Beauty Heaven

EOS Vanilla Mint ajakbalzsam

2016. február 28. - zsu044

Le kéne már szoknom róla, hogy akármennyi natúr/bio/organikus ajakbalzsam lapul a táskámban, és a lakás összes helységében, akkor is megveszem a következő jónak tűnő darabot.. Az EOS ajakbalzsamok már a berobbanásakor kitörő őrületkor felkeltették a figyelmemet, de a 2500-3300 Forintig terjedő ár + postaköltségért nem volt kedvem megrendelni. Múlt héten vettem csak észre, hogy a DM-ben is megtalálható már, és éppen volt készleten az általam kiszemelt vanília-mentol verzióból is, így naná, hogy huszonvalahanyadik darabnak hazajött velem..011_1.jpg

Amit ígér:

"Ennivalóan finom. A Vanilla Mint nem megszokott párosítás, amelyben a vanília és a menta köt házasságot. Frissíti és ápolja ajkaidat, és a könnyed édesség valamint a hűvös szépség érzetével tölti meg őket. Élvezd az ízek és illatok eme innovatív harmóniáját.

Az ajkak a Vanilla Mint ajakbalzsamra vágynak. Antioxidánsokban gazdag E-vitamint, shea vajat, és jojoba olajat tartalmaz. Regenerálja és hidratálja ajkaidat. Csak élvezned kell a hatásait!"

Csomagolás / használat:

Én imádom. A kutyám is imádja. Ha észreveszi a kezemben, azonnal követeli, azt hiszi, valami jó kis labda! :D Viccet félretéve, azon felül, hogy szerintem extracuki, tényleg nagyon kényelmes a használata. Nem tudom, ez akkor is igaz lesz-e, ha már fogyóban van, és elveszíti a félgömb alakját, de egyelőre szuper.

Összetevők:

100%-ban természetes, 95%-ban organikus összetevők alkotják, tele tápláló vajakkal, olajokkal, és persze vanília kivonattal.

Állag / illat:

Krémes, viaszos állagú, nem is kell sokat kenni, elég egy nap 1x-2x, mert réteget képez az ajkakon, és sokáig táplálja, illetve megóvja a kiszáradástól. Illatában inkább a vanília a domináns, erre még pluszban rátesz az édes ízélmény, a sztevia kivonatnak köszönhetően. A mentolt én az első 1-2 használatnál érzékeltem csak, akkor volt az a tipikus hűs-bizsergetős érzés tőle.

Hatása:

Perfect.. Valóban nagyszerűen táplál, szépen elsimítja a barázdákat, még a cserepes ajkakat is rendbevágja 1 nap alatt. Először kicsit sokalltam az árát, azt gondoltam, ez is csak egy agyonreklámozott darab cuki új külsővel, de tényleg megéri az árát. A DM-ben 2500 Forintos áron lehet hozzájutni, én egy 25%-os Joker-kupont is felhasználtam rá, így 1.875 Forint volt az ára, ami azért jóval kedvezőbb, mint a 3-3500 Ft körüli ár.

Névtelen_1.png

A blog Facebook oldalát itt tudod követni.

find-us-on-facebook-logos-1024x245.jpg

fotók: studio44

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyheaven.blog.hu/api/trackback/id/tr458426166

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása