Beauty Heaven

gyémántfejes mikrodermabrázió

2015. március 27. - zsu044

Kb. 3 éve kezdtem el rendszeresen peelingezni és hámlasztani a bőröm. Előtte is volt egy-két próbálkozásom, de mindig elborzadtam, ha "leradírozták" az arcomról a nehezen megszerzett napcsókolta színt. De a napimádásomból fakadóan, és mert nem vigyáztam kellőképp a bőrömre, elkezdtek megjelenni a napkárosodás okozta foltocskák az arcomon. Először csak egy-két kisebb, majd nyárról-nyárra egyre több. Elkezdtem harcolni a foltok ellen, bevetettem mindenféle folthalványító készítményt, amik nem jártak sikerrel, mivel nem használtam minden nap fényvédőt az arcomra. (hiszen akkor hogy lett volna napbarnított orcám?) Végül, 2 év küzdelem után felfogtam végre, hogy a kettő együtt nem működik. Az én bőröm már nem tud foltmentesen barna lenni. Végül, tekintve, hogy az UV okozza a legtöbb károsodást az arbőrünkben, és jelentősen felgyorsítja az öregedési folyamatokat, lemondtam a barna bőrről, és folytattam a küzdelmet az egyenletes bőrképért.

/zárójelben megemlíteném, hogy a napsütés létszükségletű a szervezetünkre nézve, de itt most csak az UV sugárzás arcbőrre gyakorolt hatásáról beszélek - fizikai fényvédelem nélküli, mértéktelen napozás, szoli../

Kedvenc AHA hámlasztómra 2 éve bukkantam, azóta is elválaszthatatlan társak vagyunk. Ősztől tavaszig minden este a PC 5%-os AHA kezelést alkalmazom, és heti 1 alkalommal bevetem a 10%-os AHA-t. Mindezt természetesen szigorú fényvédelem mellett! Nagyon sokat javított a bőröm állapotán, szemmel láthatóan ez az, ami kell neki! De most úgy véltem, belevágok még gyorsan egy mikrodermabráziós bőrcsiszolás kúrába is, a nyaralás még messze, a napi fényvédelem adott, kertészkedés vagy hosszabb túra során pedig baseball sapi vagy szalmakalap is plusz védelmet nyújt. Minden hámlasztás alapja a fényvédelem! Ha valaki úgy érzi, nem tudja megoldani a napi szintű fényvédelmet, neki se álljon hámlasztani, mert több kárt csinál, mint hasznot! Az elvékonyított, lecsiszolt bőr teljesen védtelen a nap sugaraival szemben, és az egyenletes, foltmentes bőrkép helyett csak még több folttal fog gazdagodni! A fényvédelem tehát kötelező, még ha csak 5 percre mész le a kutyával, akkor is!

Na de jöjjön végre a lényeg! :) A gyémántfejes mikrodermabrázió teljesen fájdalommentes, gyengéd, ugyanakkor hatékony bőrcsiszolást eredményez. A gyémántszemcséket tartalmazó fejet egyenletes vákuum szívja oda a bőrhöz, amit a kezelő személy az előírt irányokba mozgatva ledörzsöli az elhalt hámréteget. A ledörzsölt részeket is a vákuum szívja el. Nincs szükség semmilyen egyéb külső behatásra, vagy kémiai anyagra. Kozmetikai kezelések előtt alkalmazva megnöveli a hatóanyagok felszívódását, illetve az otthon használt kozmetikumokét is. A bőr azonnal puhább tapintású, és ruganyosabb lesz. Kúraszerűen alkalmazva 2 hetente ismételhető a kezelés, a bőr állapotától függően 5-6 alkalommal.

mikroderma.jpg

Hatásai / előnyei:

  • mélyebb, intenzívebb hatás érhető el vele, mint az otthoni hámlasztók / peelingek használatával
  • a kezelés nagyjából fél órát vesz igénybe, bőrünk azonnal üdébb, frissebb kinézetű
  • bár a hatása nem ér fel az orvosi hámlasztások hatásával, a mikrodermabrázió nem igényel munkából kimaradást, és külvilágtól elzárkózást hámló, vörös arcunk miatt
  • sokat javít a napkárosodott bőr állapotán, de pattanás utáni hegek kezelésében is jelentős segítség
  • a kezelés után a hatóanyagok könnyebben felszívódnak - ami jelentős előny, ha már megvettük azt a drága szérumot.. :)
  • szemkörnyéken is alkalmazható
  • javíthat a striák, hegek állapotán (a régi, kifehéredett hegek, striák esetében már nem)

sex-and-the-city-chemical-peel.jpg...a jól ismert jelenet a Sex & the City- ből :) :)

A kezelés alapos bőrtisztítással és fertőtlenítéssel kezdődött. Maga a csiszolás kb. 10 percet vett igénybe, semmi kellemetlenséggel nem jár. A kezelés végeztével egy tápláló tonikkal törölte át az arcom a kedvenc "pillásom" (ő készíti a legszebb pillákat a világon!), majd egy C vitaminos szérum következett. Ezt egy kis paskolás mellett szinte azonnal beszippantotta a bőröm. Ezután még egy kényeztető arcmasszázst is kaptam egy tápláló krémmel, maga a menyország! :) Azért azt nem mondom, hogy kicserélt arcbőrrel távoztam, de valóban nagyon puha, selymes tapintású lett a bőröm. Semmi mellékhatás, semmi bőrpír, csak pihe-puha arcbőr. A foltok köszönik jól vannak, a ráncokon 1 kezelés semmit nem változtatott, de ezek hatásairól majd a kúra után beszámolok. A neten ennél a kezelésnél is keringenek olyan before/after képek, hogy már szinte vicces, ezért gondoltam, hogy beszámolok a mikrodermabrázió VALÓDI hatásairól.

Névtelen_1.png

 

A blog Facebook oldalát itt tudod követni.

find-us-on-facebook-logos-1024x245.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyheaven.blog.hu/api/trackback/id/tr87310872

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása