Beauty Heaven

nails | August & September

2015. szeptember 27. - zsu044

ariel.jpg

Már rég nem voltam mintás-köröm passzban, de a nyár lezárásaként még kértem egy sellős szépséget kedvenc körmösömtől! :) Nem, nem matrica! ;)

11217170_695263973906920_3813855286326745962_n.jpg

Távol állnak tőlem az ilyen színek, de az augusztusi forrósághoz passzolt..

image_9.jpg

..és egy full natúr.. én imádtam, a körmösöm utálta! :D 

Névtelen_1.png

A blog Facebook oldalát itt tudod követni.

find-us-on-facebook-logos-1024x245.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyheaven.blog.hu/api/trackback/id/tr277845608

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zsu044 2015.09.27. 21:15:59

@Evicike: itt nem látszanak a szivecskéid :( :)

Ivett0502 2015.10.11. 14:31:29

Kedves Zsú! Nagyon tetszik a blogod, sajnos csak a napokban találtam rád.
Én is elkezdtem a natúr termékek felé érdeklődni és e miatt is érdekelne a véleményed. Manna és Ilcsi termékeket használtál már? Mi a véleményed róluk?
Köszönöm válaszod és várom az új bejegyzéseid. :)
Szép napot: Ivett

zsu044 2015.10.11. 14:42:00

@Ivett0502: Kedves Ivett! Örülök, hogy tetszik a blogom! :) Ilcsi termékeket régebben rendszeresen használtam, aztán valamiért elmaradt.. az egyetlen fix termékem tőlük a Paradicsomos napozó, télen-nyáron alapdarab nálam. Egy-két termékükben láttam, hogy változtattak, mióta Ilcsi néni helyett a fia vette át az irányítást, érdemes csekkolni vásárlás előtt, hogy maradt-e a tiszta összetétel.
Manna terén épp most van tesztelés alatt 2 termék, (habkrém és krémdeó), a szappanjait az én bőröm egyáltalán nem bírja, míg a saját magam által készített, 100%-osan natúr szappant szereti, ez azért egy kicsit elgondolkodtatott.. (és a fürdőszobámban terjengő isteni illatfelhő is) Igyekszem a közeljövőben ezt a két márkát is előtérbe helyezni, hogy másoknak is könnyebb legyen a döntés natúr téren! :)
Köszi a hozzászólást, ezzel is segíted a "munkámat"! :D
Zsú
süti beállítások módosítása