnyűszerrel utánanézhettek a neten. Azt tudom, hogy én, amiben tudom, kerülni fogom a pálmaolaj felhasználását. Nyilván a végső cél a teljes pálmaolajmentesség, amiben nagy szerepe van a TUDATOS gyártóknak, és a TUDATOS vásárlóknak egyaránt.

Névtelen_1.png

A blog Facebook oldalát itt tudod követni.

find-us-on-facebook-logos-1024x245.jpg

Fotók:
logo_lila.png

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyheaven.blog.hu/api/trackback/id/tr9411947697

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása