Beauty Heaven

tattoo removal V.

2015. június 13. - zsu044

Beköszöntött a nyár, a kedvenc évszakom. Öltözködés terén is ilyenkor a legkönnyebb, jöhetek az aprócska topok, pántos ruhák és a bikinik. Már akinek nincs egy eltávolítás alatt álló lepke a vállán..

summer.jpg

Úgy egy hónapja, amikor elővettem a szekrényből a gondosan elcsomagolt nyári ruhatáramat, hogy lecseréljem a télit, mérgelődve néztem a külön pakkot, ami már 2 éve becsomagolva áll. A kedvenc spagettipántos hosszú ruhám, a pánt nélküli lenge nyári ruháim, és úgy 10-15 trikó. Még idén is becsomagolva maradnak. Visszatettem a szekrénybe, de nem hagyott nyugodni a dolog. 2 napig azon agyaltam, hogy mit csináljak. Legyek erős, tartsak ki, vagy keressem fel újra azt a tetoválóművészt, aki az alkaromon lévő lepkéket szépen kijavította, és expressz gyorsasággal tetováltassak rá egy "új lepkét", és akkor jöhetnek a nyári ruhák, és a strandon sem kell rögtön a kaftánomért nyúlom. 2 napig vívódtam, még Zsuzsinak is írtam, hogy mi legyen? Bár szívem szerint valóban inkább eltávolíttatni szeretném onnan, mint felülírni. Így elmentem inkább a következő kezelésre..

Mint arról már a múltkor beszámoltam, az én bőrömnél nem működik a 4 hetes kezelési periódus. Először csak 6 hétre toltuk ki a kezelések közötti időt, de sajnos kell a 2 hónap. Ez így még jobban lelassítja a dolgot. De inkább lassabban, mint hegesen! 

A gép teljes felújításon esett át, így csak 560 körüli értékkel ment át a vállamon Zsuzsi. A külső oldalon, ahol már kevesebb a festék, teljesen elviselhető volt a kezelés, csak a belső oldalon volt a szokásos csattogás és fájdalom. A bőröm most nagyon jól reagált, jót tett neki a 2 hónapos pihenő, egy kis duzzanaton és 1-2 bevérzett pöttyön kívül semmi egyéb nem jelentkezett. Kétszer is átment a területen Zsuzsi, mindketten bizakodunk, hogy most történik majd meg a csoda! :)

A csuklómmal ismét megszenvedtem. Első körben 300-as erősséggel ment rá Zsuzsi, már ez is kétséges, hogy ér-e valamit, de erősebbet nem tudnék elviselni ezen a területen. Viszont azt vettük észre, hogy mindig a legelső lövések fájnak, ha visszamegy ugyanarra a területre, az már sokkal elviselhetőbb. Így 300-al végigment a teljes felületen, majd emelt az erősségen, és újra. Ilyenkor minden alkalommal arra gondolok, hogy hány fiatal lány rohangál az utcán olyan tetoválásokkal, amikről tök nyilvánvaló, hogy pár év múlva bánni fogja. Sajnos én is a makacsabb fajtához tartozok, hiába mondta volna bárki, hogy ne csináltassam..

Most újra jön az extra ápolás időszaka, strandolás, hosszú fürdők kilőve 1 hétig. Mára a duzzanat lement, a pirosság maradt egy pár hólyagocska kíséretében, de már most látszik a bőrömön, hogy ismét szépen fog gyógyulni. 

A kezdet, és a 4. alkalom után 2 hónappal:

nevtelen.jpg

Ja, a kezelést ismét Zsuzsi követte el a Lézer Centrumban. Nézzetek szét a honlapján, az eltávolítás mellett szőrtelenítés, zsírbontás is igénybe vehető nála! :)

 

Névtelen_1.png

A blog Facebook oldalát itt tudod követni.

find-us-on-facebook-logos-1024x245.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyheaven.blog.hu/api/trackback/id/tr1007538482

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása