Beauty Heaven

Image Skincare C-vitaminos hámlasztás a Porta Bella Vitában

2015. december 09. - zsu044

Mint már említettem egy korábbi posztomban, a Porta Bella Vita szalon idén is fantasztikus Black Friday akciókkal állt elő, két kupont is igénybe vettem:

- 40% kedvezmény az Image dizájner peelingek árából

- 15% kedvezmény az Image Skincare termékek árából

A kuponokat felhasználtam, jöjjön az élménybeszámoló! :)

007.jpg

Kezdjük a szalonnal:

Nem jártam még náluk, rendkívül kedves és udvarias fogadtatásban volt részem. A szalon nagyon elegáns és makulátlanul tiszta, mégsincs feszengős érzés az emberben, nagyon otthonos kis szalon. A kezelést előtt Dr. Fercsik-Tóth Beatrix, a szalon vezetője felmérte a bőröm állapotát és igényeit, majd tájékoztatott a várható eredményről. Én egy erőteljesebb hámlasztásra vágytam, de Beatrix úgy vélte, kezdjük egy C vitaminos kezeléssel, ami egy nagyon enyhe, felszíni hámlasztás, sőt, inkább a bőr feltöltését, regenerálását célozza meg. Mivel ő még nem ismeri a bőröm reakcióit egy adott kezelésre, ez amolyan "ismerkedő" kezelés lesz, és a későbbiekben, ha szeretném, belevághatunk egy erőteljesebb hámlasztásba.

Signature Lift arckezelés:

Amit ígér: "Ez az arckezelés mindent tud! Még a legtapasztaltabb klienseket is lenyűgözik az eredmények. Tisztító, frissítő, vitaminokkal teli kezelés, amely feszesít, fényt és ragyogást ad, táplál és hidratál. A bőr élettel teli lesz és megújul. Kell ennél több?"

A kezelés alapos bőrtisztítással kezdődött, majd a bőr zsírtalanítása következett. Ezt követően kezdte el Beatrix felhordani az arcra a pakolásokat, egymás fölé rétegezve. 4 réteg pakolás kerül a bőrre. Aloe Vera alapban 30%-os aktív C-vitamint tartalmaz a pakolás, ami a legerősebb antioxidánsnak számít. Ezen kívül fekete nadálytő, kamilla, és réti legyezőfű kivonat szolgálja a táplálást, és a bőr nyugtatását.

A kezelés végig nagyon kellemes, simító-masszírozó mozdulatokkal volt fűszerezve, igazán kellemes élmény. A pakolás eközben érezhetően dolgozott, bizsergető-csípkelődő érzés, de csak enyhén. Közben ezer kérdésem volt Beatrixhoz, (ahelyett, hogy relaxáltam volna egyet..) annyiféle szépészeti beavatkozást igénybe lehet venni náluk, hogy jajj.. mind kellene azonnal! :) Így hamar el is röppent az idő, bár összességében szerintem fél óra volt a kezelés. A pakolások lemosása, és a hidratálás után egy színezett fizikai fényvédő zárta a kezelést, az elkövetkező héten kötelező a fényvédelem. Nálam mondjuk eleve alap a 30-as fényvédelem télen-nyáron, de igen, az ilyen jellegű kezelések, vagy akár az otthoni hámlasztók használatakor KÖTELEZŐ a fényvédelem.

A kezelés után megkaptam az 1 hetes kit-et, ami a kezelésnek kitett bőr igényeihez alkalmazkodó mini termékeket rejt, és mindent megad a bőr számára a gyógyuláshoz, illetve a kezelés eredményességének fokozásához. Ez a kit része a kezelésnek, benne foglaltatik az árban. Ezen kívül szert tettem még az áhított C-vitaminos szérumra is, végre-végre megtaláltam azt az összetételű szérumot, amit nyugodt szívvel viszek fel a bőrömre, bámulatos az összetétele. És tényleg már szóhoz sem jutok: nem akarom elkiabálni, de 2 év kutatás a legjobb színezett hidratáló / BB krém / CC krém, nevezzük bárhogy, a lényeg, hogy egy fizikai fényvédelemmel, vitaminokkal, antioxidánsokkal ellátott színezett nappali krémet kerestem, ami INCI-jében nincs kivetnivaló, és VAN SZÍNE, nem lesz hullaszínű az arcom tőle, és nem kell külön felvinnem valami színt is, nos, úgy tűnik, végre megtaláltam! :) Mivel szerettem volna alaposabban letesztelni a teljes kiszerelés megvásárlása előtt, így ebből is kaptam egy kis kiszerelésű minta terméket. Az áhított szérum, és a színezett hidratáló egy helyen, az Image Skincare termékei között.. Ez csak természetes, hogy hamarosan jövök a tesztekkel, és a kezelés hatékonyságáról is beszámolok, de előbb szeretném elhasználni az 1 hetes csomagot.

012_2.jpg

028_1.jpg

Névtelen_1.png

A blog Facebook oldalát itt tudod követni.

find-us-on-facebook-logos-1024x245.jpg

 fotók: studio 44

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyheaven.blog.hu/api/trackback/id/tr948151268

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása