Beauty Heaven

egy újabb must have darab a Catrice-től

2014. december 22. - zsu044

Eddig összesen kettő terméket próbáltam a Catrice-től, mert inkább a natúr, ásványi sminkeket részesítem előnyben, de mindkét termék perfect, pláne ha az ár-érték arányt is nézem.

 

catr.png

Az egyik a Beautifying Lip Smoother volt, amivel azóta is elválaszthatatlan társak vagyunk. 3 hónap alatt nem untam meg (ez nálam nagy szó!), pedig nem volt olyan nap, hogy ne használtam volna. Ez 50%-ban a praktikusságának köszönhető. A legtöbb szájfény azért landol a fiókban, mert megunom a pepecselést vele, pláne ha óránként újra kell kenni. Most kezd kifogyni, és már várom, hogy egy új árnyalatot is kipróbálhassak.

catrice-beautifying-lip-smoother.jpg

A másik termék, amit a napokban szereztem be, az a vízálló szemceruzájuk. Sajnos eléggé fedett a szemhéjam, így számomra örökös küszködést jelent a tus, vagy egyéb szemkihúzó alkalmatosság használata. Hiába várom meg a teljes száradást, a nap folyamán valahogy mindegyik feltapad, ami ugyebár nem a legesztétikusabb látvány. Ennek ellenére természetesen a kedvenc sminkem a szépen ívelt tusvonal. Számtalan tust és ceruzát próbáltam már, minden árkategóriában. A napokban a Müllerben a Catrice állvány előtt úgy gondoltam, ennyi pénzért (699 Ft) simán jöhet huszadik szemceruzának. A praktikussága megint 5 pont már alapban, önhegyezős. (utálok hegyezni, és utálom, amikor tompa lesz a ceruza hegye, ezért le kell hegyeznem belőle 1 centit) Rögtön ki is próbáltam a felső szemhéjon, tusvonalat rajzolva. Gyönyörű, intenzív, mélyfekete színe van, és nagyon könnyű vele határozott, precíz vonalat húzni. Jó, nyilván nem lehet olyan vékonyat, mint egy tussal, de én amúgy is a hangsúlyosabb vonalat kedvelem. Legközelebb 5 óra elteltével ellenőriztem a sminkem, és legnagyobb meglepetésemre (és örömömre) a vonal maradt a helyén, nem tapadt fel, nem kenődött el, ugyanolyan formában volt fent, ahogy felrajzoltam! Azóta háromszor használtam hasonló sikerekkel. Lehet, hogy azoknak, akiknek egyáltalán nem fedett a szemhéja, furcsa az én örömöm, de aki hasonló cipőben jár, az tudja, miről beszélek. Évek múlva egész biztos, hogy szemhéjplasztika lesz a vége, de ezt azért szeretném kitolni, amennyire lehet. Tehát aki hasonló genetikával rendelkezik, mint én, vagy csak egy jó minőségű vízálló szemceruzát keres, annak jó szívvel ajánlom! :)

73367.png

Névtelen_1.png

 

A blog Facebook oldalát itt tudod követni.

find-us-on-facebook-logos-1024x245.jpg

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyheaven.blog.hu/api/trackback/id/tr107000899

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása